@JCColee TM doet zijn best, er kan altijd iets mis gaan.
TIp voor allemaal: Heb je nu een abonnement zonder telefoon (Sim-only)kan je in veel gevallen gebruik maken van Toestel Flexibiliteit’ en alsnog zo’n mooie IPhone kopen.
Fijn weekend allemaal
Wauw, dat ging echt soepel en vlot! Om 14.05u al een bevestiging in mijn mailbox. Had ik niet gedacht, complimenten T-Mobile!
(Nu maar hopen dat het toestel volgende week ook daadwerkelijk snel op te halen is )
om 14:15 de bevestiging gehad voor de iPhone 12 Pro Max 256 GB Blauw. ben benieuwd of hij gelijk volgende week vrijdag op te halen is….
Mijn orderbevestiging is van 14:04. Heb gelijk de betaling gedaan en is wel van mijn creditcard afgeschreven maar na de betaling en de redirect naar de T-Mobile “bedankt voor uw betaling” pagina kreeg ik in plaats daarvan een pagina dat de website van T-Mobile in onderhoud was. Hopelijk is het allemaal goedgegaan. Voor de zekerheid ook bij Apple er eentje besteld - die staat sowieso op 13 november leveren.
Ik probeer al sinds 14:00 de iPhone 12 pro Max te bestellen, het ene moment kan ik de site helemaal niet op, het andere moment wel. Nadat ik alles heb ingevuld druk ik op “ik wil verlengen” en dan word ik van de site gegooid . Het lukt ook niet om in te loggen. Frustrerend!!!
Ik probeer al sinds 14:00 de iPhone 12 pro Max te bestellen, het ene moment kan ik de site helemaal niet op, het andere moment wel. Nadat ik alles heb ingevuld druk ik op “ik wil verlengen” en dan word ik van de site gegooid . Het lukt ook niet om in te loggen. Frustrerend!!!
Al gelukt?
Mensen geduld is een schone zaak!
Wie heeft voor 1 jaar gekozen en wie voor 2 jaar ?
Mensen geduld is een schone zaak!
Wie heeft voor 1 jaar gekozen en wie voor 2 jaar ?
das niet mijn beste eigenschap hahaha zit hier al sinds september op te wachten!
Mijn orderbevestiging is van 14:04. Heb gelijk de betaling gedaan en is wel van mijn creditcard afgeschreven maar na de betaling en de redirect naar de T-Mobile “bedankt voor uw betaling” pagina kreeg ik in plaats daarvan een pagina dat de website van T-Mobile in onderhoud was. Hopelijk is het allemaal goedgegaan. Voor de zekerheid ook bij Apple er eentje besteld - die staat sowieso op 13 november leveren.
Dit had ik ook na mijn iDeal betaling. Betaling wel gelukt en van mijn rekening afgeschreven maar kwam ook op de ‘Excuses, wij zijn bezig met onderhoud aan onze website’ pagina.
Alle toestellen komen op voorraad en staan nu zoals het lijkt op uitlevering volgende week vrijdag. Zal vast goed komen.
Wanneer wordt bekend of we onze iPhones vrijdag ontvangen?
Wanneer wordt bekend of we onze iPhones vrijdag ontvangen?
Gok zo maar 13 november of heel misschien een dag van te voren?
Mijn orderbevestiging is van 14:04. Heb gelijk de betaling gedaan en is wel van mijn creditcard afgeschreven maar na de betaling en de redirect naar de T-Mobile “bedankt voor uw betaling” pagina kreeg ik in plaats daarvan een pagina dat de website van T-Mobile in onderhoud was. Hopelijk is het allemaal goedgegaan. Voor de zekerheid ook bij Apple er eentje besteld - die staat sowieso op 13 november leveren.
Dit had ik ook na mijn iDeal betaling. Betaling wel gelukt en van mijn rekening afgeschreven maar kwam ook op de ‘Excuses, wij zijn bezig met onderhoud aan onze website’ pagina.
Alle toestellen komen op voorraad en staan nu zoals het lijkt op uitlevering volgende week vrijdag. Zal vast goed komen.
Zelfde probleem hier.. nog wel even een bericht gestuurd naar webcare hierover (nog geen antwoord). De website was erg traag dus kon mijn bestelling pas om 14:14 plaatsen. Had wellicht beter even een uurtje kunnen wachten met die betaallink.
Goedemorgen! :)
Ik heb de Iphone 12 Pro max grijs 128GB besteld! :)
Kan haast niet wachten, haha! :)
Gisteren had ik om 14:19 de bestelbevestiging binnen van de iPhone pro Max 256gb in blauw. Hopelijk mag ik hem komende vrijdag ophalen in de winkel. We krijgen het waarschijnlijk donderdagavond of vrijdagochtend te horen, gok ik zo als ik kijk naar de release van een paar weken terug. Nummerbehoud is er helaas niet goed doorheen gekomen doordat ik telkens pagina’s moest herladen, maar dat regelen we dan wel in de winkel.
Na vier jaar ben ik wel toe aan een nieuw model haha.
Hoe zit dat trouwens bij het in ontvangst nemen van je nieuwe telefoon in de winkel? Bij Vodafone in het verleden meegemaakt dat ze zo de verpakking voor m’n neus openden, kan ik echt niet tegen haha. Dat wil ik toch echt zelf doen.
