Skip to main content

Hallo, ik ben recent verhuist en zie dat mijn mobiele abonnement nog op oude adres staat en ik zie de nieuwe internet abonnement nog nergens staan. Ik wil natuurlijk mijn klant voordeel aanzetten en nu lukt dat niet. De administratie van de verhuizing is wel heel erg rommelig. Graag mij hierbij helpen.

Hallo @ajhan 

Voor mobiel kun je eenvoudig het adres aanpassen in je Odido account. Welke foutmelding krijg je te zien als je het thuis abonnement wilt koppelen?


Helaas lukt dat niet. Want ik zie alleen de oude internet abonnement staan. Er staat bij de mobiele abonnement: u heeft een lopende bestelling, je kunt het niet in mijn odido wijzigen. De nieuwe abonnement is na heel veel problemen en 1 week later dan aangevraagd gister aangesloten.


Hi @ajhan, ik help je met alle liefde hier verder mee! Ik heb meteen voor je gekeken wat er aan de hand is en ik zie dat de lopende bestelling is van het oude internetabonnement. Zodra het wifipunt bij ons geretourneerd is, is de bestelling voltooid.

Voor nu heb ik het oude internetabonnement voor je losgekoppeld van je Mijn Odido (dit duurt max 30 minuten om te verwerken). Daarna zou het moeten lukken om je adres voor je mobiel abonnement te wijzigen en om Klantvoordeel te ontvangen.

Om vervolgens je nieuwe internetabonnement te koppelen, heb ik nog een alternatief e-mailadres van je nodig, gezien beide abonnementen nog gekoppeld zijn op hetzelfde e-mailadres. Ik kan dan het oude abonnement zetten op je alternatieve e-mailadres, zodat je het nieuwe internetabonnement kan koppelen in Mijn Odido. Wil je mij deze toesturen in een privébericht? Dan regel ik het verder voor je! 😊


Reageer