ik ben al maanden bezig met het regelen van glasvezel omdat er geen normaal internet en tv aangesloten kon worden. Hierdoor hebben jullie mij als oplossing 4G voor Thuis (klantnr 122216571) aangeboden totdat glasvezel geregeld kon worden en TV/Internet geinstalleerd kan worden. Nu blijkt dat het nog wel even gaat duren voordat glasvezel wordt aangelegd en heb ik het abonnement opgezegd en bij Ziggo TV en Internet aangesloten. Vervolgens blijkt dat ik het abonnement 4G Thuis niet kan opzeggen of een afkoopsom moet betalen van meer dan 500€. Nogal vreemd dat het nu mijn probleem wordt terwijl jullie mij dit destijds als tijdelijke oplossing hebben aangeboden. Telefonisch contact gehad met meerdere van Odido en word gewoonweg niet geholpen of ergens in tegemoet gekomen. Ik hoop dat hier nog wat aan gedaan gaat worden, ik heb een klacht ingediend op 30 december en tot op heden niks vernomen dus vandaar via deze weg.
Ze maken er een zootje van.
Ik heb 4g onbeperkt tablet, niet helemaal onbeperkt.
Je krijgt een aantal gb en moet als het op is gratis bijvullen. Net 2 maanden na de verlenging komen ze met klik en klaar 5g echt onbeperkt en goedkoper maar kan niet overstappen.
Ze doen erg moeilijk als je belt. Als mijn contract afloopt ben ik weg bij ze, ook als ze goedkoper zijn. Want vertrouwen die ik ze niet meer
Ze maken er een zootje van.
Ik heb 4g onbeperkt tablet, niet helemaal onbeperkt.
Je krijgt een aantal gb en moet als het op is gratis bijvullen. Net 2 maanden na de verlenging komen ze met klik en klaar 5g echt onbeperkt en goedkoper maar kan niet overstappen.
Ze doen erg moeilijk als je belt. Als mijn contract afloopt ben ik weg bij ze, ook als ze goedkoper zijn. Want vertrouwen die ik ze niet meer
Waarom kaap je deze thread? Maak dan een eigen thread. Je gaat totaal niet in over dat wat er gezegd is.
ik ben al maanden bezig met het regelen van glasvezel omdat er geen normaal internet en tv aangesloten kon worden. Hierdoor hebben jullie mij als oplossing 4G voor Thuis (klantnr 122216571) aangeboden totdat glasvezel geregeld kon worden en TV/Internet geinstalleerd kan worden. Nu blijkt dat het nog wel even gaat duren voordat glasvezel wordt aangelegd en heb ik het abonnement opgezegd en bij Ziggo TV en Internet aangesloten. Vervolgens blijkt dat ik het abonnement 4G Thuis niet kan opzeggen of een afkoopsom moet betalen van meer dan 500€. Nogal vreemd dat het nu mijn probleem wordt terwijl jullie mij dit destijds als tijdelijke oplossing hebben aangeboden. Telefonisch contact gehad met meerdere van Odido en word gewoonweg niet geholpen of ergens in tegemoet gekomen. Ik hoop dat hier nog wat aan gedaan gaat worden, ik heb een klacht ingediend op 30 december en tot op heden niks vernomen dus vandaar via deze weg.
Bijzonder zeg. Het contract van 4GvT benoemt natuurlijk wel de contractduur. Als u nergens hebt vastliggen dat 4GvT bijvoorbeeld maandelijks opgezegd kon worden als glasvezel gerealiseerd werd, staat u wel zwak. Dan wordt het een vraag of Odido coulant is. Maar nu u ook al voor glasvezel geen klant wordt lijkt me dat die kans klein is.
4g voor thuis of 5G klik en klaar zijn op zichzelf staande proposities. Die hebben hun eigen prijzen en voorwaarden. Bij 5G klik en klaar is de looptijd 1 maand, bij 4G voor thuis was dat langer. Dat product is inmiddels ook niet meer te koop.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.