informatie

Help! Ik heb geen netwerk meer op mijn telefoon

  • 5 December 2018
  • 54 reacties
  • 65558 Bekeken
Help! Ik heb geen netwerk meer op mijn telefoon

Toon eerste reactie

54 reacties

Reputatie 7
Ahh dat zijn goede troubleshoots, dan lijkt het inderdaad in het toestel te zitten. Ik hoop dat Sony snel reageert op jouw vraag!



Heb je het toestel via ons gekocht? Dan zou je natuurlijk ook altijd van onze reparatieservice gebruik kunnen maken als je wilt! Zie deze pagina voor meer info over het aanmelden van je toestel.



Laat je het weten als ik je nog ergens bij kan ondersteunen?
Als ik jouw link volg staat er 'neem contact op met sony'... 😟 En die reageren gewoon niet.
Hallo,

Ik ben in het bezit van een Samsung S9.

Ik heb alle genoemde stappen doorlopen c.q. gecontroleerd maar heb nog steeds geen internet in Belgié en Duitsland.

Ik heb mijn telefoon nodig voor mijn werk dus hoop dat het snel opgelost kan worden.😥
Reputatie 7
Badge +9
Hi Saartje,



Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk ik of er een blokkade geactiveerd is. Ik zie je bericht graag tegemoet!
Hallo Hajar,

Waarom heb je daar ook mijn bankgegevens voor nodig?
Reputatie 7
Hi @Saartje50,



De bankgegevens zijn een onderdeel van onze identiteitscheck die we verplicht zijn om te doen. Dit om de gegevens van onze klanten te beschermen tegen fraude. Het is dus ook voor je eigen veiligheid. 😉
Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Silstar01 

Heb je wel bereik?

Controleer in je My T-Mobile account of er geen blokkade is voor internet en zorg dat mobiele data en roaming aan staan op je telefoon.

Indien je in het buitenland bent dan is het ook goed om te weten dat je voor de eerste 2 maanden een blokkade hebt op bellen, sms'en en internetten in het buitenland, na 2 maanden wordt de blokkade automatisch opgeheven.

Ik heb opeens geen netwerk. Er staat telkens geen service, ik heb van alles al geprobeerd. Telefoon meerdere malen uit en aan gedaan, netwerkinstellingen opnieuw ingesteld.



Kunnen jullie mij verder helpen?

Ik kan namelijk niet bellen of gebeld worden of mobiele netwerk gebruiken!
Reputatie 7
Hoi Xkelm,



Wij komen je to the rescue hoor!



Ik lees dat je zelf al aardig wat geprobeerd hebt - top! Zou je jouw simkaartje ook eens in een ander toestel willen testen? Werkt het netwerk en de data dan wel? En hoe gaat het met een ánder simkaart in jouw toestel? Ik ben namelijk benieuwd of het probleem in het toestel of in de simkaart zit en met deze kruistest kunnen we dat achterhalen. Laat je weten wat daaruit komt?

Hi al maanden is het bereik slecht in onze wijk Amsterdam staatsliedenbuurt (1051) waardoor bellen onmogelijk is. Nu dusdanig slecht dat ik geeneens meer bereikbaar ben, mijn telefoon gaat niet eens meer over als mensen mij proberen te bellen. Volgens T-Mobile had het te maken dat er een zender weggehaald is?? Vanwege mijn werk moet ik veel bellen en werk vanuit huis wat nu gewoonweg onmogelijk is. Ik wil ervan af, T-mobile erkend het probleem overigens maar blijkt nu in gebreke. Wie helpt me op weg?

Reputatie 6

Hi @AlexBis 

Heel goed dat je dit aankaart! Ik snap dat het belangrijk is om altijd bereikbaar te zijn, hier gaan we zeker samen naar kijken! :grinning:  Het klopt inderdaad dat hier een mast is verwijderd maar geen zorgen, ik zie dat ze op de achtergrond heel hard bezig zijn om hier een passende oplossing voor te zoeken. Zodra hier meer informatie over is nemen mijn collega's persoonlijk contact met je op. Wanneer je hier nog vragen over hebt, laat je het mij dan weten? Ik sta voor je klaar

Hi @Evy dank. Wat is de oplossing dan waar aan gewerkt wordt, of eigenlijk de vraag hoe lang gaat dit nog duren voordat ik weer kan bellen?

