Skip to main content

Hi all,

We hebben afgelopen periode veel feedback ontvangen over het nieuwe TV Anywhere en T-Mobile TV, hartelijk dank daarvoor!

Om het enigszins overzichtelijk te houden gaan we vanaf vandaag alle feedback over TV Anywhere bundelen. Heb je feedback over T-Mobile TV? Hiervoor hebben wij het volgende topic aangemaakt: Feedback nieuwe T-Mobile TV.

We blijven jullie feedback graag ontvangen dus stuur dit vooral door! Staat het issue hieronder al vermeld? Dan zijn we er al mee bezig en is het niet nodig om het nog een keer te melden tenzij we er specifiek om vragen.

We houden jullie in dit topic graag op de hoogte van waar we mee bezig zijn. We zullen niet individueel op elk bericht reageren maar we lezen elke reactie!

 

Laatste update:

25-01-2021

Overzicht lopende zaken bijgewerkt.

 

20-01-2021

Op 25, 26 en 27 januari gaan wij in de nacht alle TV Boxen die gebruik maken van T-Mobile TV rebooten voor een software update.

Deze update zal het grootste deel van de black-screens, sneeuwbeeld, alleen NPO 1, 2 en 3 te ontvangen en problemen met geluidssets door HDCP oplossen. Wil je de update vandaag al binnen halen, dan kan dit door een simpele handmatige reboot zonder netwerkkabel

In dit topic lees je meer!

 

Bekende issues:

  • Programma Gemist stopt voortijdig - Status: Dit heeft prioriteit en we zijn aan het kijken naar een oplossing, nog niet bekend wanneer deze daadwerkelijk geïmplementeerd kan worden omdat hier extra ontwikkeling voor nodig is. 
    Dit lijkt alleen te spelen bij gebruik van Chromecast wanneer je toestel is vergrendeld of wanneer je de app hebt afgesloten. De eerdere workaround blijft van kracht: Bij aanklikken van het volgende programma zou de uitzending wel weer door moeten lopen.


Meer informatie nodig:

  • Foutmeldingen/onderbrekingen bij streamen via/naar Chromecast - Status: We hebben dit niet kunnen reproduceren en ontvangen hier nog steeds graag meer informatie over. Welk(e) device(s) gebruik je? Welk type Chromecast? Welk besturingssysteem? In welke situaties gebeurt het? Zijn er specifiek zenders waarbij het gebeurt?


Opgelost/working as designed:

  • Favorieten - Nieuwe Favorieten functies toegevoegd in week 51, zie het topic Verbeteringen T-Mobile TV en TV Anywhere voor de details.
  • De app crasht bij het opstarten bij gebruik op Chromebook - Chromebooks worden niet ondersteund. Als workaround is www.t-mobiletv.nl te gebruiken in de browser. Hierop is ook alle content beschikbaar. 
  • TVA werkt niet meer op iOS 10 - Dit komt alleen voor bij 32 bit devices die iOS 10 draaien, deze kunnen we helaas niet meer ondersteunen. 64 bit devices met iOS 10 kunnen zonder problemen gebruik maken van TV Anywhere.
  • Zomertijd weergave bij horizontaal afspelen op tablet - Is opgelost, wordt ook in week 51 uitgerold.
  • Rare kleuren die weergegeven worden in Safari op MacBook  - Opgelost.
     
  • Via sommige browsers is alleen Full Screen nog mogelijk - Status: Sinds vanmiddag (20 nov) is de webversie weer bijgewerkt. Nu met de mogelijkheid om TV te kijken of radio te luisteren binnen het scherm/tab. Je kunt eenvoudig met een knop naar Full Screen modus.
  • Opnieuw in moeten loggen na een aantal minuten - Er is vandaag (6 nov 2020) een nieuwe web client live gezet op t-mobiletv.nl. Hiermee is het probleem opgelost.
  • Android TV support (app beschikbaar op je tv) - Status: De wens is duidelijk en we hopen in de toekomst Android TV support te kunnen bieden. Op dit moment is hier nog geen concrete planning voor bekend.
  • App blijft “hangen” op Magenta startscherm bij gebruik Android Box - Status: Android Box werd en wordt officieel niet ondersteund. Het is natuurlijk wel balen dat het voorheen wel werkte en we zijn ons hier van bewust. Op dit moment dus geen fix maar zal in de toekomst hopelijk opgelost worden met support van Android TV (nog geen planning bekend).
     
