Skip to main content

Godnondenjus wat een ontieglijke zooi bij Odido.

Verhuizing aangevraagd, zou 1 november ingaan. Na al het gedoe uiteindelijk nu 2 dagen (dus sinds 29 november) internet, en dus een maand zonder internet mogen zitten. Ik kan nog steeds mijn abonnement niet toevoegen op mijn app. Hiervoor heb ik al zes keer aan de telefoon gehangen met Odido, waarbij vandaag bij de laatste keer me werd verteld dat het koppelen vna klantenservice simpelweg eruit ligt sinds september en dat het voorlopig nog niet is opgelost, en dat ik op een lijst ben gezet waardoor ik een bericht krijg wanneer het wel kan (????????).

Ondertussen bekijk ik mijn mobiele factuur, en in plaats van 27 euro valt die nu op 42 euro uit voor de afgelopen maand. Wat moet ik hier nu in godsnaam mee? Extra betalen omdat ik een maand zonder internet heb kunnen zitten en meerdere uren van mijn tijd kwijt ben aan het bellen met Odido voor problemen die zij veroorzaakt hebben?

Heeft iemand enig idee? Ik sta op het punt de boel te storneren en over te stappen.

Hoi Bizzle, allereerst van harte welkom op de Community en leuk dat je zowel een mobiel als thuis-abonnement bij ons hebt! Fijn dat je inmiddels internet hebt, maar ik snap dat het niet fijn is om een maand zonder te zitten. @Tommie van Odido zou jij het Klantvoordeel kunnen activeren en wellicht de maand zonder internet vergoeden?

Het koppelen van je abonnementen zou moeten werken. Het is wel bekend dat het via de app momenteel niet werkt. Kun je het proberen via de webversie? Mocht het niet lukken, dan kijken we graag met je mee!

Wat betreft de kosten voor mobiel. Ik zie dat de voordeelbundel 'Unlimited voor € 25’ per 1 november is vervallen. Vandaar dat je afgelopen maand minder korting hebt gehad dan je gewend was. Voor nu heb ik een credit voor je aangemaakt van € 15,74, zodat je in ieder geval geen extra kosten hebt voor mobiel. Deze credit zal verrekend worden met je volgende factuur. Laat je het me weten of je de bevestigingsmail hiervan hebt ontvangen? Dan hoop ik dat het mijn collega van Thuis ook lukt om je klantvoordeel te activeren! 😄


@Marciano van Odido: bedankt voor je reactie. Ik heb een creditering ontvangen, dus dat is fijn. Nu zijn mijn abonnementskosten van afgelopen maand in ieder geval “normaal”.

 

Wat betreft het vervalen van de voordeelbundel 'Unlimited voor € 25’: ik zou niet weten waarom dit zou vervallen? Ik heb niks in mijn contract gewijzigd en 1 november is niet de datum dat mijn contract is afgelopen, ik heb enkel een verhuizing aangevraagd. Kan ik er vanuit gaat dat ik vanaf nu, als het een keer lukt om het klantvoordeel te koppelen (ik krijg op dit moment nog steeds de foutmelding), weer de contractueel afgesproken prijs voor mijn abonnement betaal? Sterker nog, in mijn contract staat: “T-Mobile GO Onbeperkt internet, 5G datasnelheid (max 21 GB in de EU) + Onbeperkt minuten en SMS & 120min vanuit NL naar EU voor € 25,00 p.m. + €10,00 pm korting”. Ik ben niet van plan om zonder enige aanleiding, reden of bevestiging meer voor mijn abonnement te gaan betalen dan wat is afgesproken.

 

edit: mocht het allemaal een keer werken, dan ben ik wel van plan mijn abonnement te wijzigen / nieuwe simonly te nemen bij Odido, maar ik ga me daar nu nog niet een jaar aan vastleggen met de kans dat ik bovenstaande problematiek hou.


Hi Bizzle, geen dank en fijn dat je hem hebt ontvangen! Het vervallen van de voordeelbundel op Unlimited heb ik direct nagekeken en dit heeft te maken met Klantvoordeel. Het Klantvoordeel was op dat moment nog in proces, vanwege de order op 29 november, maar ik hoor net van mijn collega van Thuis dat je je Thuis-abonnement vandaag hebt opgezegd en dat dit abonnement morgen (7 december) stopt. Heb je vanaf dat moment alleen 1 mobiel abonnement, dan blijven de nieuwe maandkosten (zonder Klantvoordeel) voor je gelden.

Ik hoop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt! Mocht je toch weer een Thuis-abonnement bij ons willen, dan ben je uiteraard van harte welkom en dan kun je uiteraard ook weer optimaal gebruikmaken van Klantvoordeel! Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄


[Verwijderd door moderator]


Reageer