Hey Wessel, gaaf om te lezen dat je voor Klik&Klaar wil gaan! Als je bewindvoerder goedkeuring heeft gegeven dan zou het moeten lukken om het abonnement te bestellen, maar wellicht is er iets niet helemaal goed doorgekomen. Wellicht heeft het inderdaad enkele dagen nodig voordat het systeem de goedkeuring heeft verwerkt, aangezien het pas sinds 6 januari was goedgekeurd. Lukt het vandaag om je bestelling te plaatsen? Anders kan je altijd bellen met mijn collega's van Telesales op 0800-0092 om de stappen met hen door te lopen. Ik hoop dat het dan direct lukt en zo niet, dat ze je direct verder kunnen helpen en meer informatie kunnen geven over de status van de goedkeuring. Een 3e optie is om schuldhulp inderdaad nog een mailtje te sturen met de vraag of de goedkeuring al is doorgegeven, omdat het nog niet is gelukt.
Laat je het me weten? Ik blijf graag op de hoogte en ik hoop dat je je bestelling snel succesvol kan doen!Â
ik word telkens afgekeurd als ik via de site een abonnement aan probeer te vragen voor 5g voor thuis.
het loop via de bewind die al contact gehad heeft met schuldhulp. daar heb ik sinds 6-1-25 goedkeuring van gekregen om een abonnement aan te vragen.
moet ik gewoon weer een email sturen naar de schuldhulp? of moet ik gewoon even een weekje wachten. ik ben zo onderhand al vanaf oktober 2024 aan het proberen om een abonnement aan te vragen,
bedankt voor de snelle reactie. ik heb vandaag nogmaals hetzelfde abonnement geprobeerd aan te vragen met hetzelfde resultaat. ik ga nu gewoon een weekje wachten en als het dan nog niet lukt zal ik een mailtje sturen naar de schuldhulp. ik houd u op de hoogte!
Hi â@wessel de jonge, dat is helemaal goed. We zien je reactie graag tegemoet!Â
bewind heeft alweer contact gehad met de schuldhulp. en blijkbaar moet er dus een brief worden verstuurd naar de bewindvoerder. en die moet hem dan invullen en terugsturen. een beetje jammer dat dit pas ruim 3 maanden later word aangegeven. maar goed ik hoop dat er na die brief geen verdere obstakels komen. ik verwacht wel weer een maand te moeten wachten helaas.