Skip to main content

Update 04-08-2020 We hebben voor nu voldoende testers en sluiten daarom het topic. Bedankt voor het enthousiasme en alle feedback tot we tot nu hebben ontvangen!

 

Update 03-07-2020 Op dit moment is de mogelijkheid om aan te melden gesloten. 

 

Heb je je al eerder aangemeld via de link in de oorspronkelijke post maar heb je nog geen bericht ontvangen? Stuur mij dan een privébericht met je e-mailadres, het platform waar je op wil testen (iOS of Android) en eventueel je klantnummer, dan krijg je zo snel mogelijk bericht!

 

Houd jij van gadgets, ben je gek op alles wat te maken heeft met TV en weet jij hoe het beter kan? Dan zijn we op zoek naar jou! We zoeken namelijk testers voor de vernieuwde TV Anywhere app. We hebben slechts ruimte voor 200 testers dus wees er snel bij!


Wij zijn heel benieuwd hoe jullie de nieuwe TV Anywhere app op Android en/of iOS ervaren en willen de komende periode de tijd nemen om TV Anywhere uitgebreid te testen.

Let op: Het kan dus zijn dat je bugs en fouten tegen komt of tegen zaken aanloopt in het gebruik. Dit horen we dan graag van je via het Test Forum (alleen toegankelijk voor gebruikers die zich aan hebben gemeld voor de test). Deel vooral zoveel mogelijk ervaringen en je feedback zodat we samen iets moois neer kunnen zetten! :slight_smile:

 

Voorwaarden voor deelname aan de TV Anywhere Test

  • Je bent klant bij T-Mobile Thuis en hebt een TV-abonnement.
  • Je hebt een Android toestel met Android 5.0 of nieuwer en / of je hebt een iPhone of iPad met iOS 10 of nieuwer.
  • Je meldt je aan met je klantnummer, e-mailadres (hetzelfde e-mailadres dat je hebt gebruikt voor de Community), naam en achternaam én geeft aan of je voor Android en/of iOS wilt deelnemen aan de test. Deze gegevens worden alleen gebruikt om je toe te voegen aan Google Firebase en/of Testflight van Apple (na afloop van deze test zullen jouw gegevens weer verwijderd worden uit Google Firebase en/of Testflight).
  • Je bent bereid de nieuwe TV Anywhere app te installeren via Google Firebase en/of Testflight van Apple.
     
  • Ondersteuning van deze test is alleen mogelijk via het besloten testforum op de Community. Onze telefonische klantenservice zal je dus niet kunnen helpen bij vragen specifiek over de TV Anywhere test. Uiteraard kan je hier wél gewoon terecht voor vragen over je gebruikelijke abonnement.
  • Eventuele gemaakte kosten voor bijvoorbeeld het huren van films of À la Carte zenders worden gewoon via de factuur van T-Mobile Thuis in rekening gebracht.
  • Indien je wilt stoppen met deelname aan de test, dan kan je dit aangeven via onze Community.
  • Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar (Op=Op). Indien er teveel aanmeldingen zijn zullen we op volgorde van aanmelding de plekken toekennen.

 

Alvast hartelijk dank voor jouw deelname en mocht je tussentijds al vragen en opmerkingen hebben laat het dan zeker weten in dit topic!

Ik zou ook graag zien dat de nieuwe tv app geschikt wordt gemaakt voor nvidia shield. Concurent ziggo heeft namelijik wel een werkende app voor de Shield (android tv)


Hey @partypica,

Top om te horen dat de nieuwe TV Anywhere App in de smaak valt! :smile:  Ik heb je zojuist toegang gegeven tot het test subforum. 


Hi, test app via firebase geïnstalleerd ziet er zeker stuk beter uit. Maar net als een aantal anderen hier boven lukt het mij ook niet om in het subforum te komen.

Kan iemand mij daar mee helpen?

Thanks Walter


Hoi @jeroenwijnen, ik heb je toegang verleend tot het subforum. Sorry dat het op zich liet wachten!

@Bjarn Onze expert HJ gaat naar jouw aanmelding kijken. Er lijkt wat mis te gaan, maar dat wordt zo snel mogelijk opgelost. Will be solved!

@all!  Veel testplezier en alvast een prachtig weekend toegewenst! 🌞

Geen probleem! Had contact met Boris op Twitter erover, vandaar :-)


Hoi @jeroenwijnen, ik heb je toegang verleend tot het subforum. Sorry dat het op zich liet wachten!

