Beantwoord

Hoe werkt de community

  • 10 June 2023
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Zomaar wat vragen over de tmobile community

  1. Waarom lijkt de community geïntegreerd met mijn.tmobile, maar is deze er niet?
    1. Ik krijg geen email van meldingen/vragen/reacties in de community (ja, in mijn instellingen staat dat ik meldingen wil ontvangen)
    2. Moet ik wekelijks in de community inloggen en mezelf inlezen?
    3. Ik ontvang wel facturen en allerhande spam, tmobile kent me dus wel
  2. Als je actief beta-testers zou willen werven, schrijf dan 10% van je klanten aan ipv een bericht in een heel erg beperkt deel van je klanten die ook nog eens geen enkel bericht krijgen dat ze iets gevraagd wordt

Daarnaast vind ik het nogal onhandig en vreemd om standaard het oudste bericht als eerste te tonen, ik gok dat iedereen eerst “nieuwste eerst” aanklikt.

icon

Beste antwoord door yalerta 10 June 2023, 15:47

Bekijk origineel

3 reacties

 

Zomaar wat vragen over de tmobile community

  1. Waarom lijkt de community geïntegreerd met mijn.tmobile, maar is deze er niet?

Het forum hanteert een ander profiel om de instellingen op te slaan.
 

    1. Ik krijg geen email van meldingen/vragen/reacties in de community (ja, in mijn instellingen staat dat ik meldingen wil ontvangen)

Meldingen ontvangen in de mijn.tmobiel omgeving zijn meer reclames e.d.

    1. Moet ik wekelijks in de community inloggen en mezelf inlezen?

Nee, stel je community profiel in en je ontvangt e-mails indien er gereageerd is op een topic waar jij hebt deelgenomen

    1. Ik ontvang wel facturen en allerhande spam, tmobile kent me dus wel

Zet In de mijn.t-mobiel omgeving dat je meldingen wil ontvangen UIT om van de spam verlost te zijn.
(eigen ervaring, Je mist niks)

  1. Als je actief beta-testers zou willen werven, schrijf dan 10% van je klanten aan ipv een bericht in een heel erg beperkt deel van je klanten die ook nog eens geen enkel bericht krijgen dat ze iets gevraagd wordt

Beleid wat T-mobiel in gedachten heeft kan afwijken wat jij vind hoe het moet gebeuren.
Als niet TV abonnee is er in mijn geval geen mogelijkheid om TV tuners of de TV app te testen.
(Als regelmatig bezoeker van dit forum was het zelfs niet mogelijk mij b.v. tijdelijk een T54 modem ter beschikking te stellen zodat eventuele issues vlotter behandeld konden worden aan de vraagstellers. Ik snap ook niet dat ik zo stom was om mijn tijd ter beschikking te stellen)

Daarnaast vind ik het nogal onhandig en vreemd om standaard het oudste bericht als eerste te tonen, ik gok dat iedereen eerst “nieuwste eerst” aanklikt.

Zie profiel instellingen en de vele andere opties die er na het aanklikken van “community” mogelijk zijn.

Dit community forum is een stuk gereedschap, wil je ermee werken moet je het gereedschap leren kennen.

 

Ik werk al veel te veel jaren met allerhande rommel maar tmob slaat intussen alles. Zelfs de bulletinboards van vroeger lieten de meest recente berichten eerst zien ipv de heel erg suffe sorteervolgorde “oudste eerst” waar niemand iets aan heeft. Nee, in de instellingen van de wiki kan je de sorteervolgorde niet instellen, leuk om iets te roepen hoor maar niet als je niets zinnigs in te brengen hebt en al helemaal geen antwoord geeft.

De t-mobile aanpak komt neer op stikken of slikken, ik denk dat ik binnenkort voor optie drie kies.

Reputatie 7
Badge +5

 

Ik werk al veel te veel jaren met allerhande rommel maar tmob slaat intussen alles. Zelfs de bulletinboards van vroeger lieten de meest recente berichten eerst zien ipv de heel erg suffe sorteervolgorde “oudste eerst” waar niemand iets aan heeft. Nee, in de instellingen van de wiki kan je de sorteervolgorde niet instellen, leuk om iets te roepen hoor maar niet als je niets zinnigs in te brengen hebt en al helemaal geen antwoord geeft.

De t-mobile aanpak komt neer op stikken of slikken, ik denk dat ik binnenkort voor optie drie kies.

 

Fijn @Hio dat het je lukt om wat meer informatie te verstrekken op welk punt dit forum, in jouw optiek,  mank gaat.

Je was in je openingspost zo druk bezig met het azijn pissen op alles en nog wat, dat je waarschijnlijk vergeten was op welke plaats het op jouw schoenen terecht kwam.

Tsja, om te melden dat je vond dat mijn antwoord niet zinnig was had voorkomen kunnen worden door de straal wat beter te richten zodat ik het helemaal met je op het op het punt van de wiki eens kon zijn dat daar geen volgorde instelling mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +5

 

Zomaar wat vragen over de tmobile community

  1. Waarom lijkt de community geïntegreerd met mijn.tmobile, maar is deze er niet?

Het forum hanteert een ander profiel om de instellingen op te slaan.
 

    1. Ik krijg geen email van meldingen/vragen/reacties in de community (ja, in mijn instellingen staat dat ik meldingen wil ontvangen)

Meldingen ontvangen in de mijn.tmobiel omgeving zijn meer reclames e.d.

    1. Moet ik wekelijks in de community inloggen en mezelf inlezen?

Nee, stel je community profiel in en je ontvangt e-mails indien er gereageerd is op een topic waar jij hebt deelgenomen

    1. Ik ontvang wel facturen en allerhande spam, tmobile kent me dus wel

Zet In de mijn.t-mobiel omgeving dat je meldingen wil ontvangen UIT om van de spam verlost te zijn.
(eigen ervaring, Je mist niks)

  1. Als je actief beta-testers zou willen werven, schrijf dan 10% van je klanten aan ipv een bericht in een heel erg beperkt deel van je klanten die ook nog eens geen enkel bericht krijgen dat ze iets gevraagd wordt

Beleid wat T-mobiel in gedachten heeft kan afwijken wat jij vind hoe het moet gebeuren.
Als niet TV abonnee is er in mijn geval geen mogelijkheid om TV tuners of de TV app te testen.
(Als regelmatig bezoeker van dit forum was het zelfs niet mogelijk mij b.v. tijdelijk een T54 modem ter beschikking te stellen zodat eventuele issues vlotter behandeld konden worden aan de vraagstellers. Ik snap ook niet dat ik zo stom was om mijn tijd ter beschikking te stellen)

Daarnaast vind ik het nogal onhandig en vreemd om standaard het oudste bericht als eerste te tonen, ik gok dat iedereen eerst “nieuwste eerst” aanklikt.

Zie profiel instellingen en de vele andere opties die er na het aanklikken van “community” mogelijk zijn.

Dit community forum is een stuk gereedschap, wil je ermee werken moet je het gereedschap leren kennen.

Reageer