  • Niet mogelijk om volledige TV Gids op te roepen tijdens kijken - Status: Er komt een aanvullende variant van de programmagids voor de smartphone versie omdat hier een grote behoefte naar blijkt te zijn.
  • Melding ‘ Er is een technische fout opgetreden’ bij het selecteren van een zender via Chromecast - Status: Zou opgelost moeten zijn bij update van 02-10-2020. Mocht het zich nog voordoen dan horen we het graag!
  • “Hikkend” beeld bij afspelen op PC waarbij het beeld niet stilstaat maar een paar seconden overslaat - Status: Lijkt te maken te hebben met het toestaan van afspelen van beveiligde content. Je kan Chrome hier toestemming voor geven:

 

 

 

@Bergeend Bedoel je dan zenders die wel beschikbaar zouden moeten zijn volgens het zenderoverzicht? Ald dit het geval is dan hoor ik graag om welke zenders het gaat dan maak ik hier een melding van.

@Alex0425 Als je mij aan kan geven welk probleem je precies ervaart dan kan ik hopelijk aangeven hoe lang het nog duurt. :wink: De bekende issues staan vermeld in dit topic dus kijk vooral of dit ook voor jou van toepassing. Dit overzicht werken we continue bij.

 @f.berkholz Het heeft geen zin om meerdere keren per dag je klacht te herhalen, daar gaat het niet sneller door, sterker dat kost alleen maar tijd. Zoals je ziet zijn we er volop mee bezig, veel meer info dan dit kan ik je niet geven.

@k8zmeer Dit is geen issue specifiek met TV Anywhere (maar met de TV Box). Dit wordt vandaag hersteld, excuses voor het ongemak!


Jullie zijn zoals gezegd bezig de boel te herstellen. Daar is hier echter nog helemaal niks van te merken. DE SESSIES EN DE KAN INFORMATIE NIET OPHALEN, EN ER IS EEN FOUT OPGETREDEN, het haperende beeld, het slechts één zender per inlogbeurt ophalen en nog zo wat van die zaken  komen mij de neus uit. Jullie hebben een goed werkende site naar de filistijnen geholpen en door bagger vervangen. Terug naar de oude site zolang de problemen niet zijn verholpen en wel zo snel mogelijk. Prutsers!


Ha T-Mobile, 
Naast alle eerder genoemde klachten ben ik 1) benieuwd of je bij de TV gids weer makkelijk terugkan scrollen wanneer een programma geweest is, zonder dat je de titel van het programma echt moet opzoeken in de zoekbalk. Wanneer ik iets wil terugkijken is het heel onhandig om elke keer het programma te zoeken (wat dan in de gevonden opdrachten ook niet op chronologische volgorde komt) en 2) Wanneer verwachten jullie een update? 

 


Midden in de vietbalwedstrijd. Dank T-Mobile, dank daarvoor. STOP DIE SESSIES!


Hee T-mobile, komt er nog wat van of hoe zit dat? Hoelang hebben jullie nog nodig? Want als het nog lang duurt stappe we ff lekker over naar een isp die wel haar klanten tevreden kan houden. Ik richt mij nu tot diegene die t-mobile hier vertegenwoordigd, kun je een duidelijk antwoord geven op de vraag hoelang wij nog zonder tv app zitten?


Mijn tv-service werkt niet.

Ik heb een e-mail ontvangen over een update, maar heb sinds 11 geen tv meer gehad.

Ik heb de router en de tv-box 4 keer opnieuw opgestart.


Hi @Brian ,

 

ik mis een stel zenders in de nieuwe TV-Anywhre app en wel alle Duitse en Belgische zenders. 
Wanneer komen die?

Ter info:
Ik heb de app al een parkeer opnieuw geïnstalleerd via TestFlight maar dat verhelp het niet. 


Ik heb het gevoel dat er maar niks gebeurt. Ik kan slechts 1 zender per inlogbeurt bekijken en als die zender zichtbaar is volgen aan de lopende band haperingen en zelfs stilstaand beeld. Zowel met wifi als met kabel. Geen verschil. Wisselen van zenders is uitgesloten. Voortdurend de melding SESSIE VERLOPEN! Hoezo sessie. Ik wil geen sessie, ik betaal voor jullie dienst. Ik word hier moedeloos van. De slogan van T-mobile: haal meer uit hezelf. Ja, klopt: woede ergernis, teleurstelling  het gevoel met prutsers van doen te hebben en nog meer van dat.


