Beste Tmobile,
Mijn modem verbind nu al een week met een snelheid tussen 20Mbit en 24Mbit ipv de maximaal haalbare snelheid op mijn adres van 44Mbit.
Ik heb telefonisch al een melding gemaakt bij de klantenservice, maar verder nog niks gehoord van jullie. Ook geen mail met een ontvangstbevestiging van mijn melding.
Het probleem is dat het modem "inbelt" op het Tmobile netwerk en een verbinding tot stand brengt van 24Mbit. Dit is te zien in de xDSL-statistieken in het modem:
near-end interleaved channel bit rate: 24574 kbps
near-end fast channel bit rate: 0 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 10111 kbps
Ik heb het modem al diverse malen van het stroom gehaald, echter zonder resultaat.
Graag niet beginnen met vragen of ik bekabeld op mijn pc zit of via wifi, want dat is hier niet van toepassing. Ook screenshots van een snelheidstest hebben geen nut. Het heeft puur te maken met de snelheid die het modem tot stand brengt.
Afgelopen april heb ik hetzelfde gehad, toen heeft jullie technische dienst aangegeven dat ik geen screenshots meer hoef te sturen, want het was duidelijk.
Ik hoor graag hoe jullie dit gaan oplossen.