Bij Odido kan je kiezen uit leuke Extra’s bij je abonnement. Daarmee kan je urenlang kijken naar bijvoorbeeld films, series en sport. Of boeken en muziek luisteren. In Mijn Odido vind je alle Extra’s op een rij. Elke Extra zet je makkelijk aan of uit. Bijvoorbeeld als je alleen even die ene favoriete serie wil kijken.
Kies je Extra’s met punten bij Unlimited Plus en Premium
Bij Unlimited Plus en Unlimited Premium zijn punten inbegrepen. Bij Unlimited Plus krijg je 1 punt om aan een Extra te besteden. Bij Unlimited Premium krijg je 3 punten die je aan maximaal 3 Extra’s kan besteden. Hiermee krijg je ook nog eens extra voordeel. Wissel maandelijks van Extra zonder bijkomende kosten
Je kan op dit moment kiezen uit: Videoland, Podimo, Deezer, Viaplay en Visual Voicemail.
HBO, SkyShowtime en Amazon Prime voegen we in de komende maanden toe.
Goed om te weten: ben je al geabonneerd op een Extra? Dan zet je die makkelijk over naar Odido. Zo heb je alles overzichtelijk op 1 factuur.
Overzicht van Extra’s
Videoland
Videoland is dé plek voor de beste entertainment van eigen bodem.
- Videoland Basis
Alle series, films en programma's van Videoland met reclame - Videoland Plus
Alle series, films en programma's van Videoland, reclamevrij en je kunt op 2 apparaten tegelijk kijken - Videoland Premium
Alle series, films en programma's van Videoland, reclamevrij en je kunt op 4 apparaten tegelijk kijken
Videoland is dé plek voor de beste entertainment van eigen bodem. Naast bekend van hun classics, is Videoland de beste en grootste in Nederlandse true crime, Glory kickboxing, de sterkste Nederlandse drama, en de echtste reality. Kijk waar en wanneer je maar wil, op welk apparaat dan ook, tot vier schermen tegelijk. En met elke week een nieuwe lading content, raak jij nooit uitgekeken. Dus pak de drank, pop de corn, en claim de bank. Want met Videoland zit je geramd met de allerbeste Nederlandse films, series, docu’s, programma’s, concerten en sportwedstrijden.
- Stream de allerbeste Nederlandse films, series, docu’s, programma’s, concerten en sportwedstrijden.
- Reclamevrij
- Kijk offline met download-to-go
Podimo
Podcasts en luisterboeken voor alle luisteraars.
• Podimo Premium
Onbeperkt toegang tot exclusieve podcasts.
Luister 10 uur naar luisterboeken.
• Podimo Premium Plus
Luister onbeperkt naar al onze exclusieve shows.
Geniet onbeperkt van ons brede aanbod luisterboeken.
Podimo is een app met exclusieve podcasts en duizenden luisterboeken in alle genres. Podimo
biedt gepersonaliseerde aanbevelingen en afspeellijsten in de app. Daarnaast kan je jouw
favoriete shows en luisterboeken ook offline beluisteren. Of je nou thuis, in de trein of onderweg
bent. Laat je meeslepen door spannende verhalen, krijg kippenvel door de beste true crime, lach
mee met je favoriete entertainment podcast, of leer iets geheel nieuws. Podimo is er voor alle
luisteraars.
1. Al je favoriete podcasts, en exclusieve podcasts.
2. De populairste luisterboeken.
3. Altijd en overal luisteren en kijken via de webplayer, je tabloid of je telefoon.
Deezer
Ervaar de ultieme muziekbeleving met Deezer.
• Deezer Premium: maandelijkse versie
Kies en speel elk nummer reclamevrij, download je favorieten en luister offline.
Geniet van High Fidelity geluid en stream op al je apparaten.
• Deezer Family
Muziek voor iedereen.
Krijg 6 individuele accounts, allemaal met voordelen van Deezer Premium inclusief High
Fidelity geluid.
Luister tegelijkertijd op meerdere apparaten.
• Deezer Family jaarlijks
Alle voordelen van Deezer Premium nu extra voordelig bij een abonnement van minimaal
12 maanden.
Stream onbeperkt muziek op al je apparaten.
Hifi-kwaliteit: zo wil je dat je muziek klinkt.
Muziek voor het hele gezin. 6 gescheiden profielen met Deezer Family.
1. Luister offline naar je muziek.
2. Direct vertaalde songteksten.
3. SongCather om elke song die om je heen speelt te herkennen.
Viaplay
Zoek de spanning op met films, series en sport op Viaplay.
• Viaplay Flexibel
Maandelijks opzegbaar.
• Viaplay Vast
Bespaar € 2 per maand met een abonnement voor 12 maanden.
Zoek de spanning op met Viaplay.
Stream eindeloos topsport met live Nederlands commentaar en studioshows met onze
analisten. Volg onder andere de Formula 1, Premier League, Darts en Hoofdklasse Hockey.
Uitgesport? Er staan documentaires, films en series voor je klaar. Ontdek het nu. En kijk waar,
wanneer en hoe je wil.
1. Kijk premium live sport, documentaires en meer.
2. Eerste maand 50% korting.
3. Maandelijks opzegbaar.
Visual Voicemail
Visual Voicemail is een Extra waarmee je met je iPhone gebruik maakt van een visuele voicemail
inbox. Je ziet snel en makkelijk wie er heeft ingesproken. De ingesproken berichten kan je in
gewenste volgorde afluisteren, pauzeren en terugspoelen. Het afluisteren van berichten is
gratis, zowel in Nederland als in het buitenland.
