Nieuwe aanvraag Internet + TV: alles op een rijtje
Je hebt Internet + TV besteld en je hebt onze bevestigingsmail ontvangen. Gefeliciteerd! De bal is aan het rollen. Maar we kunnen ons ook voorstellen dat je nog een vraag hebt. Dan zit je hier goed, want hier vind je alle antwoorden op veelgestelde vragen.
Hoe zit het met je bestelling, hoe ziet het tijdschema eruit, wat is de Overstapservice ook alweer? We behandelen alle vragen die te maken hebben met nieuwe aanvragen. Zo kun jij met alle kennis op zak richting de start van jouw abonnement gaan!
Ik moet nog bestellen, hoe werkt het?
Doe snel de postcode check: https://odido.nl/internet/glasvezel/check. Hier kun je zien wat er op jouw adres mogelijk is. Alle opties en mogelijkheden kun je hier direct aan- of afvinken. Je kunt hier ook direct een bestelling plaatsen. Heb je toch nog een vraag en wil je dit telefonisch bespreken? Bel ons dan op 0800-0092. We zijn Internet + TV van Odido en vertellen je er graag alles over!
Wanneer gebeurt wat? Een tijdschema:
Je abonnement wordt aangevraagd met de snelst mogelijke datum, je bent dan gemiddeld binnen 4 weken online! Natuurlijk kun je ook een datum tot wel drie maanden in de toekomst kiezen.
Je ontvangt een bevestigingsbrief en e-mail.
Ongeveer twee weken later kun je een afspraak met de monteur maken (als je een Glasvezelabonnement hebt gekozen) en spreek je een definitieve startdatum af. Een abonnement met Standaard Internet (DSL) is op basis van zelfinstallatie. Je hebt dan geen monteur nodig, maar ontvangt een e-mail met de daadwerkelijke startdatum.
Ongeveer veertien dagen voor de startdatum ontvang je het installatiepakket.
Op de startdatum wordt jouw lijn geactiveerd en kan jij (of de monteur) installeren.
Bedenktermijn?
Je kunt binnen 14 dagen, nadat je aansluiting geactiveerd is of de monteur het modem geïnstalleerd heeft, herroepen. Je betaalt de activatiekosten en eventuele installatiekosten. Wanneer er echter geen aansluitkosten gerekend zijn, hoef je deze niet nadien nog te betalen - ook niet als je binnen de opzegtermijn opzegt. Wel betaal je voor de geleverde diensten vanaf het moment aansluitdatum (opleverdatum werkende diensten) tot aan het moment van opzegging in de 14 dagen respijtperiode. Abonnementskosten en gebruikskosten betaal je dus tot het moment dat je niet meer aangesloten bent.
Nummerbehoud, hoe werkt dat?
Altijd fijn om je oude vertrouwde nummer mee te nemen naar je nieuwe abonnement. Bij je aanvraag kun je voor nummerbehoud kiezen. Als alle gegevens na controle juist zijn, dan wordt je nummer gekoppeld aan je nieuwe Internetabonnement voor thuis. We controleren typefoutjes, of het nummer wel op dezelfde naam staat en of je wel binnen hetzelfde netnummer blijft wonen. We vragen het nummer aan zodra de installatie is afgerond. Dit proces is zo gepiept en je hebt dus op de dag van installatie je oude vertrouwde nummer terug bij je nieuwe Internet voor thuis abonnement!
Ben je nummerbehoud vergeten aan te vragen en wil je dit alsnog? Dat kan! Lees snel dit topic voor meer informatie over nummerbehoud: Veelgestelde vragen over nummerbehoud.
Overstapservice, hoe zit dat?
Bij je aanvraag kun je meteen aangeven of je gebruik wilt maken van de Overstapservice. Dit staat dan vermeld in de bevestiging die je van ons krijgt. Vervolgens willen we natuurlijk nog even weten welk abonnement je wilt opzeggen en bij welke provider je zit. Hiervoor sturen wij een e-mail ter herinnering. De gegevens kun je vervolgens invullen in Mijn Odido. Kun je nog niet inloggen, kijk dan bij deze uitleg. Lukt dat niet, bel dan met onze service en geef de volgende informatie door:
Je huidige aanbieder
Het contractnummer
De laatste 3 cijfers van je IBAN
Je telefoonnummer
De achternaam op het contract van je huidige aanbieder
Ben je de Overstapservice vergeten aan te vragen en wil je dit alsnog? Dat kan nog binnen zeven dagen na je aanvraag! Lees snel dit topic voor meer informatie over de Overstapservice: Veelgestelde vragen over de Overstapservice.
