Sinds 10 dagen had ik geen Tmobile Thuis en Wifi. Dagelijks gebeld met Tmobile, elke keer weer kreeg ik verkeerde informatie. eindelijk, sinds gisteren heb ik weer TV. Ondanks dat ik apart nog een wifikastje moest aanschaffen en maandelijks hiervoor ook nog moet betalen, heb ik problemen hiermee. Mijn wifi doet het nog steeds niet!!!! Ik kan niet internetten via mijn laptop etc. Nu hoe verder?? Het blijkt dat bellen weinig nut heeft vanwege verkeerde informatie en adviezen telkenmale van TMOBILE.
Wat ben je toch een schat Tommie, hartstikke bedankt. Ik waardeer het enorm dat je actie voor mij neemt.
En ja, vrijdagochtend komen ze. Komen ze ook met het kastje? Dat kastje was jij ook van plan op te sturen dacht ik. Die dame die mij een compensatie beloofd heeft heeft mij ook dat kastje beloofd. Plus jouw andere collega die mij fantastisch laatst telefonisch heeft geholpen en bijna alles aan de praat kreeg. Ook hij beloofde mij een nieuw kastje. Ha ha... veel beloftes, je leest het al. Nu het kastje nog. Vrijdag nadat ze geweest zijn, houd ik jou op de hoogte. Fijne dag verder.
Hoi Cal,
Diverse keren vandaag de handleiding gevolgd. Ook de instructies voor Wifi Plus.
Nou, ik durf het niet te hardop zeggen, maar de aanhouder wint, Ik heb nu wifi.
Mijn Wifi Plus die ik extra in huis heb, heb ik op verschillende plekken neergezet, met als doel het middelste knopje (wifi) ook aan de praat te krijgen. Tot nu toe is dat (middelste knopje) niet gelukt. Brandt niet. Mijn powe lampje en WPS lampje branden wel. Mijn Wifi van mijn Zyxel Modem T-50 doet het nu wel goed. Misschien dat mijn Wifi Plus vervangen moet worden?
Cal & Team Community, bedankt voor jullie support, top.
Hartelijke groet,
Aileen
Hoi Tommie, jouw werkwijze bevalt mij uitstekend, gelijk actie ondernemen. Klasse! Velen mogen jouw voorbeeld nemen. Fiber heeft inderdaad direct contact met mij opgenomen, top. Als ik glasvezel ooit krijg, houd ik jou uiteraard hiervan op de hoogte. Bedankt voor jouw snelle terugkoppeling!
Hallo
Heb je een Zyxel modem/router van T-Mobile en werkt de WiFi zonder versterker wel?
Bij het installeren van de versterker neem deze handleiding zorgvuldig door :
Hoi Tommie, blij dat je er weer bent. Wifipunt doet het tot nu toe wel gelukkig.
Zoals ik eergisteren aangaf, heb ik op mijn TV op mijn slaapkamer GEEN INTERNET, wel TV. Het gekste is, dat er wel wordt aangegeven dat de TV van de slaapkamer verbonden is met de internet, wat NIET het geval is. TV in de woonkamer doet het goed plus we hebben WEL internet op de TV van de woonkamer.
Wanneer komt nou een monteur langs zoals mij beloofd werd? Ze zouden voor alle zekerheid een nieuw kastje meenemen. Ik heb begrepen nieuwste model. Talk soon......
Tommie, wat fijn dat je mijn situatie in de gaten houdt. Ik hoop dat het verder goed afloopt. Van Guidion nog niks gehoord, maar.... kreeg een mail dat in de maand februari of maart glasvezel geplaatst gaat worden hier bij mij. Nou, nou, nou, als het maar weer niet fout gaat. Want eerlijk gezegd, ik geloof dat niet. De ene collega van TMOBILE zegt, kan 1 jaar nog duren, de andere zegt weer wat anders. Eerst zien dan geloven. Eerst kijken wat Guidion voor mij kan betekenen, want kort geleden waren ze er ook al. Keep...... smilying denk ik maar.
Als het daadwerkelijk opgelost is, laat ik jou weten. Jouw service is Toppppp.
Hey
Hey Tommie, goedemorgen.
Update: ik kan niet alleen mopperen en/of klagen, maar... ook complimenten geven, ha ha. Hier gaat alles goed!!!!! Dankzij jouw geduld, support en geweldige samenwerking en terugkoppeling telkenmale weer. Toppieee!
Mijn wifipunt van € 2,50 heb ik getracht om te laten vervallen en om deze te retourneren. Ik denk dat het ergens fout is gegaan. Krijg te lezen al een paar dagen, dat ik wijzigingen heb aangebracht en dat deze in behandeling is. Ojeeeee.... ik hoop niet dat ik iets verkeerds gedaan heb. Enige wat ik wou en wil doen is:
- wifipunt van € 2,50 stopzetten en retourneren.
- mijn abonnement verlengen en gebruik maken van de voordelen die aangeboden worden. Want uiteindelijk ben ik tevreden met jullie en zie ik geen reden meer om naar een concurrent te gaan.