Wil je de Extra toevoegen aan je abonnement? Ga dan naar Mijn Odido. De eerste 2 maanden
krijg je 100% korting op Visual Voicemail en betaal je geen € 1,99 maar € 0,00 per maand.
1. Je krijgt je ingesproken voicemail bericht in een sms.
2. Je kan het op elk moment bekijken.
3. Je ziet snel en makkelijk wie er heeft ingesproken.
Multisim
Verbreek je hardlooprecord en multitask waar je ook bent dankzij Odido Multisim. Een extra sim
speciaal voor je smartwatch. Zo blijf je zonder telefoon verbonden en beantwoord je berichten
vanaf je pols. Multisim is alleen los te bestellen, niet i.c.m. punten.
Wifi Plus
Bij Odido krijg je standaard uitstekende wifi. Wil je wifi tot in de kleinste hoekjes van je huis? Dan
hebben we Wifi Plus voor je. Deze wifiversterker zorgt dat je altijd het allerbeste signaal krijgt,
waar je ook in huis bent. Zo geniet je in elke kamer van stabiel internet. Wifi Plus kan je alleen
bestellen wanneer je ook een abonnement van Odido voor thuis hebt.
HBO Max (binnenkort beschikbaar)
Ontdek de verhalen die je raken.
• HBO Max Standaard
• Jaarabonnement
Bespaar € 35,89/jaar
1 makkelijke jaarlijkse betaling
Het beste entertainment voor het hele gezin. Het aanbod van HBO Max is alles van HBO en nog
veel meer. Je vindt er de bekende HBO Originals series, Max Originals, de nieuwste Warner
Bros. en DC-films en de leukste content voor de kids van Cartoon Network.
1. HBO Originals series
2. Warner. Bros films
3. Max Originals series
4. Kids content
SkyShowtime (binnenkort beschikbaar)
SkyShowtime is een splinternieuwe streamingdienst met een unieke catalogus die barst van de
spannende en boeiende content. Stream nieuwe en exclusieve series en films, entertainment
voor kinderen en de hele familie, waargebeurde verhalen en documentaires en een bibliotheek
boordevol favorieten van vroeger en nu.
• Maandelijks opzegbaar abonnement
Exclusieve series en nieuwe films om meteen te streamen.
Al je favorieten in een schitterende collectie. Komedies, drama’s, familiefilms en
documentaires.
Stel tot wel 5 profielen in, inclusief kinderprofielen.
Onbeperkt downloaden en streamen tot wel 3 schermen tegelijkertijd.
Een eenvoudig abonnement dat elk moment opzegbaar is.
• Jaarabonnement
Bespaar meer dan 33%. Krijg 12 maanden voor de prijs van 8.
SkyShowtime is een splinternieuwe streamingdienst waar wereldberoemde studio’s en ’s
werelds beste verhalenvertellers op 1 plek samenkomen, van Universal Pictures, Dreamworks,
Sky Studios en Peacock tot Nickelodeon, SHOWTIME, Paramount+ en ParamountPictures.
1. Iconisch entertainment van wereldberoemde studio’s.
2. Splinternieuwe exclusieve series en topfilms.
3. Entertainment voor de hele familie.
Veel gestelde vragen
Hoe neem ik een Extra?
Kies de Extra die je wil bij het afsluiten van je abonnement. Of later in Mijn Odido. Kan allebei. Je krijgt een e-mail met een handig stappenplan om de Extra te activeren.
Ik heb al een Extra. Kan ik dezelfde Extra gebruiken bij Odido?
Ja. Heb je al Videoland, Podimo of Viaplay, dan neem je je account gewoon mee naar Odido.
Kan ik ook zonder punten Extra's afsluiten naast mijn abonnement?
Ja, je kan ook zonder punten Extra's naast je abonnement hebben. Dan betaal je ervoor.
Punten inwisselen voor een Extra. Hoe werkt dat?
Wissel je punten in voor Extra's bij het afsluiten van je Unlimited Plus of Unlimited Premium abonnement. Of later, in Mijn Odido. Zo gedaan.
Zit ik vast aan een Extra?
Nee, je kan de Extra's elke maand opzeggen. Bij Deezer en Viaplay kan je ook voor een variant kiezen waarbij je het niet elke maand kan opzeggen, maar voor minimaal 12 maanden koopt. Die is goedkoper.
Ik wil een Extra, maar ik heb nog geen account bij de dienst. Is dat erg?
Nee, je hoeft nog geen account te hebben. Als je een Extra koopt in Mijn Odido krijg je een activatielink. Daarmee maak je een account aan.
Het lukt niet om in te loggen bij de Extra. Wat nu?
In Mijn Odido vind je een link waarmee je je aanmeldt bij de Extra. Of koppel met deze link je account dat je al hebt van de Extra. Kom je er niet uit? Kan gebeuren. Laat het ons weten via reactie of nieuw topic, dan kijken we met je mee.
Kan ik een Extra nemen en die voor een deel met punten betalen?
Ja, bij sommige Extra's wel. Het hangt af van de Extra en van hoeveel punten je hebt. Kijk in Mijn Odido wat er kan.
Ik wil een Extra, maar ik heb nog geen account bij de dienst. Is dat erg?
Nee, je hoeft nog geen account te hebben. Als je een Extra koopt in Mijn Odido krijg je een activatielink. Daarmee maak je een account aan.
Heel veel plezier met de Extra's. Heb je vragen? Laat het ons weten!
Neem ook een kijkje op de Tele2 Community: Hallo, wij zijn Odido. | Tele2 Forum.
Service | Odido
Neem ook een kijkje in onze andere speciale Odido topics:
Iedereen Unlimited met Samen Unlimited. | Odido community
Nieuw portfolio Odido Internet + TV! | Odido community
Hallo, wij zijn Odido. | Odido community