Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3848 reacties

• is een Top Poster
  • October 27, 2022

Onze labrador pub heeft de afstandsbediening in een onbewaakt moment kapot geknaagd... is het mogelijk dat wij een nieuwe AB (met magneta knop) ontvangen?

Bvd

Guido & Saskia 

Lisa
  • Oud-Moderator
  • October 27, 2022

Hi @Guid0, dat is zeker mogelijk! Jullie hond is niet de eerste die de afstandsbediening in handen heeft gekregen haha. Hij is aardig in trek onder de viervoeters volgens mij! 😜 Zojuist heb ik een nieuwe afstandsbediening aangevraagd en jullie kant op gestuurd. Binnen een paar dagen valt dit pakketje op de mat en kunnen jullie weer zonder zorgen zappen. 

• is een nieuwe Poster
  • October 28, 2022

Hi @Dick de Ronde, hartstikke goed dat je dit aangeeft! Zojuist heb ik een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen twee tot vijf werkdagen heb je deze in huis en is het probleem van de niet werkende knoppen weer verleden tijd. Enjoy!

Hi @Yanna, dankjewel dat je dit laat weten! Wat balen dat de afstandsbediening nog niet bij jou is binnengekomen. Je zou deze inderdaad al in huis moeten hebben, dus ik heb gelijk een nieuwe voor je aangevraagd. Houd je ons op de hoogte of deze wel bij jou aankomt? Ik hoor het graag! 

@Lisa Ik heb de afstandsbediening binnen. Hij was op mijn oude adres bezorgd en de nieuwe bewoner stuurde me gelukkig een berichtje. Voor zover ik kan zien staat mijn adres overal goed in My T-Mobile, maar blijkbaar staat hij toch nog ergens verkeerd. 

Lisa
  • Oud-Moderator
  • October 28, 2022

Hi @Yanna, super dat je de afstandsbediening toch binnen hebt gekregen! Wat lief van de nieuwe bewoner. Kun je mij in een privébericht (door op mijn naam te klikken) voorzien van jouw oude adres? Dan ga ik checken waar deze nog aangevinkt staat, zodat we dat kunnen aanpassen naar jouw huidige adres. 

• is een Top Poster
  • October 29, 2022

Goeiemiddag,

Onze afstandsbediening heeft vandaag de geest gegeven. Alles geprobeerd maar niet meer aan de praat te krijgen. Is het mogelijk dat jullie een nieuwe afstandsbediening kunnen opsturen?

• heeft eerste post geplaatst
  • October 29, 2022

Beste Tmobile,

ik heb laatst een nieuwe afstandsbediening van jullie gekregen, maar deze heeft eigenlijk nooit helemaal goed gewerkt. De volumeknoppen deden het eerst niet (wat niet heel erg was, want we gebruikten die van de tv), maar nu doen steeds meer knoppen het niet. 

• is een Top Poster
  • October 30, 2022

Mijn afstandbediening is stuk

• is een nieuwe Poster
  • October 31, 2022

Mijn afstandbediening doet niks meer. Batterijen vervangen. Lampje gaat niet aan. Is niet te connecten of te resetten

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen.

Gr Stephan 

• is een Top Poster
  • October 31, 2022

Ik zou graag een nieuwere afstandbediening ontvangen ,er zijn knopjes die niets meer doen.

Mvg I.Torensma

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • October 31, 2022

Hoi @Quint en Eva, @Leonie gerrits, @Stephan. en @Irja_torensma, jullie ontvangen ergens deze week - waarschijnlijk woensdag of uiterlijk donderdag - een nieuwe, werkende afstandsbediening. Alvast veel kijkplezier toegewenst en vergeet niet om de handige tips uit de originele post te gebruiken om tussentijds nog het gros van de zenders te kunnen bekijken! 😄📺

• October 31, 2022

Beste T-Mobile,

Helaas heeft onze baby de afstandsbediening ontdekt en deze enige waterschade toegebracht. Kan 'ie niet tegen, blijkbaar.

We hopen dat het mogelijk is een nieuwe op te sturen.

Hartelijke groet, Joost

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • October 31, 2022

Hoi @Jo en Die, ach dat kan gebeuren: gelukkig is er met de kleine niets gebeurd! 😄🎈 

Graag stuur ik meteen een nieuwe ab: ik kom met de opgegeven info in jouw profiel echter een oud-account tegen. Kun je alsjeblieft jouw huidige T-Mobile voor thuis klantnummer plaatsen in je Communityprofiel? Dan bestel ik een nieuwe! 😉

• October 31, 2022

@Jason , het nummer heb ik gewoon uit m'n T-Mobile app gehaald, ik weet niet waar ik een ander zou moeten vinden?

