Skip to main content

Hallo!

Wij hebben internet+tv van T-mobile en ik heb een telefoonabonnement van Tele2.
Al vanaf het begin lukt het niet om het telefoonabonnement toe te voegen aan mijn Odido.

Ik heb 2 weken geleden telefonisch contact gehad met de klantenservice, zij zouden het doorzetten maar hierover heb ik niets teruggehoord. Nu belde ik zojuist opnieuw, ik werd in de wacht gezet en vervolgens werd de verbinding verbroken?

Kan iemand helpen? Want ik moet mijn abonnement verlengen (of opzeggen met deze service tot nu toe…..) en wil dus graag kunnen inloggen!

Als aanvulling:

Ook geprobeerd via de chat contact te hebben.

Na 3 uur proberen eindelijk contact met een medewerker.

Ook daar werd ik eruit gegooid voordat ik antwoord heb.

Is mijn vraag zo moeilijk dat iedereen mij gewoon wegdrukt? 


Hallo!

Wij hebben internet+tv van T-mobile en ik heb een telefoonabonnement van Tele2.
Al vanaf het begin lukt het niet om het telefoonabonnement toe te voegen aan mijn Odido.

Ik heb 2 weken geleden telefonisch contact gehad met de klantenservice, zij zouden het doorzetten maar hierover heb ik niets teruggehoord. Nu belde ik zojuist opnieuw, ik werd in de wacht gezet en vervolgens werd de verbinding verbroken?

Kan iemand helpen? Want ik moet mijn abonnement verlengen (of opzeggen met deze service tot nu toe…..) en wil dus graag kunnen inloggen!

Hallo @anjaaveresch, allereerst welkom op onze Community! Dat klinkt niet als de service die je van ons mag verwachten, mijn excuses hiervoor en ik breng hier graag verandering in door je via deze weg verder te helpen! Wat voor melding krijg je precies te zien als je het abonnement probeert toe te voegen? Probeer je dit in de app? Zou je het voor mij kunnen proberen via een browser of een ander apparaat, zoals een laptop om te kijken of het dan wel lukt? Heb je een bestaand account voor je Internet + TV abonnement en probeer je het mobiele abonnement daar toe te voegen? Dat is alleen mogelijk als de naam en adresgegevens overeen komen met wat er in ons systeem bij beide abonnementen vermeld staat. 

 

Mocht het alsnog niet lukken, ontvang ik graag een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken! 

Groetjes, 

Pharwin 


Reageer