Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3229 reacties

Mijn afstandsbediening werkt niet goed meer, we moeten de knoppen meerdere malen hard indrukken voor hij reageert. We hebben alle stappen om te verbeteren al doorlopen, maar niets helpt. Ik denk dus dat hij versleten is. Kan ik hier een nieuwe voor in de plaats krijgen?

Goedemiddag,

 

Helaas heeft onze hond hier ook aardig zitten knagen op de afstandsbediening, hij werkt ondertussen niet meer naar behoren.

Graag zouden we een nieuwe ontvangen, in het vervolg gaat hij netjes in de lade😅

Met vriendelijke groet,

Rik Groothedde

Reputatie 7

Hi @VinLu, heel graag gedaan! Kijk, dan kan het niet meer misgaan. Top oplossing! 💪😜

L.S.

Mijn afstandsbediening reageert niet meer. Ik heb de batterijen al vervangen zonder resultaat.
Graag zou ik een nieuwe aanvragen.

 

Gr. Saskia Lim

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sjans, bedankt voor het doorlopen van alle stappen, jammer dat de ab het deels opgegeven heeft. Ik heb meteen een nieuw model voor je besteld; deze wordt binnen vier dagen door de brievenbus geleverd. Gebruik in de tussengelegen periode de handige tips op de eerste pagina van dit topic! 📺

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jomanda, dat is inderdaad lastig!

Kan je op dit moment nog wel tv kijken? Zo niet, dan stuur ik je graag een nieuwe afstandsbediening op. Het is ook niet erg om de TV Box retour te sturen zonder afstandsbediening omdat je deze kwijt bent geraakt. Ik lees graag of ik je een nieuwe toe moet sturen!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @maassie, goed dat je hierop terug komt! Ik heb je drie opeenvolgende berichten verwijderd omdat hier persoonlijke gegevens van je in staan. Omdat dit een openbaar topic is raad ik je af om je persoonsgegevens hier openbaar in dit topic te vermelden. Ook heb ik je drie opeenvolgende berichten verwijderd  vanwege de door Tommie genoemde gewenste overzichtelijkheid.

Wél heb ik met die informatie je abonnement kunnen vinden en komt er een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Je kan snel weer als vanouds genieten! 😃

Bij de afstanbediening werken de TV en STB knop nauwelijks meer. Kan er een nieuwe worden geleverd?

Alvast bedankt en gr, Duncan.
Reputatie 7
@Mariska2208 Excuses voor de late reactie, ik zie dat mijn collega inmiddels al een nieuwe afstandsbediening naar je op heeft gestuurd!



@Wildelinda Hmm dat is gek. Ik begrijp dat het resetten, opnieuw koppelen en resetten van de TV Box zelf geen effect heeft gehad? Bij het resetten van de afstansdbediening moet je duidelijk het lampje zien knipperen. Als het nog niet gelukt is laat het mij dan even weten!

Afstandbediening geluid werkt niet meer goed 

Is al keer bekeken. Kan ik een nieuwe krijgen. 

 

Afstandsbediening werkt de helft van de tijd niet. Knoppen moeten je er bijna doorheen duwen. 
alles al geprobeerd , graag een nieuwe opsturen .

mvg 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @HWGroothedde, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😊

Hallo, kunt u mij een nieuwe afstandsbediening sturen? De oude is kapot helaas.

Hi de afstandsbediening is verdwenen 

en we willen wel Sinterklaas journaal kijken!

kunnen we een nieuwe krijgen alstublieft 

Goedemorgen, nog voordat ik de tv box kon aansluiten had zoonlief hem al te pakken en gedumpt in de waterbak van de kat. Hij doet helaas niets meer, zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

Ik heb 2 tv boxen en 2 afstandsbedieningen. Ik heb ongeveer een maand geleden van beide de batterijen vervangen (zelfde batterijen uit zelfde doosje). De 1 doet het nog goed, maar de ander is nu al bijna leeg en reageert slecht. Het lijkt me niet de bedoeling dat mijn afstandsbediening batterijen opeet. 

Ik heb al eerder gemerkt dat de batterijen van deze afstandsbediening snel leeg zijn. Kan ik deze afstandsbedieningen inwisselen voor een nieuwe?

Mijn afstandsbediening is gevallen.

En doet het helaas niet meer.

zou er een nieuwe opgestuurd kunnen worden?
Ik dacht het niet. Ik heb gisteren met T-Mobile thuis gebeld en de afstandsbediening staat nog steeds op besteld en is nog niet eens verzonden ! Ik wacht er al 2 weken op ! Het is te gek voor woorden dat je 2 weken geen tv kunt kijken omdat Tmobile het niet voor elkaar kan krijgen om een afstansbediening op te sturen. Hoe moeilijk kan dat zijn ????

Graag nieuwe afstandsbediening opsturen

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Omamar, goed dat je het aangeeft! Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Normaal gesproken zul je deze binnen 5 werkdagen geleverd krijgen. Door de crisis en bijkomende veiligheidsprotocollen bij PostNL kan dit echter wat langer duren. Sorry voor het ongemak! Stay safe! 💪

Goedemiddag, Mijn afstandbediening heeft het begeven zou ik bij jullie een nieuwe kunnen krijgen?

Mvg anco

Dag Jason, bedankt voor de snelle service en de goede tips! Daar zijn we goed mee geholpen, kunnen we mooi door blijven kijken😀

Goeiemiddag,

Onze afstandsbediening heeft vandaag de geest gegeven. Alles geprobeerd maar niet meer aan de praat te krijgen. Is het mogelijk dat jullie een nieuwe afstandsbediening kunnen opsturen?

 

Reputatie 7

Hi @saskialim, dit ga ik voor je regelen! Net heb ik dan ook meteen een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen twee tot vijf werkdagen heb je deze in huis, enjoy en maak er een fijne dag van!

Help! Mijn afstandsbediening is kapot gegaan helemaal niks werkt meer .. ik zou graag een nieuwe willen bestellen! Alvast heel erg bedankt!😁

Reageer