Hi Allemaal,
Hierbij wat inzicht in de zaken die we binnenkort zullen gaan leveren - hopelijk geeft dit een goed beeld van wat zich momenteel 'in onze keuken' afspeelt
- Wanneer komen er meer zenders beschikbaar in de app?
Vorige week hebben we Disney Channel als 29ste zender toegevoegd. In tegenstelling tot wat er soms gesuggereerd wordt, worden de 3 NPO 'GOS' kanalen
niet meegeteld in dit aantal. Dan zouden we namelijk op 32 zenders zitten. Wanneer we weer nieuwe zenders toevoegen, zal dit gemeld worden.
- Wanneer komt Airplay beschikbaar?
We verwachten een nieuwe versie van de iOS app eind juli / begin augustus beschikbaar te hebben waarin Airplay gelukkig weer volledig zal worden ondersteund. Zodra we concrete datum hebben, zal ik dit hier melden.
- Wanneer kunnen we films en siries bekijken in de app ? Of in iedergeval eindelijk een koppeling met netflix op de tv box.
Voorlopig zal dit nog niet aangeboden worden.
- Wanneer kunnen we op de tv box ook 7 dagen terugkijken, dit kan blijkbaar want dit lukt wel in de tv anywhere app
Gevoelig punt

. Laat ik het zo stellen: wij willen dit zeker graag toevoegen - zodra hier meer over te melden is, zal dit hier op het forum als eerst gemeld worden. Deal?!
- Wanneer komt de apple tv app eindelijk beschikbaar???
In de laatste week van juni en anders de eerste week van juli. De app draait al als een zonnetje, maar we moeten nog een paar kleine dingen oplossen voor we de app live kunnen zetten.
Tenslotte: we verwachten medio augustus
TV Anywhere te introduceren op PC/Laptop!! Dan kunnen dus alle emulators of andere creatieve oplossingen de zolder op. Iedereen kan dan ook bij T-Mobile Thuis TV kijken op PC of Laptop, gewoon zoals je zou mogen verwachten van een TV-aanbieder
Groet,
Hans-Juriën
Afgelopen nacht is de tijdelijke oplossing geactiveerd. Ik hoor graag of hierdoor de 'exoplayer' foutmelding verdwenen is en dat TV Anywhere ook op de betreffende Android toestellen nu wel goed werkt.
De app voor Apple TV (4de Gen) is vanaf nu beschikbaar in de appstore. Ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze nieuwe app!
Werkt weer super dankzij deze oplossing!
Oeh, ik heb nu al antwoord voor jullie! De testfase voor de webversie van TV Anywhere is inmiddels afgerond. We zijn nu de laatste bugs aan het oplossen. Aftellen dus!
Wat gaat er precies mis? Start de app wel op? Of sluit deze meteen af? Welk toestel gebruik je en welke versie van het besturingssysteem heb je op dat toestel?
Maar geen airplay meer en knippr eindigt ook per 1-6 hoe kan ik nu TV kijken zonder brakke settopbox van T-Mobile.... De vraag is dus: Wanneer komt TV Anywhere op de apple tv?
Airplay en Apple TV (versie 4) worden binnenkort toegevoegd. Zodra er een concrete datum is, zal deze z.s.m. gecommuniceerd worden! Kwestie van weken in ieder geval.
@Stream4you: hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Heb allereerst de nieuwe versie 2.0 verwijderd en daarna via deze site
https://apkpure.com/t-mobile-tv-anywhere/nl.tmobiletv.vinson versie 1.0.1 er weer op gezet.
Wel ff zorgen dat je automatische update's van je device uitzet anders update het weer naar v.2.0
Version: 1.0.1 (19429) for Android 4.2+ (Jelly Bean MR1, API 17)
Update on: 2017-07-18
Signature: d8c51eb7afd8af75c2d6b3d17cc393068c731ac8 T-Mobile TV Anywhere 1.0.1(19429) apk safe verified
APK File SHA1: b39871bd625ae6e2bc57c19b89f69a760248b332
What's new: Bugfixes
en deze v.1.01 loopt nog steeds vrolijk door! Gelukkig!!!!! en kan weer lekker swipen!