Let op! We kunnen maar één provider voor je opzeggen. Heb je meerdere providers voor internet, TV en telefonie? Zorg dan dat je zelf de andere provider(s) nog opzegt.
Hoe regel ik zelf mijn overstap?
Je kan de overstap natuurlijk ook zelf regelen, zo gepiept. Er zit wel een verschil tussen Internet (DSL) en Glasvezelinternet:
Internet (DSL) > Hiervoor is geen monteur nodig. Bij je aanvraag krijg je een verwachte opleverdatum te zien. Deze bevestigen wij na twee weken. Zodra de startdatum bevestigd is, kun je jouw oude provider opzeggen.
Glasvezelinternet > Nu komt er een monteur langs om de installatie uit te voeren. Twee à drie weken na je aanvraag kun je een afspraak inplannen. Je kunt tussen de één en zes weken in de toekomst plannen. Kies de monteursafspraak dan minimaal vier weken in de toekomst en zeg daarna pas je oude provider op. Je hebt namelijk een maand opzegtermijn bij je oude provider.
Let op! Er kan maar één provider op de lijn zitten. Heb je Glasvezel bij een andere provider, dan nemen wij de lijn dus over. Een kabelaansluiting (coax) kan wel naast Standaard Internet of Glasvezel bestaan.
Klantvoordeel, hoe zit dat precies?
Heb je een Odido Mobiel abonnement en neem je daarnaast ook diensten af van Odido voor thuis, dan kom je in aanmerking voor Klantvoordeel met onder andere jouw Internet & Unlimited abonnement voor € 25,- per maand per abonnement! Nadat de de lijn is geactiveerd en je gebruik kan maken van je verbinding, zal ook het Klantvoordeel in gang worden gezet. Je kan handig zelf het Klantvoordeel regelen via Mijn Odido. Meer weten? Klik dan hier!
Toch nog iets veranderen in je bestelling?
Loop je bestelling goed na. Heb je bijvoorbeeld genoeg TV boxen besteld? Voor de installatie staat je abonnement op ‘pauze’. Je kan dan alleen nog een TV box toevoegen of Nummerbehoud aanvragen. Alle andere wijzigingen kunnen we voor je doorvoeren zodra de installatie is afgerond. Dit doe je door in te loggen op Mijn Odido.
Het installatiepakket komt eraan
Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan. Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres. Zo wordt het pakket altijd ergens afgeleverd!
Het installeren van het pakket
Om te installeren bij Glasvezelinternet heb je een monteur nodig. Lekker makkelijk dus! Bij DSL Internet kun je de installatie eenvoudig zelf doen. Lees er alles over in dit topic: Installatie: hoe, wat en waar!
De wensdatum verzetten of vervroegen
Wensdatum vervroegen Maak je gebruik van de Overstapservice? Dan kan je de wensdatum niet vervroegen. Heb je al een afspraak gemaakt voor de installatie? Neem dan contact op met onze monteursdienst Guidion via 088 2000 151.
Wensdatum uitstellen Heb je al een afspraak gemaakt voor de installatie? Neem dan contact op met onze monteursdienst Guidion via 088 2000 151. Heb je nog geen afspraak gemaakt met een monteur? Neem dan contact op met de klantenservice of laat dan hier een bericht achter!
Andere vragen over het je nieuwe abonnement? Stel ze gerust in dit topic. We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Vragen? We zijn er voor je.
Bladzijde 7 / 25
@Sander bedankt voor je reactie!
dus waar ik nu eigenlijk 5 euro betaal voor 2 boxen(omdat 1 als actie gratis is) betaal ik als ik er 1 met opnemen wil straks 15 euro en als ik het op alle 2 wil 10 euro p.s.?
Goedendag, ik heb al een paar jaar internet van T-Mobile en sinds kort is er glasvezel aangelegd bij mij. Nu heb ik telefonisch alles al geregeld en kreeg ik gisteren een melding dat ik kon inloggen met een nieuw account maar ik heb al een account maar dat is nog geen informatie over de leveringstermijn. Kunt u mij helpen? Groet René
Hi @schee435, wat tof dat je gebruik kunt maken van onze glasvezelnetwerk! Is het inmiddels gelukt met het inloggen? Stuur mij anders een privébericht (klik op mijn foto) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN toe. Ik zorg dat je een tijdelijke wachtwoord krijgt!
