Zomaar wat vragen over de tmobile community
- Waarom lijkt de community geïntegreerd met mijn.tmobile, maar is deze er niet?
Het forum hanteert een ander profiel om de instellingen op te slaan.
-
- Ik krijg geen email van meldingen/vragen/reacties in de community (ja, in mijn instellingen staat dat ik meldingen wil ontvangen)
Meldingen ontvangen in de mijn.tmobiel omgeving zijn meer reclames e.d.
-
- Moet ik wekelijks in de community inloggen en mezelf inlezen?
Nee, stel je community profiel in en je ontvangt e-mails indien er gereageerd is op een topic waar jij hebt deelgenomen
-
- Ik ontvang wel facturen en allerhande spam, tmobile kent me dus wel
Zet In de mijn.t-mobiel omgeving dat je meldingen wil ontvangen UIT om van de spam verlost te zijn.
(eigen ervaring, Je mist niks)
- Als je actief beta-testers zou willen werven, schrijf dan 10% van je klanten aan ipv een bericht in een heel erg beperkt deel van je klanten die ook nog eens geen enkel bericht krijgen dat ze iets gevraagd wordt
Beleid wat T-mobiel in gedachten heeft kan afwijken wat jij vind hoe het moet gebeuren.
Als niet TV abonnee is er in mijn geval geen mogelijkheid om TV tuners of de TV app te testen.
(Als regelmatig bezoeker van dit forum was het zelfs niet mogelijk mij b.v. tijdelijk een T54 modem ter beschikking te stellen zodat eventuele issues vlotter behandeld konden worden aan de vraagstellers. Ik snap ook niet dat ik zo stom was om mijn tijd ter beschikking te stellen)
Daarnaast vind ik het nogal onhandig en vreemd om standaard het oudste bericht als eerste te tonen, ik gok dat iedereen eerst “nieuwste eerst” aanklikt.
Zie profiel instellingen en de vele andere opties die er na het aanklikken van “community” mogelijk zijn.
Dit community forum is een stuk gereedschap, wil je ermee werken moet je het gereedschap leren kennen.