@Stream4you: tenks hij doet het weer. F***ck T-Mobile
Hellup. Ik kijk via mijn iPad! Kan ik ook met de door jullie geposte oude versie op de oude manier kijken naar de, via mijn iPad (Apple-store) Tv-Anywhere bekijken?
@Ronaldus58, de versie die op apkpure staat is enkel geschikt voor Android toestellen, heb nog niets kunnen vinden voor IOS toestellen wat betreft de oude versie.
@hatto52 We hebben een probleem gevonden waardoor op Android devices niet goed wordt opgeschakeld naar hogere streaming profielen. Hierdoor kan het inderdaad voorkomen dat je een SD beleving hebt (of nog erger) i.p.v. HD. Hier is ook al een oplossing voor en deze zijn we nu aan het testen. Hopelijk wordt de app update dan heel snel in de appstore geplaatst en kan je weer de beeldkwaliteit ervaren zoals je gewend was.
De app werkt NIET op Android 8.1, zeker niet op Google Pixel toestellen (geen root, geen enkele vorm van modificatie).
Je krijgt altijd deze melding, ook na verwijderen, rebooten en opnieuw installeren:
An error occured during play-out of this programme (Message: com.google.android.exoplayer2.ExoPlaybackException).
De oude versie van vorig jaar werkt helaas niet meer, deze werkte voorheen wel, nu kan hij nooit verbinding maken.
Ik kan dus al sinds mei geen TV meer kijken terwijl ik juist meer via de app keek dan via Thuis.
Kunnen jullie aub ervoor zorgen dat het werkt? Juist op clean Android toestellen mag je toch verwachten dat het probleemloos werkt?
@HJHome , dank voor je bericht. We hebben binnenkort nog een kleine update van de Android app en dan zullen we iedereen weer informeren over het feit dat de app op de meeste Android apparaten goed zou moeten werken. Ik verwacht dat deze update eind augustus beschikbaar is.
@WhySoSerious ,
@MartinJ1956: We hadden de planning om de 'Webclient' voor PC/Laptop midden augustus (ja, echt in 2018) te introduceren. Er moeten echter nog een paar bugs opgelost worden, voordat we jullie ook echt blij kunnen maken met deze nieuwe toevoeging

Denk dat het nu rond eind augustus wordt. Hopelijk kunnen jullie dus nog heel even wachten? We werken er hard aan!
Voorlopig hanteren we nog hetzelfde zenderaanbod.
@Sterre
Is het niet mogelijk om een aantal mensen te uitnodigen om het te testen? Zo kun je samen de bugs eruit halen. Volgens mij is zoiets eerder gedaan.
@MartinJ1956 Dat hoop ik ook niet!
We doen ons best Airplay z.s.m. te (her)introduceren. Kan nog geen concrete datum melden, maar hopelijk wordt het week 43.
Hier hetzelfde. App opent prima, alleen tv kijken werkt niet.
Geen beeld, maar de melding er is iets fout gegaan.
Google Pixel, Android 8.1
Werkt prima hier op iPad Air en iPhone X op zowel WiFi als 4G. Ik moet nog wel een beetje wennen aan de nieuwe interface. Maar de eerste indruk is zeker positief.
De verbeterpuntjes die ik kon ontdekken zijn:
- Jammer dat het vooruitspoelen niet bij alle zenders werkt. Maar bij de oude iOS app was voorruit en achteruit spoelen pas echt dramatisch.
- Ik zie in de gids alleen nog maar de zenders die ook in de app te bekijken zijn en niet meer alle zenders.
- bij de oude app kon je de app op de iPad naar de achtergrond sturen waarna er dan een klein scherm overbleef. Zo kon je bijvoorbeeld je mail lezen en tocht tv blijven kijken. Dat werkt niet meer.
