Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3915 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • December 23, 2020

Goedendag,

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen. Die van ons doet het niet meer en is nog van de Vodafone tijd (2015).

Vriendelijke groeten,

R.R. Sahit

 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • December 24, 2020

Hi @S. van Hamond & @MarielleG, zo te horen hebben beiden jullie afstandsbedieningen een mooie staat van dienst achter de rug! Ik ga ervoor zorgen dat er voor jullie allebei een nieuwe afstandsbediening aankomt, en dit keer met een veel mooier logo erop. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Houd er graag rekening mee dat PostNL momenteel een fikse achterstand heeft, en hierdoor kan het langer dan normaal duren voordat de nieuwe afstandsbediening binnen is. Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop natuurlijk dat het kerstcadeautje er snel is. :wink:  In ieder geval alvast een mooie kerst gewenst.

 

Hi @car0la, slim dat je ons op de hoogte brengt! Is er geen enkele code die je handmatig invoert waarbij het lampje niet 5 keer knippert? Normaliter werkt bij Samsung een van de eerste codes al, maar het kan zijn dat het toch een andere is. Mocht je toch de juiste code vinden, vergeet dan niet om de instelling op te slaan door op de stop knop te drukken.

In ieder geval raad ik je aan om de afstandsbediening te resetten en het opnieuw te proberen. Synchroon onder elkaar vind je de snelle methode, de specifieke invoercodes methode, en hoe je de afstandsbediening kan resetten op de volgende pagina: Je afstandsbediening. Hiermee moet het sowieso lukken! :relaxed: Ik wens je nog veel kijkplezier toe. 


  • is een Top Poster
  • December 25, 2020

@Cal  de codes die werken wel, alleen de volume knop en mute doet het dan niet. Bij de "oude" (vorig model) afstandsbediening deed die het wel dus vandaar dat ik het vreemd vind dat geen enkele code ook de volume kan regelen. Nu heb ik de afstandsbediening maar gewoon niet gekoppeld omdat dan de volume knop wel werkt. Maar is fijner als er maar 1 afstandsbediening gebruikt hoeft te worden.


  • is een Top Poster
  • December 26, 2020

Hoi,

 

mijn afstandsbediening is er mee opgehouden. Zowel reset geprobeerd als ook nieuwe batterijen. Maar het lampje van de afstandsbediening gaat niet meer aan.

Gelukkig is er nog een box in huis en kunnen we deze gebruiken. Kunnen we een andere afstandsbediening krijgen?

 


  • is een Master Poster
  • December 27, 2020

Hoi ik zou graag een nieuwe afstandbediening willen de ab valt uit elkaar omdat hij al een aantal gevallen is


Graag nieuwe afstandsbediening. Nieuwe batterijen helpt niet. Ene keer doet het knop wel en andere keer niet. Moet echt keihard drukken om iets te doen. Zo werkt het niet goed.


Beste,

Graag een nieuwe afstandbediening.

Deze begint kuren te krijgen.

 

Met vriendelijke groeten,

Marcel


  • is net lid geworden
  • December 28, 2020

Beste T-Mobile,

Na een aantal jaar is mijn afstandsbediening gesneuveld. Heb van alles geprobeerd maar het is helaas over en uit.


Sander
  • Oud-Moderator
  • December 28, 2020

Hoi @car0la, ik doe nog een gooi naar de oplossing. reset eerst de afstandsbediening:

Zorg er nu voor dat het volume van de TV Box zelf op het hoogste niveau staat met onze afstandsbediening. Koppel nu de afstandsbediening aan de TV door middel van één van deze codes:

Je kunt de T in de codes negeren. 

Werkt dat nog niet, kun je dan aangeven welk merk en type TV je hebt? Heb je eventueel nog externe (geluids)hardware aangesloten?

 

Hoi @jwrijswijk, @ro112 , @Barmatrix72 en @jwmelgers: welkom op de Community! Er is een nieuwe afstandsbediening naar jullie onderweg!

 

Hoi @MarcelUitNederland, de eerste stap tegen een afstandsbediening met kuren is dit stappenplan: zeven stappen EHBO voor afstandsbediening. Helpt dat niet, stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) naar mij. 

 


  • is nieuwsgierig
  • December 28, 2020

Onze hond heeft inderdaad zijn bot met de afstandsbediening verwisseld. Daarom zou ik graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen.


Sander
  • Oud-Moderator
  • December 30, 2020

Hoi @bjornontwerp,

 

Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Reken op 1 à 2 weken in verband met drukte bij PostNL. Zie de oorspronkelijke post voor alternatieven (TV Anywhere en een muis aansluiten). 

 

Tot slot: zou je een foto willen posten van de boosdoener? Hondenliefhebber hier! :dog:


  • is nieuwsgierig
  • December 30, 2020

Bedankt! Tja, dit is het resultaat…

En de boosdoenert:

 


  • Doet lekker mee
  • January 1, 2021

Wij hebben last van een knipperende magenta knop bij een aantal handelingen. Bv zender omhoog/omlaag, daarna knippert het lampje 4 keer. Iemand die weet wat er dan mis is?