Verder, ga ik ervanuit dat ik ooit wat hoor wat glasvezel betreft. De woningstichting HefWonen, was voorheen Vestia, heeft ons op 11 juli 2022 geïnformeerd dat Dutch Fiber glasvezel op onze woning gaat aansluiten. Tot heden van hun ook niks vernomen.
Van jou, heb ik begrepen dat het in maart of april plaats zal vvinden. Dus, ik ben benieuwd.
Kan je voor mij kijken, om te voorkomen dat wat dan ook fout kan gaan, wat ik in bestelling heb, hoe het zit met mijn wifipunt om te retourneren en dat mijn abonnement daadwerkelijk verlengd wordt.
Alvast bedankt & werkse
Hoi
Ondertussen zorgen wij dat de lijn uiterst stabiel blijft!
Tommie, puur ter informatie, zie mail van TMOBILE van vandaag…
Op wo 22 feb. 2023 07:01 schreef Klantenservice T-Mobile Thuis <no-reply@t-mobilethuis.nl>:
Beste mevrouw Baerecke,
Jouw Glasvezelaansluiting
Onze netwerkpartner is druk bezig met het plannen van de werkzaamheden om supersnel Glasvezel bij jou aan te leggen.
We verwachten rond februari - maart de Glasvezelaansluiting bij jou in huis te kunnen plaatsen.
Let op: Dit is een voorlopige datum, de planning kan wijzigen afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden. We laten je de definitieve datum voor het plaatsen van de glasvezelaansluiting in jouw woning zo snel mogelijk weten.
Vragen?
Heb je tussentijds vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0800 0092.
Vriendelijke groeten,
T-Mobile
De maand februari is bijna achter de rug. En binnen 1 maand, geloof ik het niet. Ik wacht netjes af en ga op hun mail niet reageren.
Fijne dag verder
Hoi
- mijn abonnement verlengen en gebruik maken van de voordelen die aangeboden worden.
Op 07-01-2023 is er een Netwerk Migratie naar glasvezel besteld, dit verlengt automatisch je abonnement, maar gaat dan over op glasvezel. Ik heb hiervoor meteen Fiber aan de mouw getrokken omdat de opleverdatum (fictieve datum) in het verleden ligt. Zij gaan contact met je opnemen en een update geven over de oplevering. Zodra je helemaal bent overgezet en online bent gaat het abonnement automatisch over.
- wifipunt van € 2,50 stopzetten en retourneren.
Doordat er een Open Order open staat (Netwerk Migratie), kunnen we dit jammer genoeg nog niet aanpassen. Dit lukt pas wanneer glasvezel is opgelverd. Geen zorgen, ik weet dat je het wilt stopzetten en door ons systeem gehinderd wordt. Deze kosten vergoed ik voor je zodra je bent opgeleverd.
In het kort, we moeten wachten tot glasvezel er is! Om ervoor te zorgen dat dit vloeiend verloopt heb ik Fiber gevraagd om je een update te geven. Mag ik je vragen om mij op de hoogte te houden? Dan houd ik een oogje in het zeil en hopelijk verloopt alles vlekkeloos.
Hoi Tommie, goedemorgen
Nou, hier was ik al bang voor.... het gaat weer fout!!! Verdikkeme, ik heb thuis geen internet, wel TV en huistelefoon die twee doen het wel. Op mijn modem waar de wifi ingebouwd is, branden de eerste 3 lampjes en de laatste 2 lampjes. De anderen niet.
Monteur van TMOBILE zou langs komen zei die dame die mijn zaak netjes behandeld heeft en mij een compensatie heeft toegezegd. Daarna hoorde ik dat Guidion contact met mij gaat opnemen. Van allebei niks vernomen.
Tommie, ik probeer echt niet te ontploffen, maar dit kan toch niet. Langzamerhand heb ik geen daagjes last van storing maar dit duurt al weken. Mijn printer doet het ook niet, deed het altijd hiervoor.
Netflix etc doet het ook niet. Ik krijg te lezen: het apparaat heeft mogelijk geen verbinding met internet. Controleer of de verbinding werkt. Opnieuw proberen. Code: NW-1-19
Pffffffff, nu hoe verder? Waarom komt er geen monteur langs om o.a. naar mijn wifi kastje te kijken zoals mij beloofd werd?
Hi
Hoi Tommie, WAP, resetten en bekabeld gedaan. Alles gaat goed gelukkig. Maar.... middelste lampje brandt de ene keer wel en de andere keer niet. Bovenste en onderste is de groene kleur zeer duidelijk te zien. De middelste moet ik heellll goed kijken of ie wel of niet brandt.
Gr.,
Aileen
Hi
Hey
Alles zit er goed in Tommie
Hoi Tommie, ojeeeeee.... ik hoop niet dat het weer fout gaat, want het zegt mij niks dat ik netwerkmigratie besteld heb.at zegt mij. Zo en zo heb ik echt niks besteld Tommie.
Wat bedoel je met migratie Tommie? Is het niet makkelijker om te bellen? Ik ben zo bang dat het weer fout gaat. Kijk maar in mijn dossier
Zou je niet alvast ..... . dat kastje omruilen. 1 jaar geleden had ik dezelfde problemen. Ze zouden mij toen al een nieuwe opsturen. Is nooit gedaan.... snik snik
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.