Goedenavond helpdesk,
Ik heb twee weken geleden glasvezelinternet bij jullie besteld, wat al mogelijk is in mijn nieuwbouwwijk (aangelegd en doorgemeten door KPN voor de oplevering, en te checken via eindelijkglasvezel.nl). Nu ik eindelijk in mijn t-mobile thuis account kan inloggen, staat er ineens dat de aansluiting nog niet klaar is. Ook las ik dat verwacht wordt dat het netwerk klaar is na week 52 (!). Dit klopt dus niet, en ik hoop dus dat mijn internetverbinding ruim voor die tijd al aangesloten kan worden.
Ik hoop dat u kunt helpen.
Vriendelijke groet,
E
@Sander bedankt voor je reactie!
dus waar ik nu eigenlijk 5 euro betaal voor 2 boxen(omdat 1 als actie gratis is) betaal ik als ik er 1 met opnemen wil straks 15 euro en als ik het op alle 2 wil 10 euro p.s.?
……… @Sander ?
@EYB Goedenavond, wat gaaf dat je gekozen hebt voor T-Mobile Thuis, welkom bij de club! Graag kijk ik met je mee wat de huidige opleverstatus is op jouw adres. Het kan zijn dat er de Glasvezelverbinding zelf gereed is voor aansluiting, maar dat bijvoorbeeld jouw FTU (hoofdaansluitpunt voor Glasvezel in huis) nog niet klaar is voor gebruik. Ook komt weleens voor dat er nog een patch moeten worden geïnstalleerd, of dat er een aderpaar vrijgegeven moet worden.
Mag ik je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privéberichtje? Dan controleer ik zo snel mogelijk wat er aan de hand is!
Hallo T-Mobile,
Ik heb op 5 September(!) j.l. mijn bestelling voor glasvezel internet en tv gedaan en bevestigd gekregen (zo staat ook vermeld op mijn t-mobile thuis overzichtspagina). Volgens de informatie op jullie website zou ik daarna binnen 2-3 weken een telefoontje kunnen verwachten voor het inplannen van de installatie.
Nu woon ik in het gebied in Den Haag waar nu het glasvezelnetwerk uitgerold wordt, dus logischerwijs verwachtte ik dat het nog wat langer zou gaan duren, aangezien het netwerk nog niet gereed was op het moment van bestellen. Het is inmiddels echter al bijna 13(!) weken, ofwel die maanden geleden dat ik mijn bestelling geplaatst heb, en ik heb nog helemaal niks vernomen over mijn bestelling, al was het maar een geschatte opleveringsdatum van de verbinding naar mijn adres.
Zouden jullie a.u.b. zo snel mogelijk kunnen achterhalen wat er aan de hand is en mij laten weten wanneer ik kan verwachten om verbonden te zijn? Ik weet dat er al huishoudens in dit stadsdeel verbonden zijn en alhoewel ik besef dat dit geen garantie is voor mijn eigen adres, geeft dit wel aan dat er verbindingen mogelijk zijn en dat er dus redelijkerwijs minimaal een geschatte opleveringsdatum gegeven moet kunnen worden.
Alvast bedankt,
Michel
Hallo T-Mobile,
Ik heb op 5 September(!) j.l. mijn bestelling voor glasvezel internet en tv gedaan en bevestigd gekregen (zo staat ook vermeld op mijn t-mobile thuis overzichtspagina). Volgens de informatie op jullie website zou ik daarna binnen 2-3 weken een telefoontje kunnen verwachten voor het inplannen van de installatie.
Nu woon ik in het gebied in Den Haag waar nu het glasvezelnetwerk uitgerold wordt, dus logischerwijs verwachtte ik dat het nog wat langer zou gaan duren, aangezien het netwerk nog niet gereed was op het moment van bestellen. Het is inmiddels echter al bijna 13(!) weken, ofwel die maanden geleden dat ik mijn bestelling geplaatst heb, en ik heb nog helemaal niks vernomen over mijn bestelling, al was het maar een geschatte opleveringsdatum van de verbinding naar mijn adres.
