Skip to main content
Beantwoord

Internet & Mobiel account koppelen aan Odido Telefoon

  • 20 July 2024
  • 3 reacties
  • 23 Bekeken

Hi,

 

Ik krijg een melding waneer ik mijn abonnement wil koppelen aan Odido Mobiel: 

“Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”

Hoe kan ik dit oplossen?

 

 

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @pr0mg, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gezocht op je e-mailadres en ik kom het nummer tegen dat eindigt op ***2799. Daarbij zie ik dat je account al goed staat ingesteld en dat zowel je mobiele nummer als je internet + TV abonnement erin staan. Wel zie ik dat je voor het laatst met dat account bent ingelogd op 17-08-2024. Kan dat kloppen? Er kan wellicht iets fouts gaan op de achtergrond. Als je wilt kan ik eventueel alles verwijderen en ontkoppelen, zodat je daarna ee nieuw account kunt aanmaken via onze website  en alles opnieuw kunt koppelen. 

Laat maar gerust weten wat je zou willen! 😄

Hallo @pr0mg, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gezocht op je e-mailadres en ik kom het nummer tegen dat eindigt op ***2799. Daarbij zie ik dat je account al goed staat ingesteld en dat zowel je mobiele nummer als je internet + TV abonnement erin staan. Wel zie ik dat je voor het laatst met dat account bent ingelogd op 17-08-2024. Kan dat kloppen? Er kan wellicht iets fouts gaan op de achtergrond. Als je wilt kan ik eventueel alles verwijderen en ontkoppelen, zodat je daarna ee nieuw account kunt aanmaken via onze website  en alles opnieuw kunt koppelen. 

Laat maar gerust weten wat je zou willen! 😄

Het is gelukt! Bedankt! 

Reputatie 6
Badge +7

@pr0mg Fijn dat het is gelukt, daar ben ik erg blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten - de Community staat voor je klaar. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😊

Reageer