Skip to main content
Beantwoord

4G thuis extra snel is nu extra traag

  • 10 May 2024
  • 54 reacties
  • 662 Bekeken

0.2 behalen en 5 minuten later 55 dat is wat mij betreft niet stabiel.

 

Wederom problemen met de snelheid.

 

Vandaag de hele avond schommelingen in snelheid. Netflix of Prime valt niet te kijken.

 

Willen jullie dit oplossen a.u.b.?

 

Groet Otten

 

 

54 reacties

Beste Marciano,

 

Ik kreeg het advies van Lavinia om af te wachten, want er zouden problemen met de zendmast zijn, maar jullie kunnen niet aangeven wanneer dit is opgelost, en ook kunnen jullie mij niet laten weten als dit wel is opgelost blijkbaar. ( Aldus Lavinia )

 

Je kunt een klant met deze problemen toch bellen lijkt mij als de problemen met de zendmast zijn opgelost??

 

Je geeft overigens in je berict aan dat mijn andere abonnementen los staan van 4g voor thuis. Ik denk dat je mij verkeerd hebt begrepen. Als ik op zeg, zeg ik alles op, dat is wat ik bedoelde. Ik blijf niet bij een bedrijf als deze zich zo opstelt en zelfs niet de moeite neemt om bijvoorbeeld een monteur van Guidion te sturen. Om de hardware te testen.

 

Voor nu laat ik alles voor wat het is, en zeg ik niet op! Ik laat het over aan onze jurist en wacht dit maar even af.

Verder ga ik dan maar zelf Guidion in schakelen om te kijken of het aan de hardware ligt zodat ik dit bevestigd krijg. Dit doe ik omdat er vanuit Odido niets gedaan gaat worden. (Aldus Lavinia) de kosten hiervan leg ik ook bij onze advocaat neer. 

 

Ik heb nog een 2e abonnement 4g voor thuis maar dan met een eigen modem, deze ga ik met de sim van het probleemabonnement testen of er dan ook problemen zijn.

Mocht dit niet het geval zijn, dan valt het wel erg op dat binnen 2 jaar de apparatuur stuk gaat.(2x zelfs) Dan beroep ik mij er op dat er geen deugdelijk product is geleverd. Maar ook dat laat ik dan aan de jurist over.

 

Ook zal ik de facturen van dit abonnement opschorten vanwege wanprestatie op advies van mijn jurist.

 

Verder contact laat ik aan onze advocaat over.

 

Zoals bovenstaande benoemd zeg ik voorlopig niet op. 

 

Vriendelijke groet,

K. Otten

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi K, ik zie inderdaad een incident staan die ze wil afwachten. Ik kan hem alleen zelf niet inzien, anders zou ik je graag op de hoogte houden. Maar helemaal duidelijk. Ik hoop dat het met het oplossen van de laatste zendmast problemen weer goed werkt en anders laat ik het aan je advocaat en de juiste collega's over. Ik kan daar verder niet in ondersteunen.

Voor nu wens ik je een hele fijne dag!

Reputatie 7
Badge +14

Oh lala.. lekker dreigende taal. In de voorwaarden van 4G voor thuis stelt de aanbieder duidelijk dat er geen garanties zijn op deze dienst. Omdat het voor jou onvoldoende blijkt wordt aangeboden om ,zonder je vast te houden aan het de looptijd, het contract te ontbinden maar dat wil je niet. Prima naturlijk, maar dan loopt de facturatie ook door.  Het niet betalen van facturen leidt tot afsluiting van de dienst. Dan heb je helemaal geen verbinding meer maar wel allerlei gezeur.

Je test om met een simswap te werken is natuurlijk wel een goed idee, wie weet werpt het een nieuw licht op deze zaak.

Beste Eric, wat fijn dat jij er ook wat van kan vinden. Het is alleen wel jammer dat je de feiten niet kent, en dus een aanname doet die niet juist is.

 

Het ontbinden is aangeboden omdat ik contract vrij ben, en niet omdat Odido mij nu tegemoet wil komen. dit is je eigen invulling.

 

Daarnaast gaat het steeds 2 jaar helemaal goed, maar daarna is het dikke ellende. Twee jaar geleden zelfde klachten, en na nieuw hardware werkt het weer twee jaar perfect!!!

Wij hebben 4G voor thuis nu ruim 4 jaar en als de hardware werkt is het perfect!!

 

Het is zo jammer dat niemand van Odido met een oplossing komt of echt de moeite neemt. Wel heb ik een telefoontje gehad, maar ook daar geen oplossing geboden of het willen uitsluiten van o.a. de hardware. Dit moet je zelf maar uitzoeken.

Het blijkt nu na testen wederom de hardware te zijn, dus ook dit staat los van je schrijven Eric over garanties van de aangeboden dienst. Je bent het vast met mij eens dat het niet erg professioneel is dat de klant dit zelf maar moet uitzoeken toch?

 

kortom Odido de door jullie geleverde hardware is net als twee jaar geleden weer stuk.

De te verwachten levensduur lijkt mij bij lange na niet behaald. Mocht dit wel zo zijn volgens Odido, dan zou dit bij het aangaan van een abonnement ook duidelijk moeten worden weergegeven.

Het is niet goedkoop €336,- voor de set die je nodig hebt voor extra snel 4G internet.

Dit is een kwestie van een ondeugdelijk product.

Ondeugdelijk product 

Als een product niet deugt, heb je recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld.

Maar goed, ik heb het hele gebeuren uit handen gegeven. Ik blijf niet bellen en afwachten.

Ik wilde alleen bij Eric aangeven dat het niet zo in elkaar steekt als dat hij heeft aangenomen.

Het is vast goed bedoeld Eric, maar het geeft alleen maar meer frustratie.

 

 

Reageer