Tot slot hoop ik echt dat er snel ook een Apple TV versie komt. Voor al nu NLziet ook aan het testen is op Apple TV.
Er wordt gesproken over 29 zenders, ik tel er echter maar 26 het verschil zit in de GOS zenders van de publieke omroep, zo is NPO1 gelijk aan NPO1 GOS en daarom is NPO1 GOS geen aparte zender.
Wat ik wel mis t.o.v. vorige versie dat je niet meer naar links kunt swipen om een andere zender te kijken
Excl. de NPO GOS kanalen zijn het nu 28 zenders. Verwacht dat de 29ste snel toegevoegd wordt. In de nieuwe versie kan je op twee manieren 'zappen':
- Naar links of naar rechts swipen om naar het vorige of volgende kanaal te gaan.
- Je scherm draaien (bij smartphone) waar je meteen via de zenderlogo's kunt zappen naar het betreffende kanaal. Op een tablet kan je onderaan meteen scrollen door de zenderlijst om een andere zender te kiezen.
Dag allen,
De melding (error, er is iets mis gegaan) heeft mogelijk nog een andere oorzaak. Deze melding speelt alleen op Android. Het heeft dus niet per se iets te maken met de internetverbinding. We zijn druk doende om te achterhalen wat de oorzaak is om deze vervolgens weg te nemen. Wij willen niets liever dan dat iedereen overal en onbeperkt van onze nieuwe TV Anywhere kan genieten!
Op de iPhone 6s werkt het ook goed, misschien een idee om net als bij Ziggo het aantal te kijken zenders koppelen aan je abonnement? dus ook als de klant Ziggo sport of Fox sport afneemt deze ook.
Hoe is het mogelijk een Update ???
Geen HD meer mogelijk, niet langer als maximaal 2 minuten kijken en het beeld gaat op zwart.
En dat geld voor mijn LG G6, mijn Kodi naar mijn TV, en mijn windows 10 laptop met Blackstack.
op alle drie de platforms werkte de oude app perfekt, weet niet hoe T-Mobile zo'n Update van een app aan zijn klanten durft op te dringen, want dat is het, 31 mei werkt de oude app niet meer en zit je opgescheept met dit bagger progie.
Bedankt T-Mobile, ik zit op mijn boot dus mooi zonder TV, had beter mijn Digitenne kunnen houden.
En anders roep ik iedere gedupeerde op zo snel mogelijk zijn of haar abonnement bij T-mobile op te zeggen. Eens kijken hoe snel het allemaal wel weer gaat werken.
Toch nog eens geprobeerd om dat gedrocht aan het werk te krijgen maar het was weer verspilde moeite. De-installeren, installeren, resolutie aanpassen, verschillende devices, verschillende Android-versies, WiFi, 4G+, 4G, het haalt allemaal niets uit. Hoe positief Sander ook probeert te blijven, het is een aanfluiting en het zou slim zijn om de oude versie gewoon terug te zetten... ALS ik beeld heb dan houdt het ook wel op met de resolutie van een paar pixels. Na een paar minuten weer de melding "something went wrong" wat dan ook weer slaat op de kwaliteit van de klantenservice van T-Mobile.
Toch nog eens geprobeerd om dat gedrocht aan het werk te krijgen maar het was weer verspilde moeite. De-installeren, installeren, resolutie aanpassen, verschillende devices, verschillende Android-versies, WiFi, 4G+, 4G, het haalt allemaal niets uit. Hoe positief Sander ook probeert te blijven, het is een aanfluiting en het zou slim zijn om de oude versie gewoon terug te zetten... ALS ik beeld heb dan houdt het ook wel op met de resolutie van een paar pixels. Na een paar minuten weer de melding "something went wrong" wat dan ook weer slaat op de kwaliteit van de klantenservice van T-Mobile.
Versie T Mobile TV Anywhere_v1.0.1 loopt wel door en geen melding van "Er is iets fout gegaan"
Dus T-MOBILE graag oude versie terug in de playstore!