• is een nieuwe Poster
  • October 31, 2022

Hi t-mobil, onze kinderen hebben inmiddels allebei de afstandsbediening kwijt gemaakt en wij kunnen ze helaas echt nergens meer vinden 🙈 graag willen wij 2 nieuwe bestellen! Alvast bedankt!! 

Lisa
  • Oud-Moderator
  • November 1, 2022

Hi @Jo en Die, het klantnummer vind je in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/mijn-gegevens! 😊 Mocht je er niet uitkomen, dan mag je mij ook een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Dan ga ik dit voor je fixen.

Hi @Sssn, heel goed dat je dit laat weten. Dan zijn het wel hele goede verstopplekken haha! 😜 Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Binnen enkele dagen valt deze bij jullie op de mat. Als jullie deze binnen hebben, dan mag je hier een seintje geven en regel ik ook de tweede afstandsbediening voor jullie. Ik kan er namelijk maar één per keer aanvragen. Houd je ons op de hoogte? 

• November 1, 2022

Goedenmiddag.

Mijn afstandsbediening is defect/kapot. Graag zou ik een nieuwe ontvangen.

Mvg, Tijmen 

Lisa
  • Oud-Moderator
  • November 1, 2022

Hi @Tijmen van Rossum, dat gaan we regelen! 🎈 Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen twee tot vijf werkdagen heb je deze binnen, enjoy.

• November 1, 2022

Dag, 

Onze afstandsbediening van Tmobile thuis is stukgevallen. De stappen zoals hierboven beschreven werken niet. Wij zouden graag daarom een nieuwe aanvragen. 

Groeten Sander

• November 1, 2022

Hoi,

Onze afstandsbediening is kapot, de aan/uit knop voor de tvbox werkt niet meer, ik moet deze zover indrukken dat ik er door de achterkant zowat uitga.

Andere knoppen doen het overigens prima maar alleen deze knop is kapot.

Zouden we hiervoor een andere afstandsbediening kunnen krijgen?

Gr. Martin

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • November 2, 2022

Hoi @Swanzibald en @Mr. Martin, er komen twee nieuwe afstandsbedieningen jullie kant op. Houd alsjeblieft rekening met de maximale levertijd van vier dagen. In de tussentijd kunnen jullie de tips gebruiken op pagina één (USB-toetsenbord en TV Anywhere).

Alvast veel kijkplezier toegewenst! 😄📺

• is een Top Poster
  • November 3, 2022

Ik was heel blij dat we zo snel een afstandbediening hebben gekregen. Nu is het de verkeerde. Wij moeten een hebben zonder roze knopje. 

Hoe gaan we dit oplossen.

Mvg I.Torensma

• is een nieuwe Poster
  • November 3, 2022

Hallo,

De afstandsbediening (met de magenta knop, linker op bovenstaande foto) voor mijn 2e tv box is stuk. Het lampje brand niet bij indrukken van toetsen en vervangen batterijen helpt niet. Als ik de afstandbediening schud hoor ik ook iets rammelen 😩.

Ook al alle reset en andere suggesties geprobeerd. Kunnen jullie een nieuwe sturen?

Dank!

• November 3, 2022

Hi!

we zijn de afstandsbediening kwijtgeraakt. Kan ik een nieuwe aanvragen? Het gaat om de afstandsbediening met de rode knop rechtsboven. Alvast bedankt!

Johan

Lisa
  • Oud-Moderator
  • November 4, 2022

Hi @Irja_torensma, heel goed dat je dit laat weten! 🍀 Kun je aangeven of er nu bepaalde dingen niet werken met deze afstandsbediening? De afstandsbediening met grijze knop leveren wij namelijk niet meer. Dus ik help je graag mee om bekend te worden met deze nieuwe afstandsbediening. 

Hi @Koen-mark en @johan2206, yes - dat kan zeker! Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor jullie allebei aangevraagd. Binnen een paar dagen valt dit pakketje op de mat. Enjoy! 😊

• is een nieuwe Poster
  • November 4, 2022

Hi t-mobile, ik zou heel graag een nieuwe afstandsbediening willen bestellen! 

groetjes!