Ik blijf me toch verbazen dat een bedrijf als T-mobile niet de mogelijkheid aanbiedt om met creditcard je facturen te betalen maar alleen met IDEAL, wat met geen enkele buitenlandse bank werkt. Nederland is ook het enige land ter wereld die IDEAL gebruikt, helemaal geen enkel ander land heeft van dat achterlijke besluit last.
Dat jullie verder achterlijke besluiten nemen moet je uiteraard zelf weten, maar het zou wel erg klantvriendelijk zijn om je klanten de mogelijkheid te bieden om te kiezen hoe ze betalen !!!
Als ik nu een rekening wil betalen moet ik inloggen bij T-mobile, de rekening(en) downloaden, de bic code van t-mobile die ontbreekt op de factuur even op het internet opzoeken. Nu inloggen bij mijn bank en alle gegevens invullen en betalen. Dat moet toch makkelijker kunnen heh ???
De enige andere bedrijven waar ik dit soort achterlijk betalingsbeleid aantref is overigens bij zorgverzekeraars, ook zo'n stelletje klant onvriendelijke k bedrijven die erger zijn dan de overheid zelf !
Hoe moeilijk kan het anno 2021 zijn om je klant de mogelijkheid aan te bieden met creditcard te betalen ?