Inloggen Odido Thuis lukt niet, gaat automatisch naar mobiel

  • 20 November 2023
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Goedenavond, ik probeer in te loggen op odido thuis ivm aanpassing abonnement. Waar en hoe ik ook inlog ik krijg alleen mijn mobiele account te zien. Voor de goede order ik heb zowel een thuis als een mobiel account. Op hetzelfde mailadres. 
wat doe ik verkeerd? 
 

graag zsm een reactie.. Grt hans

Marciano van Odido 5 maanden geleden

Hoi Hans, je kunt je Thuis-abonnement koppelen aan je Mijn Odido-account. Klik hiervoor op 'Abonnement toevoegen’. Let op: dit kan alleen als je mobiele en thuis-abonnement op exact dezelfde gegevens (voorletters, achternaam, geboortedatum en adres) staan. Klopt dit allemaal, maar lukt het nog niet? Stuur me dan een privébericht met de volgende gegevens:

  • Mobiel: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN, e-mailadres waarmee je probeert in te loggen
  • Thuis: Klantnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN, e-mailadres waarmee je probeert in te loggen


Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Hans, je kunt je Thuis-abonnement koppelen aan je Mijn Odido-account. Klik hiervoor op 'Abonnement toevoegen’. Let op: dit kan alleen als je mobiele en thuis-abonnement op exact dezelfde gegevens (voorletters, achternaam, geboortedatum en adres) staan. Klopt dit allemaal, maar lukt het nog niet? Stuur me dan een privébericht met de volgende gegevens:

  • Mobiel: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN, e-mailadres waarmee je probeert in te loggen
  • Thuis: Klantnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN, e-mailadres waarmee je probeert in te loggen


Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Reageer