Reputatie 6

Hi @AlexBis 

We streven ernaar om binnen zeven werkdagen het onderzoek naar de dekkingsklacht af te handelen, hopelijk kunnen we nog iets meer van je geduld vragen! :grinning:  De oplossing had ik je met alle liefde willen vertellen, maar daar zijn onze netwerk specialisten toch echt beter in. Zodra er meer informatie bekend is laten we direct van ons horen!

Reputatie 3

Ik heb het probleem dat ik binnenhuis geen verbinding heb. Hier was ik een beetje bang voor want mijn dochter met Ben heeft hetzelfde probleem. Ik kwam ergens het bijzondere verhaal tegen dat Ben wat achtergesteld wordt op het netwerk en dat met een echte t-mobile kaart het wel zou werken. Ik vond dit al vreemd, maar daarom voor het overstappen eerst een prepaid kaart aangevraagd.

Met deze prepaid kaart dus ook hetzelfde probleem. Alleen wel jammer dat de optie die in de start van de topic gemeld wordt om het door te geven, kennelijk niet werkt voor prepaid klanten.

Wat wel vreemd is dat de app OpenSignal hier in de buurt meerdere t-mobile zenders aangeeft, maar toch een zender selecteert die voor ons achter een torenflat staat. Terwijl een andere zender vrij zicht heeft. Er wordt alleen niet aangegeven welke kant de zender op straalt. Is dat te achterhalen? Kan een mobiel geforceerd worden een andere zender te nemen?

Ik kan de zendmasten die de app aangeeft niet op antennekaart.nl vinden...

 

 

Hoi zit in Voorthuizen op de Kieftveen, heb een huawei b 618 mobile router die t tot 2-3 wkn geleden prima gedaan heeft. Nu heb ik ontzettend traag internet. Kan iemand mij vertellen waar dat aan ligt, tips zijn welkom. Ook van de provider T-mobile

mvg Pascal Kitzen

Hoe kan ik een e-sim bestellen met hetzelfde telefoonnummer als ik heb? Als ik e-sim activeer, werkt mijn fysieke sim dan?

Hallo,

blokkade door een malware?? kan niet waar zijn.  

Ik was op vakantie vanaf 1 sep tot 16 sep.  Op 1 sep had ik geen probleem met verbinding , toen ik terug Kwan had ik geen connectie, als ik ergens bel krijg ik te horen dat ik betallingsachterstaand heb die Niet waar is! Medewerkers bij Odido kantoor gesproken, blijkbaar een malware is de oorzaak die op 4sep (toevallig de dag van ovegang TMobile naar Odido!!!!) Probeer een sms sturen en die geblokkerd is . Maar mij mobile was in die periode gewoon af, ik heb hem Niet mee genomen naar vakantie en dat is rare opmerking van Odido. 

Na paar uur bellen Kon ik medewerkers van Odido telegonische gesprekken , volgens hij moet ik reset Doen op mijn mobile omdat een malware daar ziet. Maar ik heb mijn simcard met andere mobile ook getest en heb ik daar ook geen verbinding, dus malware verhaal van mijn mobile is Niet goede verhaal te geloven. Anders mijn simcard zou werken met andere mobile. 

Graag kan iemaamnd hier mij helpen met logische redenen dat waaroom heb ik geen verbinding??

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Sirwan 

De malware bevindt zich op jouw telefoon en stuurt allerlei sms berichten. Daarop is je abonnement geblokkeerd door Odido. Als je jouw telefoon naar fabrieksinstelling hebt teruggezet is de malware verwijderd. Laat dat dan even aan Odido weten,  dan activeren ze jouw abonnement weer.