Voor mij geldt ook de volgende punten die al zijn opgenoemd:

 

  1. Steeds moeten inloggen en de pincode invullen
  2. TV kijken kan alleen in fullscreen waardoor ik geen andere dingen op de computer kan gaan doen.
  3. NIet mogelijk om de tv gids te bekijken tijdens het TV kijken zoals de oude versie
  4. en Ik mis de 30 seconden terug knop


De 30 seconden terugknop wordt hier ook gemist.

Tevens vindt mijn vrouw de grote magenta knop in het midden van de tv tijdens pauzeren vervelend.

Soms zit ze de tv op pauze om iets te bestuderen. Dat gaat helaas niet meer.


Hi,

 

Ik heb een vraag is de Tmobile TV anywhere app ook te gebruiken via de ingebouwde Apple TV-app bij bijvoorbeeld Samsung of LG. 

Aangezien op de Apple website staat, dat het beperkt is tov de Apple TV box. https://support.apple.com/nl-nl/HT209440

 

Ik hoop een antwoord te krijgen. 

Nee dat is niet mogelijk. De Apple TV app voor smart tv is alleen om Apple TV+ te kunnen kijken.


Op de tablet kan ik max FULL HD (1080p) kiezen. Ook is er HD (1080p), maar moet dit niet zijn 1080i? 

Op mijn mobiele telefoon is de het max HD 720p, waarom staat de optie FULL HD 1080p daar niet tussen?


Het grootste probleem waar wij tegen aanlopen is dat de nieuwe site niet te gebruiken is met een touchscreen. Alles moet met muis/keyboard (en zelfs dan is het scrollen door de tv gids bijna niet te doen).

Dat is echt super jammer jongens!  De vorige site was ook al niet "top” met touchscreen maar daar kon je wel mee werken, deze compleet niet. Zelfs als ‘fullscreen’ optioneel wordt zal dat maar een klein deel van de issues oplossen.


Hi,

 

Ik heb een vraag is de Tmobile TV anywhere app ook te gebruiken via de ingebouwde Apple TV-app bij bijvoorbeeld Samsung of LG. 

Aangezien op de Apple website staat, dat het beperkt is tov de Apple TV box. https://support.apple.com/nl-nl/HT209440

 

Ik hoop een antwoord te krijgen. 


na 1 uur kijken krijg ik steeds sessie verlopen. Opnieuw inloggen.  Hoe kan ik dit veranderen 


Hoi, 

Op de pc loop ik tegen de volgende (sommige bekende) problemen aan;

  • Ik moet regelmatig opnieuw inloggen, ondanks “onthoud mij” enzo. Tijdens een serie kijken, vraagt hij ook steeds om opnieuw in te loggen na een uurtje. Probleem is als je 2 afleveringen achter elkaar kijkt, hij dus vastloopt en je opnieuw moet inloggen en het programma weer moet zoeken. Nadeel bij mij was ook dat ik opnieuw een stukje moet kijken. 
  • Full screen is alleen mogelijk op Chrome, Firefox en Opera. En als ik dan op esc. klik, gebeurd regelmatig dat hij niet onthoudt waar ik gebleven was en opnieuw moet beginnen aan de serie/film. 
  • Als ik een programma zoek, kan ik niet vinden, op welke zender het is. Zo wilde ik “Het uur van de wolf” terugkijken van Jochem, kan ik niet makkelijk vinden welke zender het was. Ik weet alleen de tijd en dag en moet dan online terugzoeken of in de gids. 

Veel succes er in elk geval mee. 

Zojuist ben ik (weer) uitgelogd, halverwege de aflevering. 
Met inloggen (moest ik een paar keer, kreeg zwart scherm en daarna alleen de informatie van de aflevering) en ik mag hem weer vanaf begin kijken.. En doordat ik niet kan vooruitspoelen of op klein scherm, mag ik minimaal een half uur dubbel kijken.. yay…...


Hebben jullie dit ook? 

Ik kijk tv anywhere via m'n computer.  Met Chrome webbrowser.

Nu moet ik elke keer als ik de site open opnieuw inloggen.  Kan dat niet anders. 

Leuk zo'n update

Maar ik heb 90 mbps download en 95 mbps upload. Maar de stream hapert erg. 

En als ik dan de kwaliteit verander van auto naar sd(576p) dan duurt het nog heel ff en dan is het haperen over. 

