Skip to main content

Update 04-08-2020 We hebben voor nu voldoende testers en sluiten daarom het topic. Bedankt voor het enthousiasme en alle feedback tot we tot nu hebben ontvangen!

 

Update 03-07-2020 Op dit moment is de mogelijkheid om aan te melden gesloten. 

 

Heb je je al eerder aangemeld via de link in de oorspronkelijke post maar heb je nog geen bericht ontvangen? Stuur mij dan een privébericht met je e-mailadres, het platform waar je op wil testen (iOS of Android) en eventueel je klantnummer, dan krijg je zo snel mogelijk bericht!

 

Houd jij van gadgets, ben je gek op alles wat te maken heeft met TV en weet jij hoe het beter kan? Dan zijn we op zoek naar jou! We zoeken namelijk testers voor de vernieuwde TV Anywhere app. We hebben slechts ruimte voor 200 testers dus wees er snel bij!


Wij zijn heel benieuwd hoe jullie de nieuwe TV Anywhere app op Android en/of iOS ervaren en willen de komende periode de tijd nemen om TV Anywhere uitgebreid te testen.

Let op: Het kan dus zijn dat je bugs en fouten tegen komt of tegen zaken aanloopt in het gebruik. Dit horen we dan graag van je via het Test Forum (alleen toegankelijk voor gebruikers die zich aan hebben gemeld voor de test). Deel vooral zoveel mogelijk ervaringen en je feedback zodat we samen iets moois neer kunnen zetten! :slight_smile:

 

Voorwaarden voor deelname aan de TV Anywhere Test

  • Je bent klant bij T-Mobile Thuis en hebt een TV-abonnement.
  • Je hebt een Android toestel met Android 5.0 of nieuwer en / of je hebt een iPhone of iPad met iOS 10 of nieuwer.
  • Je meldt je aan met je klantnummer, e-mailadres (hetzelfde e-mailadres dat je hebt gebruikt voor de Community), naam en achternaam én geeft aan of je voor Android en/of iOS wilt deelnemen aan de test. Deze gegevens worden alleen gebruikt om je toe te voegen aan Google Firebase en/of Testflight van Apple (na afloop van deze test zullen jouw gegevens weer verwijderd worden uit Google Firebase en/of Testflight).
  • Je bent bereid de nieuwe TV Anywhere app te installeren via Google Firebase en/of Testflight van Apple.
     
  • Ondersteuning van deze test is alleen mogelijk via het besloten testforum op de Community. Onze telefonische klantenservice zal je dus niet kunnen helpen bij vragen specifiek over de TV Anywhere test. Uiteraard kan je hier wél gewoon terecht voor vragen over je gebruikelijke abonnement.
  • Eventuele gemaakte kosten voor bijvoorbeeld het huren van films of À la Carte zenders worden gewoon via de factuur van T-Mobile Thuis in rekening gebracht.
  • Indien je wilt stoppen met deelname aan de test, dan kan je dit aangeven via onze Community.
  • Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar (Op=Op). Indien er teveel aanmeldingen zijn zullen we op volgorde van aanmelding de plekken toekennen.

 

Alvast hartelijk dank voor jouw deelname en mocht je tussentijds al vragen en opmerkingen hebben laat het dan zeker weten in dit topic!

@stefan.1997 Kun je me een screenshot sturen van het scherm dat verschijnt wanneer je het subforum opent, alsjeblieft? Dan ga ik ermee aan de slag! 😎


@TAVL Als het goed is, heb je nu in ieder geval toegang tot het subforum! 😊


Goedemorgen @Hans-Juriën,

Heb nog geen mail of download gezien. :)

Het lijkt er op dat jouw registratie(s) niet doorkomen. Mocht iemand anders de indruk hebben dat de aanmelding niet gelukt is, stuur mij dan een privebericht!


Hoi @ddHQ, yesss gaaf dat je ja aangemeld hebt! 😎👍 Ik heb je toegang verleend, na een snelle re-login zou het subforum zichtbaar moeten zijn!


Goedemorgen @Hans-Juriën,

Heb nog geen mail of download gezien. :)


Gaaf dat jij je ook aangemeld hebt voor de test van de vernieuwde TV Anywhere app! Je hebt toegang tot het subforum, veel plezier met testen! 😁


Heb me aangemeld, ben benieuwd. Hopelijk de laatste dingen finetunen voor het nieuwe platform kan worden uitgerold.  :)


Goedemorgen @Croman, super dat je meedoet met de test! 😁👍 Ik heb je meteen toegang verleend voor het subforum. 

Het nieuwe platform komt er inderdaad ook aan, maar daar staat de vernieuwde TV Anywhere app test los van! 😉


@Croman wanneer heb jij je precies aangemeld? Ik zie namelijk geen nieuwe registraties via het formulier na 00:40 vannacht 😉 Als je je vanmorgen hebt aangemeld, dan is er iets niet goed gegaan. Wil je dan je gegevens met mij delen via een privébericht?


@Hans-JuriënVanochtend toen ik dit berichtje plaatste, 10 minuten geleden?

 

@Jason Aah, ik dacht dat het één systeem was dat samen beschikbaar zou komen.


Het lijkt daarentegen wel op elkaar. :innocent:


Ik heb mij van de week ook aangemeld en de app al geinstalleerd. Maar het subforum kom ik nog niet op. Moet dat los aangemeld worden?


Goedemorgen @Bastiaan81, leuk dat je je hebt aangemeld! 😁 Ik heb je toegang verleend, je kunt het verborgen subforum bekijken wanneer je opnieuw inlogt: Vernieuwde TV Anywhere.


Goedemorgen @Cybernation, leuk dat je je hebt aangemeld! 😁 Als het goed is, kun je het verborgen subforum bekijken wanneer je opnieuw inlogt: Vernieuwde TV Anywhere.


Heb me vanmorgen ook aangemeld maar tot op heden nog niks ontvangen, wachten dan nog maar even rustig af :grinning:


Hi @m4rt1n0 en @jrin, wat leuk dat jullie je ook als testers hebben aangemeld! Ik heb jullie toegang verleend, zo kunnen jullie gelijk een kijkje nemen in het speciale subforum: Vernieuwde TV Anywhere. Log wel eerst opnieuw in. Veel plezier met testen! 😁


Hi, ik heb me ook aangemeld, maar moest ik me tv- klnatnummer invullen of mijn mobiel klantnummer??  


@Danielson ,

Je klantnummer van T-Mobile Thuis moest je invullen. Dit nummer vind je als je in logt op T-Mobile Thuis


@Danielson ,

Je klantnummer van T-Mobile Thuis moest je invullen. Dit nummer vind je als je in logt op T-Mobile Thuis

Heads up - it seems you have already completed this survey!
Thanks for your feedback, we really appreciate it.

 

helaas niet meer aan te passen :( 


@Danielson ik heb je gewoon toegevoegd hoor ;-)


Heb me zojuist ook aangemeld. 

 

Is er een lijst met veranderingen / zaken om te testen ?


@stefan.1997 Het kan maximaal 24 uur duren voordat je toegang krijgt, maar normaliter gaat dit proces sneller hoor, dus geen zorgen. Ik houd het in de gaten! 😉

 

Update: het zou nu moeten werken, je kunt opnieuw inloggen.


@rien23, ik zie jouw registratie niet in de lijst staan. Stuur mij even een privebericht met jouw e-mailadres en of je op iOS of Android wilt testen. Dan voeg ik je op deze manier toe.


@Danielson ik heb je gewoon toegevoegd hoor ;-)

Super !!!! mijn dank is groot :) 


Yes, aangemeld. Kreeg direct de link om me aan te melden!