Hi Allemaal,
Hierbij wat inzicht in de zaken die we binnenkort zullen gaan leveren - hopelijk geeft dit een goed beeld van wat zich momenteel 'in onze keuken' afspeelt
- Wanneer komen er meer zenders beschikbaar in de app?
Vorige week hebben we Disney Channel als 29ste zender toegevoegd. In tegenstelling tot wat er soms gesuggereerd wordt, worden de 3 NPO 'GOS' kanalen
niet meegeteld in dit aantal. Dan zouden we namelijk op 32 zenders zitten. Wanneer we weer nieuwe zenders toevoegen, zal dit gemeld worden.
- Wanneer komt Airplay beschikbaar?
We verwachten een nieuwe versie van de iOS app eind juli / begin augustus beschikbaar te hebben waarin Airplay gelukkig weer volledig zal worden ondersteund. Zodra we concrete datum hebben, zal ik dit hier melden.
- Wanneer kunnen we films en siries bekijken in de app ? Of in iedergeval eindelijk een koppeling met netflix op de tv box.
Voorlopig zal dit nog niet aangeboden worden.
- Wanneer kunnen we op de tv box ook 7 dagen terugkijken, dit kan blijkbaar want dit lukt wel in de tv anywhere app
Gevoelig punt
. Laat ik het zo stellen: wij willen dit zeker graag toevoegen - zodra hier meer over te melden is, zal dit hier op het forum als eerst gemeld worden. Deal?!
- Wanneer komt de apple tv app eindelijk beschikbaar???
In de laatste week van juni en anders de eerste week van juli. De app draait al als een zonnetje, maar we moeten nog een paar kleine dingen oplossen voor we de app live kunnen zetten.
Tenslotte: we verwachten medio augustus
TV Anywhere te introduceren op PC/Laptop!! Dan kunnen dus alle emulators of andere creatieve oplossingen de zolder op. Iedereen kan dan ook bij T-Mobile Thuis TV kijken op PC of Laptop, gewoon zoals je zou mogen verwachten van een TV-aanbieder
Groet,
Hans-Juriën
Afgelopen nacht is de tijdelijke oplossing geactiveerd. Ik hoor graag of hierdoor de 'exoplayer' foutmelding verdwenen is en dat TV Anywhere ook op de betreffende Android toestellen nu wel goed werkt.
De app voor Apple TV (4de Gen) is vanaf nu beschikbaar in de appstore. Ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze nieuwe app!
Werkt weer super dankzij deze oplossing!
Oeh, ik heb nu al antwoord voor jullie! De testfase voor de webversie van TV Anywhere is inmiddels afgerond. We zijn nu de laatste bugs aan het oplossen. Aftellen dus!
De app werkt NIET op Android 8.1, zeker niet op Google Pixel toestellen (geen root, geen enkele vorm van modificatie).
Je krijgt altijd deze melding, ook na verwijderen, rebooten en opnieuw installeren:
An error occured during play-out of this programme (Message: com.google.android.exoplayer2.ExoPlaybackException).
De oude versie van vorig jaar werkt helaas niet meer, deze werkte voorheen wel, nu kan hij nooit verbinding maken.
Ik kan dus al sinds mei geen TV meer kijken terwijl ik juist meer via de app keek dan via Thuis.
Kunnen jullie aub ervoor zorgen dat het werkt? Juist op clean Android toestellen mag je toch verwachten dat het probleemloos werkt?
@HJHome , dank voor je bericht. We hebben binnenkort nog een kleine update van de Android app en dan zullen we iedereen weer informeren over het feit dat de app op de meeste Android apparaten goed zou moeten werken. Ik verwacht dat deze update eind augustus beschikbaar is.
@WhySoSerious ,
@MartinJ1956: We hadden de planning om de 'Webclient' voor PC/Laptop midden augustus (ja, echt in 2018) te introduceren. Er moeten echter nog een paar bugs opgelost worden, voordat we jullie ook echt blij kunnen maken met deze nieuwe toevoeging
Denk dat het nu rond eind augustus wordt. Hopelijk kunnen jullie dus nog heel even wachten? We werken er hard aan!
Voorlopig hanteren we nog hetzelfde zenderaanbod.
@Sterre
Is het niet mogelijk om een aantal mensen te uitnodigen om het te testen? Zo kun je samen de bugs eruit halen. Volgens mij is zoiets eerder gedaan.
@MartinJ1956 Dat hoop ik ook niet!
We doen ons best Airplay z.s.m. te (her)introduceren. Kan nog geen concrete datum melden, maar hopelijk wordt het week 43.
Wat gaat er precies mis? Start de app wel op? Of sluit deze meteen af? Welk toestel gebruik je en welke versie van het besturingssysteem heb je op dat toestel?
Maar geen airplay meer en knippr eindigt ook per 1-6 hoe kan ik nu TV kijken zonder brakke settopbox van T-Mobile.... De vraag is dus: Wanneer komt TV Anywhere op de apple tv?
Airplay en Apple TV (versie 4) worden binnenkort toegevoegd. Zodra er een concrete datum is, zal deze z.s.m. gecommuniceerd worden! Kwestie van weken in ieder geval.
@Stream4you: hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Heb allereerst de nieuwe versie 2.0 verwijderd en daarna via deze site
https://apkpure.com/t-mobile-tv-anywhere/nl.tmobiletv.vinson versie 1.0.1 er weer op gezet.