@Bjarn Onze expert HJ gaat naar jouw aanmelding kijken. Er lijkt wat mis te gaan, maar dat wordt zo snel mogelijk opgelost. Will be solved!

@all!  Veel testplezier en alvast een prachtig weekend toegewenst! 🌞


Hallo, ik heb de app en ben al een tijdje aan testen, maar heb geen toegang tot het subforum. Zou iemand mij kunnen toevoegen? Bedankt.


Hallo! Er werd mij gevraagd om hier nog even te vragen of ik toegevoegd zou kunnen worden aan het testtopic, dus bij deze :-)

 

De app invite was onderweg werd me vertelt 👌


Update 03-07-2020 Op dit moment is de mogelijkheid om aan te melden gesloten. 

Heb je je al eerder aangemeld via de link in de oorspronkelijke post maar heb je nog geen bericht ontvangen? Stuur mij dan een privébericht met je e-mailadres, het platform waar je op wil testen (iOS of Android) en eventueel je klantnummer, dan krijg je zo snel mogelijk bericht!


@jrin stuur mij even een privébericht met jouw e-mailadres en op welk platform je wilt testen. Dan voeg ik je toe.


Hoi @vanvonno46, wat leuk dat je je aangemeld hebt! Je hebt nu toegang tot het subforum, log wel opnieuw in voor de zekerheid. De mail met downloadlink komt eraan. Veel plezier met testen! 😊

Hoi @jrin, heel graag gedaan. Ik ga erachteraan, als het goed is krijg je binnen nu en 24 uur een mailtje van Testflight.

Goedemorgen! Ik heb ook na 48 uur nog geen Testflight mail gehad. Moet ik aan mijn kant nog iets checken?


Hi @hander, je was me net voor, je zou nu toegang moeten hebben! 

Dat klopt. Ik heb nu toegang.


@Ginny Andoid 7.1.1


Hey,

Ik heb ondertussen wel toegang tot het subforum, maar nog geen app invite gekregen. Kan dit kloppen?


Hi @hander, je was me net voor, je zou nu toegang moeten hebben! :slight_smile:


Als tester nieuwe app ondertussen geïnstalleerd, maar nog geen toegang tot het forum.


@paulklaverstijn welk besturingssysteem hebben je apparaten? Ik ga er graag achteraan waarom de link niet werkt!

@Tvdw leuk dat je je hebt aangemeld, k heb je alvast toegang verleend tot ons speciale subforum!


Wel jammer dat we cloud opnemen en geplande opnames niet kunnen testen via de app. Wordt dit nog mogelijk gemaakt?

 

Het klopt inderdaad dat de opnamefunctie alleen werkt met cloud opnemen. Als je nog niet over bent gezet naar T-Mobile TV dan zal deze optie inderdaad niet werken (gebruikers die ook meedoen met de TVX test hebben deze optie wel).

 


Wel jammer dat we cloud opnemen en geplande opnames niet kunnen testen via de app. Wordt dit nog mogelijk gemaakt?


Vanmiddag mij via de link aangemeld.

Ben nog in afwachting van de Testflight link en toegang tot het forum.

Lijkt mij leuk om een bijdrage te leveren aan de vernieuwde app


Hallo @Jason 

 

Ik heb dezelfde link gebruikt als bij .mijn telefoon. Er wordt aangegeven dat deze al is gebruikt. Helaas dus.


@paulklaverstijn Wat @soepkip67 aangeeft klopt helemaal. Wanneer je één besturingssysteem gebruikt op de telefoon en tablet (Android of iOS) kun je dezelfde Testflight link gebruiken.

Indien dit niet lukt, dan ga ik er zo snel mogelijk achteraan voor je! Veel plezier met testen! 😄


@paulklaverstijn ,

Heb je ook mail op tablet? Dan kun je dezelfde link gebruiken , behalve als het twee verschillende systemen zijn bijvoorbeeld de 1 is Apple product en de andere Android. 


Hallo, 

Kan ik een tweede inlog krijgen? Ik heb het nu ip de telefoon staan (werkt perfect!) en wil het ook graag op mijn tablet proberen.

 

Thanx,

Paul.


Goedemorgen @Marcelloo, wat tof dat jij je ook aangemeld hebt! Ik heb je direct toegang verleend tot het subforum. Geniet van de vernieuwde app en veel plezier met testen! 😁👍


Ik heb me aangemeld en wil graag toegang hebben tot het subforum.