Skip to main content

Op 27 juli heb ik T-mobile Thuis glasvezel aangevraagd. Direct daarna heb ik mijn abonnement toegevoegd in My T-mobile omgeving. Alles werkte perfect en ik kon de bestelling volgen. Paar dagen daarna heb ik mijn abonnement opgezegd omdat ik dacht dat de glasvezelaansluiting te ingewikkeld was in mijn situatie. Na onderzoek heb ik toch opnieuw een abonnement aangevraagd op 4 augustus. Deze keer heb ik steeds problemen met het toevoegen van mijn abonnement in My T-mobile. Ik heb hiervoor verschillende keren met de klantenservice contact opgenomen en meerdere dingen uitgeprobeerd (mail adres veranderen, wachtwoord veranderen etc.) maar niks helpt. Het zou fijn zijn als mij iemand hiermee kan helpen. Zelf heb ik al in andere topics gekeken naar oplossingen maar niks helpt :/

Ik heb een foto van de foutmelding toegevoegd. FYI - Ik heb ook T-mobile mobiel (wachtwoord/mail veranderen helpt ook niet).

 

Hey @MZ23, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Deze melding komt namelijk doordat het rekeningnummer te vaak in het systeem staat. Daarnaast zag ik dat je oude abonnement nog gekoppeld was aan My T-Mobile. Kan je proberen om je nieuwe abonnement nu te koppelen? Lukt dit niet dan moeten we het rekeningnummer wijzigen. Dit kan ik voor je doen maar dit kun je ook zelf! Je dient hiervoor wel een tijdelijk ander rekeningnummer voor te hebben. Zo los je dit op: 

 

Ga naar My T-Mobile → Klik op T-Mobile Thuis → Meer → Mijn Gegevens → Betaalgegevens en wijzig je rekeningnummer.

 

Lukt het nu niet zelf? Stuur mij dan een privébericht met je huidige rekeningnummer en een tijdelijke vervanger. Dan ga ik kijken of ik het voor je kan oplossen!

 


Ik kom niet in de T-mobile Thuis omgeving. Ik heb je een privé bericht gestuurd met mijn bankgegevens.


Rekeningnummer veranderen heeft niet geholpen :/

@MZ23 uiteindelijk hebben we het kunnen fixen. De systemen liepen niet synchroon maar na een tijdje wel. De wijziging van het rekeningnummer en ontkoppelen van alle abonnementen heeft dit verholpen!

 

Rekeningnummer veranderen heeft niet geholpen :/


Rekeningnummer veranderen heeft niet geholpen :/

@MZ23 uiteindelijk hebben we het kunnen fixen. De systemen liepen niet synchroon maar na een tijdje wel. De wijziging van het rekeningnummer en ontkoppelen van alle abonnementen heeft dit verholpen!