Skip to main content

Sinds vandaag heb ik internet en tv afgesloten via T-mobile. Ik was al klant met 3 mobiele abonnementen dus leek me eenvoudig om alles bij 1 provider te hebben. Ik zat voorheen bij Ziggo en daarom ook een ziggo e-mailadres. Deze blijft nog 6 maanden bestaan maar wil dit alvast wijzigen dus nieuw adres gemaakt. Echter, het blijkt dat ik zowel voor mobiele telefonie (met oude mailadres) en internet+tv (met nieuwe e-mail) een account heb. Ik heb geprobeerd de mobiele telefoonaccounts los te koppelen zodat ik deze gelijk bij My TMobile thuis kan toevoegen maar ik blijf de melding krijgen dat ondanks losgekoppeld ze nog steeds gekoppeld staan aan een account. Geen idee hoe dit op te lossen. Wel zo fijn om alles in 1 account te hebben.

 

alvast bedankt!

Hi @ArjanHe 

Staan je mobiele abonnementen en Thuis abonnement allemaal op dezelfde naam? Als je meerdere nummers wilt koppelen dan moet het abonnement op dezelfde naam staan. Dit controleren we via voorletter, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer en al gekoppelde nummer. Als je dus abonnementen hebt van bijvoorbeeld een partner met eigen naam dan moet je aparte accounts aanmaken. 

Kom je zo verder?


Alles staat op mijn naam (Thuis en de 3 mobiele abonnementen). Als het goed is moet de tenaamstelling overeenkomen. Maar waar kan ik dat controleren? Het is lastig dat er een onderscheid zitten tussen T-mobile tv & internet en telefonie. Verschillende mensen van andere afdelingen heb ik ervaren. 


Reageer