Hi eric, 

Twee vragen:

1, hoe kan een malware sms sturen terwijl de mobile helemaal af is??

2, Als het van mobile komt waarom werkt simcard bij andere mobile niet??

Reputatie 7
Badge +9

Hi @orangejuice, ik heb direct met je meegekeken en volgens de dekkingskaart zou je in Giethoorn een goede dekking moeten hebben. Je echte bereik kan soms verschillen van deze kaart. Dit kan komen door obstakels in je omgeving, de ruimte waar je je in bevindt of het type toestel.

Maak via de dekkingskaart zeker even een melding via Meld een probleem. Beschrijf in het kort wat er speelt en dan komt je melding direct bij onze netwerkspecialisten uit. Zij zullen dit dan voor je onderzoeken. Ik hoop dat ze je snel meer duidelijkheid over kunnen geven!

Hi @orangejuice, ik heb direct met je meegekeken en volgens de dekkingskaart zou je in Giethoorn een goede dekking moeten hebben. Je echte bereik kan soms verschillen van deze kaart. Dit kan komen door obstakels in je omgeving, de ruimte waar je je in bevindt of het type toestel.

Maak via de dekkingskaart zeker even een melding via Meld een probleem. Beschrijf in het kort wat er speelt en dan komt je melding direct bij onze netwerkspecialisten uit. Zij zullen dit dan voor je onderzoeken. Ik hoop dat ze je snel meer duidelijkheid over kunnen geven!

 

Hoi Marciano,

 

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb de simkaart in een Android telefoon gehad, een iPhone 8 en een iPhone 14 Pro Max. Zowel binnen, buiten, in de straat is het bereik gewoon slecht.

Ik heb de ‘Meld een probleem’ knop ook geprobeerd, echter lijkt het erop dat die pagina op slot is gezet, dit is ook de melden die vervolgens wordt weergegeven.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @orangejuice, geen dank! Dat de pagina op slot zit, heeft waarschijnlijk te maken met je Mijn Odido-account. Werkt deze verder wel in de Mijn Odido app of via de browser? Zet anders even je 06-nummer in je profiel, dan kijk ik met je mee!

Goedenavond,

 

Ik heb al geruime tijd problemen met het netwerk en de verbinding. Regelmatig valt de verbinding weg en ben ik onbereikbaar... Dit gebeurt zeer regelmatig bij mij thuis, waar de dekking ook wat minder goed is, maar ook regelmatig in steden waar de dekking wel goed zou moeten zijn. Ik heb deze problemen al geruime tijd en heb al eens een nieuwe simkaart ontvangen van T-Mobile. Daarom dacht ik dat het aan mijn toestel zou liggen, maar inmiddels heb ik ook een nieuw toestel en de problemen bestaan nog steeds... Wanneer ik mijn telefoon in de vliegtuig modus Zet en 20 seconden weer terug, heb ik doorgaans weer verbinding. 

 

Al met al is het erg vervelend... Wat kan ik nu nog doen om te zorgen dat deze problemen tot het verleden gaan behoren? 

Sinds gisterochtend (2-11) heb ik geen mobiel internet meer. Geen idee wat er is gebeurd. Hopelijk kan iemand mij helpen

  • Telefoon is helemaal up to date. 
  • Vliegtuigstand zetten, heb ik meerdere keren geprobeerd. 
  • Uit- en aanzetten heb ik ook gedaan. 
  • Met de chatbot ben ik door verschillende stappen gegaan zoals checken op storingen en de dekking. Is niks uitgekomen
  • Telefoon is een Samsung Galaxy S23

HELP😅

Hallo @Lindi-W 

Heb je toevallig de mogelijkheid om je simkaart in een andere toestel te testen en een andere simkaart in jouw telefoon?

Dan weet je direct of de simkaart het probleem is of je toestel.

Thanks voor de tip, @Waqqas  . Ik heb het net geprobeerd met de telefoon van mijn collega en het probleem ligt bij mijn toestel

Reageer