Skip to main content

Hoi, 

Ik heb vandaag mijn installatie laten doen door een monteur en probeer nu om beide abonnementen samen te voegen. Op beide staat een andere naam, maar als ik de klantenservice bel kunnen ze dit niet aanpassen. Is er iemand die me kan helpen. Als ik een account aan wil maken voor tv krijg ik de melding dat mijn email al gebruikt wordt. 

Hallo @wardnijssen 

Omdat beide abonnementen op dezelfde naam staan moet je voor elk abonnement een eigen account aanmaken.

Je kunt wel voor 2 abonnement een contractovername aanvragen zodat je ze  wilde in 1 account kunt toevoegen.

Wil je een contractovername voor thuis of mobiel aanvragen?

Voor Mobiel zou je het zelf kunnen regelen.


Hallo @wardnijssen 

Omdat beide abonnementen op dezelfde naam staan moet je voor elk abonnement een eigen account aanmaken.

Je kunt wel voor 2 abonnement een contractovername aanvragen zodat je ze  wilde in 1 account kunt toevoegen.

Wil je een contractovername voor thuis of mobiel aanvragen?

Voor Mobiel zou je het zelf kunnen regelen.

Zojuist na 2 keer bellen geholpen door een vriendelijke medewerker. Is opgelost :) 


Reageer