Daar issie dan, the soon to be legendary playlist to have ever existed. En hoe gaan we dat regelen? Samen met jullie!
Dit is DE plek waar we iedere maandag onze top 3 songs gaan delen met iedereen zodat we aan het einde van het jaar samen een T-Mobile playlist kunnen maken en iedereen laten genieten van onze/jullie geweldige muzieksmaak. We kunnen iedere week een genre uitkiezen en daar muziek van delen. In de comments kun je jouw top 3 van de week delen en tevens maak je ook kans op gratis 3 maanden Deezer! De 3 winnaars worden maandelijks random geselecteerd en mocht je al Deezer hebben dan mag je die ook cadeau geven aan een ander because we love to give!
Zelf bezit ik een grote vinyl collectie, omdat plaatjes draaien toch mijn voorkeur geniet.
Maar hè laten wij eens kijken of ik van mening kan veranderen doormiddel van DE T-MOBILE PLAYLIST van het jaar! Je kan je nummers zelf toevoegen aan de T-Community playlist.
Hoe voeg je muziek toe aan de T-Community playlist?
Open T-Community playlist of zoek in Deezer de T-Community Users Faves playlist. Markeer T-Community Users Faves als favoriet en selecteer vervolgens de nummers die je wilt toevoegen aan de playlist.
Wat is jouw top 3 van de week? Deel het in dit topic en geef ons een seintje als je ze hebt toegevoegd aan de playlist.