De tv gids werkt ook heel langzaam. En is heel lastig om door te scrollen


@Brian

De informatie van superuser Chris tien mbt iOS 14.01 is totaal irrelevant.

mijn ipad heeft een 32 bits processor en kan dus niet bijgewerkt worden naar iOS 11 en hoger.

de vernieuwde app kan niet gedownload worden en dus ook niet meer gebruikt worden.

Krijg ik nu korting op mijn abonnement of krijg ik van jullie een nieuwe ipad.

Andere apps werken probleemloos en ik mag verwachten dat dat met die van jullie ook het geval zal zijn.

Als jullie het niet weten zeg dat dan maar houdt mij niet aan het lijntje.

Dat heb ik dus ook met m'n tablet van Samsung.  Nog geen 2 jaar geleden gekocht. 

Maar kan niet hoger dan Android 4.4.4. En dus kan ik niet meer tv anywhere kijken.  Leuk is nog eens dat dat spontaan tijdens de vakantie gebeurt.  Zit je dan in Oostenrijk en kan je ineens geen tv meer kijken op je tablet. 

Echt zo fout 


Identiek aan de Post van een andere gebruiker, kan ik live tv niet streamen naar Chromecast. Dit geeft telkens de melding 'er is iets misgegaan, probeer het later nog een keer'. Terugkijken en terugkijken streamen gaat wel, kijken op Android telefoon gaat wel, alleen live streamen niet. Ik heb de A.2.2.1 app versie, chromecast 1.49.226077


Hoi, 

Op de pc loop ik tegen de volgende (sommige bekende) problemen aan;

  • Ik moet regelmatig opnieuw inloggen, ondanks “onthoud mij” enzo. Tijdens een serie kijken, vraagt hij ook steeds om opnieuw in te loggen na een uurtje. Probleem is als je 2 afleveringen achter elkaar kijkt, hij dus vastloopt en je opnieuw moet inloggen en het programma weer moet zoeken. Nadeel bij mij was ook dat ik opnieuw een stukje moet kijken. 
  • Full screen is alleen mogelijk op Chrome, Firefox en Opera. En als ik dan op esc. klik, gebeurd regelmatig dat hij niet onthoudt waar ik gebleven was en opnieuw moet beginnen aan de serie/film. 
  • Als ik een programma zoek, kan ik niet vinden, op welke zender het is. Zo wilde ik “Het uur van de wolf” terugkijken van Jochem, kan ik niet makkelijk vinden welke zender het was. Ik weet alleen de tijd en dag en moet dan online terugzoeken of in de gids. 

Veel succes er in elk geval mee. 


Hi all, bedankt voor de feedback, we hebben alles gebundeld en gaan het doornemen. We voorzien jullie zo snel mogelijk van concrete updates in de oorspronkelijke post. Alvast bedankt tot zover!


het is  al vaker genoemd  maar zou graag nogmaals extra aandacht vragen van t-mobile thuis voor ondersteuning op  smart-tv (met android) , andere gangbare TV diensten leveren die ondersteuning, waarom t-mobile thuis nog niet? ik noem het een gemiste kans voor een met zoveel   poeha  aangekondigde update 


Om tv te kijken stream ik vanuit de T-Mobile TV-app op mijn iPhone via de Chromecast. Het valt me op dat sommige zenders het soms niet doen. De app maakt wel verbinding met de Chromecast, maar op het moment dat ik een zender aanklik krijg ik de melding dat er een technische fout is opgetreden. Soms doet een zender het wel, om vervolgens niet te doen. Bij het lanceren van de app werkte alles goed, maar sinds 3 weken dit probleem. Hoop op een snelle oplossing.

 

groet,Bjorn.


tv anywher via de browser ladt niet meer sinds de update.

 

Ik kiezseen film, die ik wil zien. En hij draait alleen maar in circels. Maar ik kan zolan wachten, als ik wil, het start gewoon niet.

 

Ik gebruik Microsoft Edge Version 85.0.564.68 (Offizielles Build) (64-Bit)

En Windows 10.


Zoekfunctie werkt niet optimaal als je op op1 zoekt krijgt je de data door elkaar, wat je wil is gewoon de laatste uitzending als eerste, de een-na-laatste als tweede etc


In een ander topic al aangegeven: in de browser verschiet de kleur elke paar seconden van meer groentint naar meer oranjetint. Het probleem lijkt zich niet voor te doen bij NPO1, NPO2 en NPO3.


Reageer