Skip to main content

 

Welkom thuis op de Community!

 

Heb je contact gehad met de klantenservice van Odido Internet + TV en ben je naar deze pagina verwezen? Dan zit je hier goed, dit topic is dé wegwijzer voor al jouw Internet + TV vragen! 

 

ACTUEEL

 

 

INTERNET EN MODEM

 

VAN BESTELLING TOT INSTALLATIE

 

TELEVISIE

 

ADMINISTRATIEF



➡️Staat jouw vraag niet in deze FAQ? Plaats een reactie onder dit topic, dan pakken we het zo snel mogelijk voor je op!

Je kunt natuurlijk ook altijd de antwoorden op jouw vragen vinden in onze Wiki, neem nu snel een kijkje op de homepage: 
Wiki Homepage

Via de links in dit topic kun je reageren op dat onderwerp. Kom je er niet uit, dan kun je hieronder reageren. Graag zelfs! Op de Community helpen Odido en vele andere klanten je graag verder. Lees ook gerust de huisregels voor je post!

Ik heb zojuist mijn vorige provider opgezegd, verder mijn odido abonnement behouden. 

 


Hi @sasha.chavez1977, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee. Het eerste wat mij opvalt is dat je een aanvraag hebt gedaan bij een andere provider, dit gaat in per 10-10-2024 en dan zal het abonnement opgezegd worden. Deze aanvraag is op 30-09 gedaan, omdat dit morgen al is kan ik hier niks meer aan veranderen. Je abonnement zal morgen opgezegd worden. Je zou dus een nieuw abonnement moeten afsluiten bij ons om weer online te komen. Dit kan via onze telefonische klantenservice. Denk er ook aan dat het huidige apparatuur retour moet omdat je nieuw apparatuur zult ontvangen bij je nieuwe aanvraag.


Reageer