De gegevens die bij mijn bkr registratie staan die zijn bij tele2 ook niet bekend en dus lijkt het dat niemand mij concreet kan helpen. Ik ben in nood en sta op het punt om ons droomhuis te verliezen !
Als die gegevens niet kloppen kun je denk ik het alleen maar oplossen bij het BKR zelf.
Wat vervelend, succes.
Het bkr verwijst mij juist weer terug naar Odido/tele2 omdat zij de bkr registratie in beheer hebben en daardoor weet ik niet waar ik moet zijn als ik niet concreet naar de juiste persoon verwezen word en te woord gestaan word
Het telefoon gedeelte is volgens mij volledig opgegaan binnen Odido, voorheen T-Mobile. Tenminste ik had al zeker 1 jaar lang al T-Mobile op de rekening staan.
Het thuis internet TV werkt volgens mij nog steeds gescheiden.
Kun je niet telefonisch overgezet worden naar de juiste afdeling?
De juiste afdeling schijnt telefonisch niet bereikbaar te zijn, enkel via de mail, maar ik krijg geen reactie op mijn mails en de klantenservice kan telefonisch niet meer doen dan een case aanmaken en doorzetten naar de juiste afdeling. Maar vervolgens tikt de tijd voor het verkrijgen van een financiering door en nu nadert de deadline en ben ik de wanhoop nabij
@tomvink1999
Wie heeft registratie bij BKR gedaan? Tele2? En address gegevens niet van je maar je naam staat bij? Heb je bij dat adress nooit gewoond? Dat is vreemd.
Tele2 heeft destijds de registratie gedaan, de adres gegevens bij de registratie zijn niet de adres gegevens waar ik altijd gewoond heb, mijn naam en geboortedatum staan er wel bij, ik heb echter nooit geen bericht gehad van tele2 over achterstallige betalingen en dergelijke, vermoedelijk omdat ik nooit klant geweest ben bij tele2 en dat ze daarom mijn contact gegevens niet hebben
@tomvink1999 Dat is raar. Misschien verzoek indienen om opheffen van onterecht registratie. Telekom providers vaak gebruik preventel om achterstanden registreren. Daar kan je bezwaar indienen.
https://www.preventel.nl/bezwaar-aantekenen/
En ook kan je een klacht indienen bij odido toenmalige Tele2 en T Mobiel.
https://www.odido.nl/service/veelgestelde-vragen/waar-kan-ik-een-klacht-indienen-heeft-odido-een-klachtenformulier/000216827
Als het bkr is dan wordt binnen 5 jaar verwijderd. Maar dat door de Telekom maatschappij moet gebeuren.
Veel succes ik ken de gevoel.
Dank voor je reactie, ik ga zeker bezwaar aantekenen tegen de onterechte registratie bij preventel, het is inmiddels meer dan 5 jaar geleden en het achtervolgt me nogsteeds, bij Odido/Tele2 krijg ik geen gehoord bij de juiste afdeling
Het staat nooit bij de provider geregistreerd maar is geregistreerd door een toestelcontract. BKR kan zelf deze meldingen beheren, daar kan je provider helemaal niets mee jammer genoeg. Heel veel succes!