Ik heb al contact met jullie gehad en dit wordt nu bekeken door jullie technische dienst. Wellicht goed om de vergelijkbare issues uit dit topic daaraan te koppelen.
Hier hoop ik eind van de middag een nieuwe update op te hebben zodat je een afspraak kunt gaan maken. Houd er rekening mee dat in sommige gevallen een netwerkmonteur geen fysieke afspraak maakt omdat het niet altijd nodig is om jouw woning te onderzoeken. Vaak vindt herstel plaats in de wijkcentrale.
Korte update: er wordt naar gekeken en de optie voor een netwerkmonteur zal straks besproken worden.
Korte update: er wordt naar gekeken en de optie voor een netwerkmonteur zal straks besproken worden.
Ik kreeg een sms voor het maken van een installatie-afspraak met Guidion. Weet jij wat hij/zij exact komt doen? Er is al eens iemand geweest die alles heeft geïnstalleerd namelijk. De afspraak heb ik voor donderdag ingepland.
Hi
Ik mag hopen dat er nu echt serieus wat wordt gedaan. Ik heb al een paar keer iemand van Guidion langs gehad en veel meer dan een kabeltje aansluiten en een simpel speedtestje zaten er toen niet in. Vervolgens het antwoord dat alles goed lijkt en dat als ik 's avonds weer problemen heb met jullie contact moet opnemen.
Had gehoopt op iemand die buitenshuis wat kon gaan meten oid, maar we wachten maar af.
Op 17 januari heeft een Guidion monteur gevraagd mij een omvormer op te sturen. Toen ik daar een week later naar vroeg gaf
Anyhow, ik zal het vanavond weer aankijken, al heb ik daar weinig vertrouwen in. Ik verwacht dat als ik vervolgens contact met jullie opneem dat het probleem nog niet is opgelost, er direct opvolging aan wordt gegeven. Dus direct een afspraak met een Guidion-monteur in de avond of een KPN-monteur die het e.e.a. eens gaat doormeten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.