Beantwoord

"teveel records gevonden" bij toevoegen thuis abonnement

  • 8 May 2024
  • 3 reacties
  • 20 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

 

Wie kan mij even helpen een tijdelijk bankrekeningnummer toe te voegen aan mijn nieuwe thuis-abonnement?

 

Ik krijg de inmiddels bekende teveel-records-gevonden melding tijdens het toevoegen aan mijn account.

 

Vrgr

icon

Beste antwoord door ijansen 13 May 2024, 17:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi I, niet leuk dat je deze melding krijgt, maar geen zorgen - ik help je graag met het toevoegen van een tijdelijk rekeningnummer! Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens van je Thuis-abonnement: Volledige klantnaam, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het volledige tijdelijke IBAN? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Reputatie 2

Hoi I, niet leuk dat je deze melding krijgt, maar geen zorgen - ik help je graag met het toevoegen van een tijdelijk rekeningnummer! Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens van je Thuis-abonnement: Volledige klantnaam, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het volledige tijdelijke IBAN? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

 

Opgelost via enkele priveberichten door het invullen van een ander IBAN in mijn account en mijn thuis-aansluiting. (Dat kun je zelf niet veranderen vandaar de prive-berichten) Toen lukte het toevoegen wel. En daarna alles weer terugveranderen naar mn eigen juiste IBAN. Vreemd dat het via deze enorme omweg moest, maar ik ben netjes geholpen 👍

Reputatie 7
Badge +9

Hoi I, ook hier bedankt voor de terugkoppeling! 

Reageer