Zouden jullie a.u.b. zo snel mogelijk kunnen achterhalen wat er aan de hand is en mij laten weten wanneer ik kan verwachten om verbonden te zijn? Ik weet dat er al huishoudens in dit stadsdeel verbonden zijn en alhoewel ik besef dat dit geen garantie is voor mijn eigen adres, geeft dit wel aan dat er verbindingen mogelijk zijn en dat er dus redelijkerwijs minimaal een geschatte opleveringsdatum gegeven moet kunnen worden.
Alvast bedankt,
Michel
Duurt lang…..
Hey @Micka,
Tof dat je staat te springen om aangesloten te worden, welkom alvast! Je aanvraag is netjes bij ons binnengekomen en het ziet er allemaal goed uit. Op dit moment kan ik je jammer genoeg nog geen exacte opleverdatum doorgeven, maar je kunt wel via My T-Mobile Thuis de voortgang en volgende stappen bekijken. Op dit moment moet het netwerk en aansluitpunt nog afgerond worden. Hierna zal Guidion voor een installatieafspraak contact opnemen. Die datum zal de eerste dag van je abonnement zijn. Je hoort nog van ons!
Ik heb vanochtend T-Mobile Thuis aangevraagd, maar heb geen contract,bevestigings- of registratiemail (voor My T-Mobile) ontvangen. Ik heb de hele dag gewacht en spam folders e.d. ook gecontroleerd.
Ik heb geprobeerd om de bestelstatus op te vragen via My T-Mobile. Daar had ik dan wel geen registratiemail voor gehad maar ik heb een wachtwoord reset aangevraagd….dat leek te werken. Echter kom ik nu in mijn oude account van 2016 terecht met een Vodafone(!) contract waar geen spoor van mijn nieuwe contract te vinden is…
Daarbij heb ik blijkbaar ook maar 3 dagen om de gegevens in te vullen voor de overstapservice maar ik vraag me af of er wel een contract voor me aangemaakt is...mijn huidige provider zelf dan maar opzeggen vind ik nu wel tricky.
Hoe nu verder?
Ik heb vanochtend T-Mobile Thuis aangevraagd, maar heb geen contract,bevestigings- of registratiemail (voor My T-Mobile) ontvangen. Ik heb de hele dag gewacht en spam folders e.d. ook gecontroleerd.
Ik heb geprobeerd om de bestelstatus op te vragen via My T-Mobile. Daar had ik dan wel geen registratiemail voor gehad maar ik heb een wachtwoord reset aangevraagd….dat leek te werken. Echter kom ik nu in mijn oude account van 2016 terecht met een Vodafone(!) contract waar geen spoor van mijn nieuwe contract te vinden is…
Daarbij heb ik blijkbaar ook maar 3 dagen om de gegevens in te vullen voor de overstapservice maar ik vraag me af of er wel een contract voor me aangemaakt is...mijn huidige provider zelf dan maar opzeggen vind ik nu wel tricky.
Hoe nu verder?
Nou, dat zal je altijd zien - vlak na het plaatsen van dit bericht kwamen er opeens een aantal mailtjes met mijn nieuwe contract en over de overstapservice binnen...
Hoi @niek.c,
Wat fijn dat je de bevestigingsmails toch ontvangen hebt, dat is weer een pak van het hart! Van harte welkom bij de club en op de Community! Supergaaf dat je klant bent geworden. Is het euvel met de My T-Mobile Thuis account ook verholpen? Anders help ik je met alle liefde verder natuurlijk!
Hoi @niek.c,
Wat fijn dat je de bevestigingsmails toch ontvangen hebt, dat is weer een pak van het hart! Van harte welkom bij de club en op de Community! Supergaaf dat je klant bent geworden. Is het euvel met de My T-Mobile Thuis account ook verholpen? Anders help ik je met alle liefde verder natuurlijk!
Ja, dmv. van de bevestigingsmails werd me duidelijk dat ik een T-Mobile Thuis account heb gekregen op basis van mijn nieuwe @t-mobilethuis.nl email adres.
Dat is dus niet hetzelfde account dat aangemaakt is onder mijn “prive” e-mail adres (dat ik heb opgegeven bij de aanvraag van T-Mobilethuis en) waar ik het wachtwoord van had laten resetten - dat account is er dus ook maar is afkomstig uit de Vodafone omgeving.