Wel ff zorgen dat je automatische update's van je device uitzet anders update het weer naar v.2.0
Version: 1.0.1 (19429) for Android 4.2+ (Jelly Bean MR1, API 17)
Update on: 2017-07-18
Signature: d8c51eb7afd8af75c2d6b3d17cc393068c731ac8 T-Mobile TV Anywhere 1.0.1(19429) apk safe verified
APK File SHA1: b39871bd625ae6e2bc57c19b89f69a760248b332
What's new: Bugfixes
en deze v.1.01 loopt nog steeds vrolijk door! Gelukkig!!!!! en kan weer lekker swipen!
@Stream4you: tenks hij doet het weer. F***ck T-Mobile
Hellup. Ik kijk via mijn iPad! Kan ik ook met de door jullie geposte oude versie op de oude manier kijken naar de, via mijn iPad (Apple-store) Tv-Anywhere bekijken?
@Ronaldus58, de versie die op apkpure staat is enkel geschikt voor Android toestellen, heb nog niets kunnen vinden voor IOS toestellen wat betreft de oude versie.
@hatto52 We hebben een probleem gevonden waardoor op Android devices niet goed wordt opgeschakeld naar hogere streaming profielen. Hierdoor kan het inderdaad voorkomen dat je een SD beleving hebt (of nog erger) i.p.v. HD. Hier is ook al een oplossing voor en deze zijn we nu aan het testen. Hopelijk wordt de app update dan heel snel in de appstore geplaatst en kan je weer de beeldkwaliteit ervaren zoals je gewend was.
@CMisker
Dank voor je positieve reactie. Ik kan nog niet alle details met je delen, maar doe m'n best
Streams zijn volgens mij 720P met een bitrate van iets meer dan 4 Mbps. Terugkijken (7 dagen), verder kijken, pauzeren en doorspoelen (waar het mag), zoekfunctie etc. zullen inderdaad beschikbaar zijn. In principe dus dezelfde functies die je nu ook op een smartphone of tablet kunt gebruiken met TV Anywhere.
Op alle apparaten wij waar binnenkort TV Anywhere zullen aanbieden zal het zenderaanbod hetzelfde zijn (29 zenders).
Zou mooi zijn, goed nieuws in ieder geval.
Voorlopig hoor je mij niet meer zeuren. Thnx voor het goede nieuws
@Robchr15 , dank voor de terugkoppeling!
We hebben aan het begin van de avond noodonderhoud uitgevoerd op NPO1 i.v.m. streaming problemen. Dus hopelijk is het geen toeval, maar is het probleem dus gewoon opgelost
. Zelf kijk ik nu zonder problemen naar NIG - ARG. Dus laat die bal maar rollen!
We houden het nauwlettend in de gaten. Mocht je toch nog structurele problemen blijven ervaren, laat even weten wanneer precies en op welke zender.
Fijne avond!
@Hans-Juriën komen de thema kanalen ook in de tv anywhere app voor de appletv?
Ik verwacht dat er voorlopig nog geen thema kanalen toegevoegd zullen worden. Welke had jij persoonlijk in gedachten?
Zoals beloofd zou ik terugkomen op de lanceerdatum van de app voor Apple TV (gen. 4). We wachten nog op vrijgave van de app door Apple. Helaas nog even wachten, hopelijk morgen goed nieuws.
We verwachten voor de Android toestellen, die de 'exoplayer' foutmelding krijgen, binnen enkele dagen een tijdelijke oplossing te kunnen bieden. Hiervoor zal geen update van de app nodig zijn. Ik zal het hier melden zodra deze tijdelijke oplossing 'live' staat.
Hoi Peter,
Ik herinner mij dat er inderdaad bepaalde Ipads zijn die ondersteunen wat jij omschrijft; video verder kijken in de hoek van het scherm terwijl je andere dingen doet. Ik las dat het gaat om de iPad Air 2 en de iPad Pro. Als het goed is heb jij dus een van deze modellen?
Ik wist zelf ook niet dat dit kon, maar duidelijk is dat de oude versie van de app dit dus wel ondersteunde op jouw ipad, maar de nieuwe versie van TV anywhere dus niet.
Het is voor mij ook de eerste keer dat iemand naar deze functie vraagt, maar ik snap hoe handig het kan zijn dus ik heb gelijk een mail gestuurd naar de TV specialist met de vraag/suggestie om 'Picture in Picture' (zo heet dat) weer toe te voegen.
We zijn constant bezig om de app te verbeteren, en mijn hoop is dat deze suggestie ook zal worden meegenomen in een volgende update van de app. Voor nu zal je TV fullscreen moeten kijken.
Groeten van Edwin
Ze hebben gezegd in Augustus ergens, maar vrees het ergste want ze hebben het jaartal er niet bij gezegd 🙂
Hi WhySoSerious,
Leuk dat je zo enthousiast bent over deze functie! Ik heb hetzelfde. Hans-Juriën is momenteel lekker van zijn verlof aan het genieten, dus geef ik je graag een update. Ik heb het voor je nagevraagd bij het TV-team. Zij zijn nog druk bezig met het onderzoeken en implementeren, waarschijnlijk komt de desktopversie van TV Anywhere in september 2018 beschikbaar. Aftellen, dus!
@Sterre grappig dat je het jaartal erbij zegt