Op zich is t best jammer dat Tmobile niet alvast kan zeggen dat je iPhone al onderweg is zo dat je al een beetje weet of je m mag ontvangen aanstaande vrijdag! De enige status die je nu hebt is “besteld” en that’s it....
Inderdaad.
in de VS is hun bestelling al in de Track&Trace van de koeriersdienst verschenen. Die mensen weten nu al waar hun telefoon is.
Op zich is t best jammer dat Tmobile niet alvast kan zeggen dat je iPhone al onderweg is zo dat je al een beetje weet of je m mag ontvangen aanstaande vrijdag! De enige status die je nu hebt is “besteld” en that’s it....
Inderdaad.
in de VS is hun bestelling al in de Track&Trace van de koeriersdienst verschenen. Die mensen weten nu al waar hun telefoon is.
De vraag is waar ze m besteld hebben, vraag me af of ze dit in de vs kunnen zien als ze via tmobile hebben besteld?
Op zich is t best jammer dat Tmobile niet alvast kan zeggen dat je iPhone al onderweg is zo dat je al een beetje weet of je m mag ontvangen aanstaande vrijdag! De enige status die je nu hebt is “besteld” en that’s it....
Inderdaad.
in de VS is hun bestelling al in de Track&Trace van de koeriersdienst verschenen. Die mensen weten nu al waar hun telefoon is.
De vraag is waar ze m besteld hebben, vraag me af of ze dit in de vs kunnen zien als ze via tmobile hebben besteld?
Via T-Mobile USA inderdaad.
Ook daar geeft T-Mobile geen Track&Trace, maar verschijnt het wel al in hun account van UPS of FedEx.
Dat is op zich hier ook al mogelijk, dat je alvast via AMP in ons geval kan zien hoe en wat.
Nu hebben we helemaal geen info over ons telefoon.En dat overzicht van de levertijden is ook nog steeds niet aangepast.
Op zich is t best jammer dat Tmobile niet alvast kan zeggen dat je iPhone al onderweg is zo dat je al een beetje weet of je m mag ontvangen aanstaande vrijdag! De enige status die je nu hebt is “besteld” en that’s it....
Inderdaad.
in de VS is hun bestelling al in de Track&Trace van de koeriersdienst verschenen. Die mensen weten nu al waar hun telefoon is.
De vraag is waar ze m besteld hebben, vraag me af of ze dit in de vs kunnen zien als ze via tmobile hebben besteld?
Via T-Mobile USA inderdaad.
Ook daar geeft T-Mobile geen Track&Trace, maar verschijnt het wel al in hun account van UPS of FedEx.
Dat is op zich hier ook al mogelijk, dat je alvast via AMP in ons geval kan zien hoe en wat.
Nu hebben we helemaal geen info over ons telefoon.En dat overzicht van de levertijden is ook nog steeds niet aangepast.
Tja...de eerste Nederlandse reviews zijn een feit (tweakers, Bright) dus er is een container aangekomen in Nederland
Ze zullen vast in Nederland aangekomen zijn. Maar dan moeten ze nog verdeeld worden etc. Nog even aftellen tot donderdagavond of vrijdagochtend denk ik.
Het zou wel leuk zijn als ze ons wat meer in het daadwerkelijke proces van de levering mee zouden nemen. Lekker een beetje teasen met foto’s van dat ze binnen zijn en wat ze dan moeten doen etc. Er is wel een filmpje met uitleg, maar dat geeft niet hetzelfde gevoel.
Precies dat!
@Hajar Help ons uit de onzekerheid Hajar!
Wanneer starten jullie met de uitlevering van de eerste 12 Pro Max iPhones en wanneer kunnen we een bericht verwachten of we daadwerkelijk bij de eerste batch zitten of niet?
Kreeg net een sms met en link baar de lever tijden (hier in t forum) daar staat vooralsnog vanaf 13 november… fingers crossed
Hello,
Zojuist twee keer deze SMS ontvangen:
Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten T-Mobile
Deze pagina is alleen helaas niet up to date, en is ook niet persoonlijk voor mijn bestelling. Wat is de boodschap met dit bericht, T-Mobile?
Ik heb afgelopen vrijdag direct besteld, maar betekent dit bericht dat mijn bestelling nu pas is doorgekomen?
Hello,
Zojuist twee keer deze SMS ontvangen:
Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten T-Mobile
Deze pagina is alleen helaas niet up to date, en is ook niet persoonlijk voor mijn bestelling. Wat is de boodschap met dit bericht, T-Mobile?
Ik heb afgelopen vrijdag direct besteld, maar betekent dit bericht dat mijn bestelling nu pas is doorgekomen?
Ik had op de dag van de bestelling (6nov) een sms en nu net net zoals jij die sms binnen gekregen....
Hi allemaal,
Ik zie dat jullie allemaal niet kunnen wachten om de nieuwe iPhone in handen te krijgen. Ik begrijp het helemaal! In dit topic staan nu meest actuele levertijden, zodra ik een update heb zal ik het direct delen!
ik denk dat iedereen die een sms voor woensdag krijgt bij de eerste levering zit.
Op welke sms doel je dan! Die ene met :Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile….etc?