Skip to main content

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! 

 

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Goed bezig!, ik ga annuleren… ben er nu wel klaar mee.


Ik heb de 19e een blauwe pro Max 128 gb besteld. Kan het dat hij bij bovenstaande levering zit of moet ik bovenop de 19e twee à drie weken optellen?
 

Goeie vraag! Daar ben ik ook benieuwd naar. 

Ik was gisteren in de winkel en deze man vertelde mij dat deze levertijden voor de mensen zijn die hem nu zouden bestellen vraag is natuurlijk of dit waar is...


10-11 de pro max besteld en morgen is er al 2 weken overheen en nog steeds niks gehoord😒

same :frowning2::frowning2:


wat is er aangepast? overal staat 2-3 weken…..


Ik heb mijn telefoon besteld op 7 november kan ik hem dan dus deze week verwachten?

ik vind het wel idioot dat wanneer ik bij bijvoorbeeld bel simpel het contract had verlengd bij T-Mobile ik de telefoon ook daadwerkelijk op 11 november zou hebben gehad


Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Zilver 256 GB is zojuist aangepast naar bestellingen die (vanaf) vandaag geplaatst zijn. De rest van de levertijden blijven hetzelfde. Dit zijn de verwachte levertijden (dus onder voorbehoud) vanaf het moment van bestellen.

Dus om even het voorbeeld van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 128 GB aan te houden die op 19 november besteld is. In de levertijdentabel staat hier een verwachting van 2-3 weken voor en dit geldt dan vanaf 19 november. Dit is, zoals gezegd, altijd onder voorbehoud en kan nog veranderen.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag!

Je eindigt met als er nog vragen zijn horen we het graag, misschien moeten jullie even het forum lezen en de vragen beantwoorden inplaats van alles te negeren. 


Goedemorgen allemaal! 

Zojuist zijn wederom de besteldata aangepast van een aantal iPhone-varianten. Je vindt de actuele levertijden van de iPhones in de levertijdentabel. 

Bij een nieuwe update laten we gelijk weer van ons horen!


Ik heb al 3 week geleden iPhone 12 pro Max besteld maar ik heb nog niks gehoord of het binnen is of hoe lang gaat dat duren


Vandaag 27-11-2020 Iphone 12 PRO MAX 128 GB besteld. Ben benieuwd hoelang het gaat duren gezien de reacties.


Volgende week is al 1 maand dat ik wacht op me iPhone <lol> wordt zeker met Sinterklaas bezorgd en vind t in me schoen <hahaha>

Ben er echt klaar me


Hi allemaal,

Er is op dit geen nieuws over de levertijden, maar zodra we dat wel hebben laten we het hier gelijk weten. Ik begrijp dat het balen is dat je lang moet wachten op jouw iPhone, maar iets anders dan geduld vragen kunnen we op dit moment ook niet. Hopelijk krijgen we van Apple spoedig weer een lading iPhones om te verzenden! 

Voor nu in ieder geval een fijne avond en goed weekend toegewenst! 


Maandag 16 november mijn iPhone 12 Pro Max 128gb in het blauw besteld. Vandaag heeft AMP hem gebracht :)


Ik bestelde de blauwe 256 gb op 7 november, nu dus ruim drie weken later nog steeds niks vernomen, wel al vijf keer de klantenservice gebeld maar niks!


@Hajar de levering is niet afhankelijk van de voorraad van Apple maar van de voorraad van T-Mobile, bij elke andere provider of wanneer je bij voorbeeld via belsimpel je abonnement afsluit is hij direct leverbaar!


hopa….4de week is begonnen :rolling_eyes: ik was er bijna vergeten dat ik een iPhone heb besteld ahahah


Goedemiddag allemaal,

De besteldata van een heel aantal iPhones zijn aangepast in de levertijdentabel. Daarnaast is ook de levertijd van de iPhone 12 Pro Max Zilver 256 GB zojuist aangepast.

Als we weer een nieuwe update hebben dan laten we het hier weer direct weten!


Hi allemaal, 

De levertijdentabel van de iPhone 12 Pro Max is zojuist weer aangepast, dus de levertijden zijn weer helemaal up to date. 

