Skip to main content

Ik heb al paar keer gebeld, verschillende keren alles eraf gegooid en weer opnieuw opgezet, maar het lukt me maar niet om mijn Tele2 abonnement te koppelen. Ik kan nu nergens mijn verbruik en mijn mobiel gegevens vinden. Heeft iemand oplossing die werkt. Ben al paar dagen bezig.

Heb je al geprobeerd om gewoon met je huidige inloggegevens in te loggen bij Mijn Odidio? Als goed is kan je dan daar je abonnement toevoegen of is deze al toegevoegd. 


Heb ik al geprobeerd en daarover ook contact gehad met Odido, toen hebben zij gereset en ik alles verwijderd en opnieuw erop gezet.  Kan gewoon inloggen met mijn tele2 maar krijg alleen t- mobile abonnement te zien. Blijf maar foutmelding krijgen


Wat vervelend, ik zou nogmaals contact opnemen met Odido. Dit is een klant helpt klant forum. Misschien dat een moderator vandaag ergens je topic oppakt.


Vanmorgen weer opnieuw ingelogd en nu kreeg ik geen foutmelding en is hij toegevoegd🙂. Probleem gelukkig opgelost!


Hey @CorrievdB, welkom op onze Community!

Ik ben erg blij om te horen dat het gelukt is om je abonnementen samen te voegen. Ik wens je nog een hele fijne dag. 


Reageer