Beantwoord

Weer geen internet. Technische dienst 5 werkdagen.

  • 18 March 2023
  • 30 reacties
  • 464 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 2

Beste Tommie, Nu heb ik echt hulp nodig. 

Ik heb T Mobile opgezegd omdat ik geen signaal binnenkrijg. De vorige storing vorig jaar heeft 3 weken geduurd, voordat KPN werd ingeschakeld om een knopje in een kastje in de wijk om te zetten. 

PON en LOS branden niet, dus serieus probleem. Ik hoor niks, dus ik hebber weinig vertrouwen in dat er een serieuze monteur komt die niet begint over routertje resetten. 

 

Bij KPN heb ik nieuwe glasvezel aangevraagd en die zou binnen 2 dagen komen installeren.

Maar die zijn door JULLIE teruggefloten, omdat ik mijn opzegdatum 21-04 a.s. is en de lijn niet willen vrijgeven. Dus ik kan nog een maand gaan wachten.

Ik wil heus wel betalen dat maandje extra, maar ik wil graag dat jullie de lijn vrijgeven voor KPN om internet te installeren. 

Kan dat a.u.b snel geregeld worden? Dan laat ik KPN komen. 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

@reidisabi ik had graag een andere ervaring gelezen. Echter begrijp ik de keuze en wens je veel succes bij je nieuwe provider.

Reputatie 2

Morgen komt KPN alles fixen, nieuwe aansluiting en ben over 2 weken van T Mobile af. 

Reputatie 2

Ik heb TV en internet abonnement opgezegd bij T Mobile. 

Hier ook knap klote!!! Geen internet en tv meer sinds afgelopen woensdag. Ik zit hele dagen thuis ivm ziekte. De muren komen echt op me af!!!! Elke dag gebeld, gisteren zelfs 2 keer. Ben echt heel boos geworden en mijn man ook. Eindelijk de code voor de monteur afspraak.... Na veel gebeld komen ze as maandag. Wij zijn er ook helemaal klaar mee. Sinds dag 1 al ellende..... Ongelooflijk dat dit kan in deze tijd. Ik wens je heel veel sterkte.... 

Reageer