Error. Er heeft een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer
Hoi, Ik heb sinds een paar weken dat ik op een 3-tal zenders deze melding in beeld krijg; Error. Er heeft een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer. Ik heb al diverse malen alles vanaf het begin opnieuw opgestart. Eerst alle kabels uit de TV box gehaald. de modem opnieuw gestart. de stroomkabel in de TVbox gedaan, pas bij de vraag op het scherm de internetkabel aangesloten en nog steeds krijg ik alleen op deze zenders deze melding terug.
Er zit wel een switch tussen, maar deze zenders hebben het voorheen wel gedaan. Ik vind dat dus heel raar dat het nu ineens niet meer zou werken.
Hebben jullie een oplossing?
Alvast bedankt en fijn weekend!
Groet, Chantal
Bladzijde 6 / 6
Hoi Chantal, wij ervaren dezelfde problemen op nog veel meer zenders :( Klantenservice geeft aan dat er hard aan gewerkt wordt, het probleem is bekend echter nergens vermeld. Resetten van modem en TV-box is jammer genoeg geen oplossing… Heb net een andere thread geopend. Hoop dat het snel opgelost wordt… Mvg Tom
Hoi,
nog even ter aanvulling. er zit geen switch tussen maar een devolo, omdat bekabeling niet rechtstreeks gerealiseerd kon en kan worden. Er moeten dan allerlei deuren open blijven staan, want uiteraard niet praktisch is.
Groet Chantal
Hoi allemaal,
Een aantal keren weer geprobeerd, tvbox rechtstreeks op de modem aangesloten etc, maar krijg
nog steeds dezelfde melding (zie bijlage).
Deze error komt op de volgende zenders;
-513 Omroep Brabant
-091 History Channel
-111 BBC One
-112 BBC Two
-391 Das Erste
-392 ZDF
-393 WDR
Ik blijf het bijzonder vinden dat het alleen op deze zenders is, die voorheen wel zichtbaar waren zonder error.
Het valt me trouwens ook op dat op Comedy Central het programmaoverzicht in beeld niet overeenkomt met wat wordt uitgezonden. (zie bijlage 2= Tv-programma zegt Last Man Standing, op tv zenden ze Young Sheldon uit.)
Hebben jullie nog een oplossing?
Groet Chantal
Hi @Vincenzo26 ,
Ook ben ik erg benieuwd naar de exacte foutmelding en om welke zenders het gaat. Zou je een foto willen maken van de error? Dat helpt ons enorm!
Hallo @Vincenzo26 ,
Zou je eens willen proberen om de tv box rechtstreeks op het modem aan te sluiten en ook rechtstreeks op de tv? Daarna even de tv box van de stroom en de internetkabel eruit. Daarna de tv box weer aan de stroom en opstarten totdat de melding komt internetkabel aansluiten. Wil je laten weten of dit geholpen heeft. Zodat een moderator het eventueel verder kan oppakken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.