Wel ietwat verwarrend en ik hoop maar dat het in de toekomst nooit problemen op gaat leveren maar dat zien we dan wel weer :-)
Aah fijn dat je het wat verduidelijkt! Dat klaart de lucht op. Ik weet zeker dat dit geen problemen hoort op te leveren en indien dit om wat voor reden dan ook wel zo zou zijn, dan lossen wij het voor je op. Geniet van jouw abonnement!
Hallo T-Mobile,
Ik heb op 5 September(!) j.l. mijn bestelling voor glasvezel internet en tv gedaan en bevestigd gekregen (zo staat ook vermeld op mijn t-mobile thuis overzichtspagina). Volgens de informatie op jullie website zou ik daarna binnen 2-3 weken een telefoontje kunnen verwachten voor het inplannen van de installatie.
Nu woon ik in het gebied in Den Haag waar nu het glasvezelnetwerk uitgerold wordt, dus logischerwijs verwachtte ik dat het nog wat langer zou gaan duren, aangezien het netwerk nog niet gereed was op het moment van bestellen. Het is inmiddels echter al bijna 13(!) weken, ofwel die maanden geleden dat ik mijn bestelling geplaatst heb, en ik heb nog helemaal niks vernomen over mijn bestelling, al was het maar een geschatte opleveringsdatum van de verbinding naar mijn adres.
Zouden jullie a.u.b. zo snel mogelijk kunnen achterhalen wat er aan de hand is en mij laten weten wanneer ik kan verwachten om verbonden te zijn? Ik weet dat er al huishoudens in dit stadsdeel verbonden zijn en alhoewel ik besef dat dit geen garantie is voor mijn eigen adres, geeft dit wel aan dat er verbindingen mogelijk zijn en dat er dus redelijkerwijs minimaal een geschatte opleveringsdatum gegeven moet kunnen worden.
Alvast bedankt,
Michel
Hier zit ik in exact dezelfde situatie. Ik heb een aantal keer contact gehad met de installateur Intrabouw, welke keer op keer toezegt om terug te bellen. Dit gebeurt alleen niet. Gister contact met de T-mobile klantenservice. Volgens hen krijgen ze van Intrabouw ook niets meer los.
Mijn vraag aan T-mobile: Waarom wordt er niet gecommuniceerd over een datum van schouwing, mogelijk installatiedata of de beperkingen?
Als de klantrelatie zo begint, dan begin ik sterk te twijfelen of jullie wel een betrouwbare partner zijn.
Een klacht zou ik graag indienen, maar het klachtenformulier is niet terug te vinden op jullie site...dan maar hier even mijn frustratie delen met Michel. :-) P.
Hey @Micka,
..., maar je kunt wel via My T-Mobile Thuis de voortgang en volgende stappen bekijken. Op dit moment moet het netwerk en aansluitpunt nog afgerond worden. Hierna zal Guidion voor een installatieafspraak contact opnemen. Die datum zal de eerste dag van je abonnement zijn. Je hoort nog van ons!
Je verwijst naar een infromatiepagina die geen informatie geeft. Er staat enkel dat de aanvraag voor het abonnement goed is binnengekomen. Verder helemaal niets; en dat is nu precies het probleem. Ik heb Guidion ook gebeld hoor, maar die kunnen niets voor me betekenen omdat ik in een speciaal gebied in Den Haag zit (Segbroek), en omdat de uitrol van het netwerk daar zou vallen onder Volker-Wessels. Daarna Volker-Wessels gesproken: sorry meneer, maar daarvoor bent u bij ons aan het verkeerde adres...U dient bij Intrabouw te zijn.
En, Intrabouw geeft geen concrete antwoorden. Hoe nu verder?
Hi @Pee_1978, oei dat is natuurlijk niet de bedoeling. Via welk nummer heb je contact opgenomen met Volker-Wessels? We werken inderdaad met hen samen in Segbroek en er is een apart telefoonnummer hiervoor in het leven geroepen, 088 1860 444. Op deze pagina vind je meer informatie. Als dit inderdaad het nummer is waar je mee hebt gebeld stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan ga ik er voor je achteraan! Het is niet de bedoeling dat je van het spreekwoordelijke kastje naar de muur gesuurd wordt. Alvast om geen verkeerde verwachtingen te scheppen, het kan zijn dat de werkzaamheden op jouw adres nog niet ingepland zijn, in dat geval is er dan ook nog geen datum bekend. Ik hoor graag van je!
Misschien dat iemand mij hier kan helpen.
Onze opleverdatum staat op 6-1 maar we willen graag dat de oplevering eerder plaats vind. Hebben namelijk haast. Pakket is al bijna een week binnen. En morgen hopen we het allemaal opgeleverd te kunnen krijgen.
Hey @Roberio,
Ik heb goed nieuws voor je! Zo te zien wordt je abonnement vandaag geactiveerd. Je kunt probleemloos je installatiepakket aansluiten en gebruik maken van je T-Mobile Thuis abonnement. Hier vind je een handige installatie video die je al een eind op weg helpt. Mocht je hulp nodig hebben bij de installatie dan is dat ook geen enkel probleem. Stuur ons dan gerust een berichtje!
Goedemiddag,
Ik heb een tijdje geleden T-Mobile thuis aangevraagd omdat ik ook bij jullie een unlimited mobiel abbonement heb. De installatie datum is 24-01-2020. Alleen is mij verteld door de verhuurmaatschappij (MVGM), dat doordat het een nieuwbouw project is, momenteel alleen Ziggo glasvezel internet kan leveren. Mede bewoners wisten mij te vertellen dat glasvezel internet van T-Mobile pas beschikbaar is in week 9 (wegens vergunningen).
Ik heb ditzelfde verhaal uitgelegd via de telefoon aan uw collega’s maar die konden mij alleen vertellen dat ik op de 24ste gewoon verbinding zou moeten hebben.
Vandaag kreeg ik een brief van MVGM met de mededeling dat tot op heden alleen Ziggo nog een glasvezel verbinding heeft en dat ze niet weten wanneer andere providers verbinding zullen hebben.
Kunt u mij vertellen wat de status is en of ik inderdaad op de 24ste gewoon online kan zijn zonder problemen. Mocht dit niet het geval zijn vraag ik me af of er iets van compensatie geregeld kan worden.
Ik hoop dat u mij vraag kunt beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Ik heb een verkeerde installatedatum doorgegeven voor internet en tv. Moest een week eerder zijn. Kan dat nog aangepast worden?
Gr. Barbara
Hey @dennis2685,
Volgens onze gegevens staat er inderdaad een installatie afspraak voor de aansluiting van je glasvezel gepland op 24 januari. Nu weet ik wel dat bij nieuwbouw een oplevering wat langer op zich kan laten wachten omdat de aanleg door verschillende partijen gedaan moet worden. Mocht je aansluiting om een bepaalde reden uitgesteld worden dan bieden we je als noodoplossing graag een Unlimited Voucher aan waarmee je de tijd kunt overbruggen. De Voucher werkt alleen wanneer je ook een T-Mobile mobiel abonnement bezit. Op dier manier kun je in ieder geval wel internetten.
Hoi @BarbaraG,
Ik zie dat de installatiedatum inmiddels gepland staat op 22 januari. Ik kan de installatiedatum jammer genoeg niet meer voor je bespoedigen in deze fase. Sorry voor het ongemak!
Hoi T-Mobile,
ik heb vanaf a.s. 16 januari bij jullie internet, maar voor zover ik wist ging het om een zelf-installatie. Ik heb alles ook al ontvangen: dat is allemaal in orde. Toch heb ik een mail gekregen van KPN dat mijn telecomaanbieder een afspraak met de monteur heeft gemaakt. Ik zie dit nergens in mijn bestelling en vervolgstappen staan, en vroeg mij daarom af: klopt dit en zo ja, waar is deze afspraak voor? Bij voorbaat dank!
Groetjes Doortje
@Piotr ok dankjewel voor jou berichtje. Wordt dan een week lang afzien zonder tv :-)
Hi @doortjekl Ik geef je graag meer duidelijkheid! Normaal gesproken komt de netbeheerder er niet aan te pas maar ik vermoed dat ze in dit geval de aansluiting in het pand moeten verleggen of door moeten trekken. Hiervoor moeten ze dan bij jouw aansluitpunt (ISRA) zijn. Dus in dit geval klopt het dat er een monteur langs komt. Daarna kan je zelf het modem aansluiten en ben je online!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.