@TunaEsin 

Ik zie dat jouw order voordat deze opgehaald werd is geannuleerd, dit is zojuist gedaan. Ik kan niet precies inzien waarom dit gedaan is, alleen dat het is doorgevoerd. Is dit ook bij jou bekend?

@JJRAMS 

Dit ga ik even voor je navragen, want dat lijkt niet te kloppen inderdaad! 


@Strunt Je toestel ligt nog niet klaar in de T-Mobile shop, maar ik verwacht dat je snel een bericht krijgt om je toestel op te halen!

 @Mitchelllp Je moet in dit geval het bericht van de T-Mobile Shop medewerkers afwachten. Zodra je toestel klaarligt, krijg je direct een melding. 

@femkevandemeulenhof Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan.

@gv19 Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling!


Gisterenochtend een mail gehad van AMP. Zaterdag word mijn toestel geleverd! Eindelijk! Na 3 weken wachten..


Hi allemaal,

Er is geen update over de data uit de tabel, deze blijven voor nu onveranderd. Wanneer er wel een update is dan horen jullie het natuurlijk direct!

 

@Strunt, ik heb gevraagd of de T-Shop contact met jou kan opnemen, want ik heb het na laten kijken en de telefoon is wel afgeleverd in de winkel. Hopelijk kunnen zij snel duidelijkheid verschaffen.

@Joseborges, ik kan op dit moment jouw order niet nakijken, want deze is op een ander e-mailadres gedaan dan waar je mee bent ingelogd op onze Community. Als je die nog aan jouw profiel toevoegt kan ik even kijken wat de huidige status is.

@AshMilo, je moet de levertijden rekenen vanaf jouw besteldatum, dus in jouw geval wordt dat dan 2-3 weken vanaf 6 december.

@dominiquevandijk01, begrijpelijk dat je hiervan baalt. Het kan altijd gebeuren dat er wijzigingen optreden in de levertijden, dus dit is altijd onder voorbehoud. Hopelijk heb je alsnog snel jouw order in handen!

@alexandersamson, jouw bericht was als spam gemarkeerd. Dit komt waarschijnlijk doordat er in heel korte tijd een heel lang bericht is geplaatst. Dit wordt dan door het filter gevlagd als spam en daardoor was deze niet zichtbaar. 

Ik durf niet te zeggen waarom mijn collega je deze antwoorden heeft gegeven, want de topics over de levertijden zijn leidend en zijn altijd actueel. Dit wordt in samenwerking gedaan met onze collega's van de afdeling die over de bestelling gaat, dus dit klopt altijd. Ik neem je punten in ieder geval zeker mee voor de evaluatie. Alvast veel plezier met jouw iPhone en een goed weekend!


Hoi @suusjeh,

Ik heb jouw order erbij gezocht en ik zie dat deze bij een derde partij is afgesloten. In dat geval moet je dan bij die partij zijn voor vragen over jouw bestelling, aangezien zij verantwoordelijk zijn voor de telefoon. Wij hebben geen inzage in hun systemen en kunnen dus niet nakijken waar jouw telefoon is. Wij krijgen alleen de gegevens door en passen dit aan voor jouw abonnement. 

Als wij je ergens anders bij kunnen helpen dan horen we het graag van je! 


Ik kan mijn contract verlengen. Kan ik ook de pro max pre orderen?


Wat is t toch bijzonder dat bij elke lancering van een nieuwe iPhone een topic aangemaakt wordt over de levertijden, anno 2020 zou t gewoon zo moeten zijn dat men moet weten dat er een enorme vraag gaat zijn naar de nieuwste iPhone, en men op voorhand er dus voor zorgt dat er genoeg zijn gemaakt en besteld, preorderen is leuk, maar geen garantie dat je je telefoon ook snel hebt, lees de reacties maar in het 12 pro levertijd topic…. Ik ga t proberen maar vrees dat ik lang moet wachten op de Max versie....


Kunnen jullie beloven dat het aankomende vrijdag beter gaat dan bij de iPhone 12 (pro) pre order?


Daarmee is de vraag van Farronhodge nog niet beantwoord, ik kan mijn contract ook verlengen kan dat dan ook vanmiddag om 14.00 wanneer ik de Iphone 12 Pro max wil hebben? Graag een antwoord! :thinking: