Skip to main content

Heb jij een vraag of opmerking over jouw Odido abonnement?
 

1. De Community

Op de Community vind je veel informatie, maar je kunt ook jouw vraag in een nieuw topic stellen! Komt de Community er niet uit, dan schiet een moderator van Odido je te hulp. Let op, dit is een klant-helpt-klant Community, het kan dus 1 of 2 dagen duren voordat je antwoord krijgt van een moderator. Meer weten over de contactmogelijkheden op de Community? Check dan onze handige Wiki: Wanneer en hoe zijn we bereikbaar op de Community?
 

2. Facebook

Via een privébericht op Facebook heb je één-op-één contact met iemand van webcare. Via Facebook, Twitter en Chat ontvang je binnen 24 uur reactie.
 

3. X

Via X kun je een openbare tweet versturen of via een direct message (DM) één-op-één contact met iemand van webcare krijgen. Via Facebook, Twitter en Chat ontvang je binnen 24 uur reactie.
 

4. Chat

Je vindt onze chatbutton hier: chat met ons (icoontje rechtsonder). 
 

5. Telefoon

Ons telefoonnummer is 0800 0092.


Openingstijden
> Je kunt je vraag via de Community, Facebook en Twitter àltijd aan ons stellen, dag en nacht! Wij zijn van maandag tot en met zaterdag van 08:00 uur tot 00:00 uur actief om jou te helpen.
> Op chat zijn wij bereikbaar van 8:00 uur tot 20:00 uur. De chat is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag.
> Telefonisch zijn wij van maandag tot en met zaterdag tussen 7:00 uur en 22:00 uur bereikbaar. Op zon- en feestdagen kun je ons bellen tussen 09:00 uur en 18:00 uur.


Mobiel abonnement

Antwoord op de meest gestelde vragen over Odido Mobiel vind je in dit FAQ-topic. Je kunt deze afdeling ook bereiken via deze Community, Twitter, Facebook en/of via de telefoon.


Nieuwe klant?

Wil jij klant bij ons worden of informatie ontvangen over onze abonnementen? Dan kun je bellen met 0800 0092.


Contract verlengen of opzeggen

Ben jij benieuwd naar jouw speciale verlengingsaanbieding of wil je opzeggen? Wij helpen je graag via de telefoon op telefoonnummer 0800 0092.

 

Vragen en antwoorden

Heb je een vraag over je bestelling of problemen met de internet of TV-verbinding, kijk dan snel in dit topic: 

​​​​​​Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido | Odido community

 

Dit topic werkt als een wegwijzer en helpt je te vinden wat je zoekt. 

 

Ervaar je problemen met je verbinding? Dan helpt onderstaand stappenplan je verder:
Wifi | Volg deze stappen voor een snelle en stabiele wifi-verbinding.
Internet | Volg deze stappen om jouw bekabelde verbinding weer terug te krijgen.
Televisie | Volg de stappen uit de video om het tv-beeld weer terug te krijgen.
Telefonie | Volg deze stappen om je vaste telefoon weer aan de praat te krijgen.
Mobiel | Volg deze stappen om je mobiele telefoon weer aan de praat te krijgen.

 

Hoi @wilbert willems, je kunt ons dan bereiken op +316-24001200! Groetjes, Ishana


Beste @Jason van Odido, @Tommie van Odido , @Ishana van Odido ,

Nu ben ik een jaar tevreden klant van Odido. Wil op zich niet overstappen, maar betaal nu een stuk meer. Overstappen of verlengen tegen betere condities? Gebeld maar krijg een “aanbod” waar ik echt niks mee kan. Zijn er echt geen betere acties voor bestaande klanten en moeten we eerst een jaar naar een ander overstappen om daarna misschien weer terug te keren? Dat is toch zonde van ieders tijd en onzin.


Hey @edwinvandinges, welkom op onze Community!

Wij zijn hier echt alleen voor de service. Uiteraard zie ik je niet graag vertrekken maar onze sales afdeling kan je alleen een leuke aanbieding geven. Je kunt ze opbellen om een betere deal te vragen, hopelijk kunnen zij je verder helpen en toch een goeie deal voor je regelen! 


Reageer