  • is een Master Poster
  • January 2, 2021

Ik zou een afstandbediening   opgestuurd krijgen maar heb een patchkabel gekregen .

 

Graag alsnog een afstandbediening 

 

Mvg ronald


  • is aangemoedigd
  • January 2, 2021

Zojuist is onze afstandsbediening (met grijze knop) overleden. Alle stappen al geprobeerd maar niets helpt. Het rode lampje linksboven blijft non stop knipperen. Graag ontvangen we een nieuw exemplaar. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • January 3, 2021

Hoi @ChristiaanL, dat klinkt alsof de batterijen bijna leeg zijn. Maar om alles uit te sluiten, zou je het volgende kunnen proberen:

  1. Druk <1> en <6> op de afstandsbediening tegelijkertijd in. 
  2. Wacht tot het magenta knopje twee keer knippert.
  3. Druk <9>, <9>, <6> snel achter elkaar in. Na elk cijfer knippert het magenta knopje. Aan het einde knippert het magenta knopje twee keer.
  4. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het resetten niet gelukt. 

Hiermee reset je de afstandsbediening. Probeer ook meteen een nieuw setje batterijen. Indien beiden niet helpen, laat het weten. Dan stuur ik je zo snel mogelijk een nieuw exemplaar toe!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • January 3, 2021

Hoi @ro112, sorry voor het ongemak! Er is nu echt een nieuwe ab naar je onderweg. Houd alsjeblieft rekening met maximaal één week levertijd wegens drukte.

Hoi @NielsGroot, ook jij krijgt een vervangende afstandsbediening toegestuurd. Dit gaat om de ab met magenta knop; de functionaliteit is nagenoeg hetzelfde, maar neem voor alle zekerheid een kijkje op onze website: Afstandsbediening met magenta knop.

Veel kijkplezier toegewenst en vergeet de tips op pagina één in de originele post niet te gebruiken! 😉


Hallo Sander,

 

Zaterdag heb ik je een privébericht gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen.

Onze afstandsbediening is kapot. Na meerdere keren te zijn gevallen is het einde verhaal. Graag vraag  ik een nieuwe aan. Is dat mogelijk?

 

Met vriendelijke groet,

Mirjam 


  • is net lid geworden
  • January 4, 2021

Beste, 

 

Onze afstandbediening is defect, ligt helemaal uit elkaar. Kunnen wij een nieuwe krijgen? 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • January 5, 2021

Hoi @Mirjam van Heuvelen, in principe is het niet de bedoeling om moderators een privébericht te sturen tenzij daar door één van ons specifiek om gevraagd wordt in een topic. Dat gezegd hebbende, begrijp ik je 100% dus ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening besteld. Houd alsjeblieft rekening met maximaal twee weken levertijd - in de praktijk ligt het doorgaans op drie tot zes werkdagen. Veel kijkplezier toegewenst alvast! 😉

Hoi @stefan kruts, ook naar jou is een nieuwe ab onderweg. Deze zal zoals gezegd is binnen twee weken arriveren. Veel kijkplezier toegewenst en vergeet de tips op pagina één in de originele post niet te gebruiken! 😉


@Jason bedankt en excuus :blush: . We wachten geduldig af.

 

mvg Mirjam


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • January 6, 2021

Goedemorgen @Mirjam van Heuvelen, helemaal geen probleem en ik begrijp dat je het snel geregeld wilde hebben! 😄


  • is aangemoedigd
  • January 6, 2021

Beste,

Nieuwe batterijen geprobeerd, net als een reset. Dat heeft niet geholpen. De afstandbediening (3 jaar oud) heeft kuren. De ene knop werkt wel, de andere niet. En dat wisselt per dag.

Ik zou graag een nieuwe willen ontvangen.

Dank!


  • is net lid geworden
  • January 6, 2021

hallo T-Mobile,

Ik zou graag een nieuwe afstandbediening aanvragen voor de interactieve tv-ontvanger. Ik hoor graag wat er mogelijk is. Bij voorbaat dank.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Auteur
  • Community Manager
  • January 7, 2021

@RamiroA Een nieuwe afstandsbediening is onderweg! Houd alsjeblieft rekening met maximaal twee weken levertijd wegens de nieuwjaarsdrukte - in de praktijk zal het meer richting de vier tot zeven dagen liggen. 

 

@joranbodt Heb je alle stappen op pagina één al doorlopen in de originele post van Sander? Afstandsbediening opnieuw gekoppeld; batterijen vervangen; TV Box gereset en nog meer opties! Mocht het toch nog niet gelukt zijn met deze stappen, dan stuur ik je uiteraard graag een nieuwe toe. Laat het alsjeblieft weten! 😊

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!
Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker!