Als ik inlog op My T-Mobile krijg ik alleen mijn mobiele abonnement te zien; T-Mobile Thuis ontbreekt. Toevoegen lukt niet:

De aangeboden link heeft geen enkel nut.
Ik heb de facturen van T-Mobile Thuis nodig voor de BTW-aangifte.
Als ik inlog op My T-Mobile krijg ik alleen mijn mobiele abonnement te zien; T-Mobile Thuis ontbreekt. Toevoegen lukt niet:
De aangeboden link heeft geen enkel nut.
Ik heb de facturen van T-Mobile Thuis nodig voor de BTW-aangifte.
Hi Super dat je dit gelijk kon doorspelen, want zojuist heb ik al deze informatie doorgezet naar mijn collega's.
Top, nu ben ik benieuwd of ze met een wat duidelijker en simpeler oplossing gaan komen.
Hallo
Gebruik je voor thuis en mobiel toevallig hetzelfde emailadres en wachtwoord? Wil je eens voor mobiel het wachtwoord veranderen en dan inloggen met de thuis gegevens?
Zelfde probleem hier , na instellen van 2factor kan ik niet meer op de app inloggen en via de pc zie ik alleen mijn mobiele abo …..
Een 2factor wil ik niet gebruiken, ik vind al die overbeveiligede toestanden een beetje te veel van het goede worden, Ik ga er dit weekend nog wel eens een X mee aan het stoeien, en kijken of het mij dan eindelijk een X gaat lukken. :)
Ja dat heb ik dus vanmiddag met hulp via de chat van T-Mobile geprobeerd, kreeg van hun een tijdelijk Wachtwoord wat ik moest invullen, en dan zou het weer werken, maar zo gauw ik weer mijn eigen Wachtwoord wil gaan gebruiken via de instelling Wachtwoord veranderen, dan ben ik weer terug bij af.
En zo ben ik er vandaag uren mee bezig geweest, en dat zou toch niet nodig moeten zijn dat het op deze manier gaat, en dan uiteindelijk nog geen goed resultaat. Ik heb tig X mijn wachtwoord in de app op mijn mobiel veranderd, en zodra ik op de PC dan weer inlog met het veranderde Wachtwoord is er niks veranderd.
Ik weet niet meer wat ik dan niet goed doe, of ik ben werkelijk super Blond geworden.
Emailadres met het oude wachtwoord moet je dus gebruiken voor thuis en e-mailadres met veranderde wachtwoord voor mobiel.
Okeee dan ga ik dit van het weekend nog eens een X proberen, maar of dat lukt is een 2e want ik heb ondertussen bij beide al een paar X mijn Wachtwoord veranderd. Ik laat het hier weten als het gelukt is. :)
Ik kan geen apart password terugvinden in mijn saved passwords voor T-Mobile dus de kans is groot dat beiden onder hetzelfde password stonden. Gevolg is iig dat ik hoe dan ook automatisch wordt ingelogd op de pagina met gegevens over mijn mobiele abbo.
Als je wachtwoord onthouden gebruikte en deze opgeslagen is in de browser, dan is het e-mail adres en wachtwoord voor mobiel opgeslagen onder de site “t-mobile.nl”, voor T-Mobile voor Thuis is deze dan als het goed is opgeslagen onder adres “thuis-sso.t-mobile.nl”.
De Thuis login verliep tot de recente wijzigingen namelijk via thuis-sso.t-mobile.nl.
Hi
Hi Ik had alleen gehoopt dat dit het probleem zou aanpakken, dus zojuist heb ik al deze aanvullende informatie doorgezet naar onze technische dienst. Fingers crossed dat jullie snel merken dat dit issue is verholpen.
Nog maar een aanvulling: ik kan nu niet meer inloggen in de app op mijn telefoon. Ik krijg de superblije marketingmelding “Binnenkort kun jij ook gebruikmaken van deze app. Houd je e-mailbox in de gaten!” Klinkt feestelijk, alsof ik een prijs heb gewonnen, maar ik heb er niets aan.
En ik gebruikte de app al, natuurlijk…..al best lang zelfs….
En nee, dit komt niet door een fout wachtwoord. Als ik (bewust) een fout wachtwoord gebruik, krijg ik de standaard droge melding dat de gebruikersnaam en/of het ww onjuist is.
Hi Super dat je dit gelijk kon doorspelen, want zojuist heb ik al deze informatie doorgezet naar mijn collega's.
Hi
Hi
Hallo Lisa,
Ik kreeg nooit foutmeldingen. Ik had mijn ww handmatig al wel gewijzigd (zonder effect), maar nog niet via “inloggegevens vergeten”. Dat heb ik nu inmiddels wel gedaan.
Het gekke daarbij is dat ik eerst alleen mijn mobiele abo's zag, en nu alleen mijn thuis abo.
Ook vreemd is dat als ik nu, ingelogd’ naar jullie homepage ga (t-mobile.nl) ik dan weliswaar op mijn accountnaam rechts boven kan klikken, maar ik niet meer het uitrolmenu te zien krijg dat ik eerst wel zag (en waar je keuzes kunt maken). Ik zie als ik ‘mouse-over’ alleen een soort wybertje zichtbaar worden, maar klikken daarop doet niets.
Hi
Hi
Hallo Lisa,
Ik kreeg nooit foutmeldingen. Ik had mijn ww handmatig al wel gewijzigd (zonder effect), maar nog niet via “inloggegevens vergeten”. Dat heb ik nu inmiddels wel gedaan.
Het gekke daarbij is dat ik eerst alleen mijn mobiele abo's zag, en nu alleen mijn thuis abo.
Ook vreemd is dat als ik nu, ingelogd’ naar jullie homepage ga (t-mobile.nl) ik dan weliswaar op mijn accountnaam rechts boven kan klikken, maar ik niet meer het uitrolmenu te zien krijg dat ik eerst wel zag (en waar je keuzes kunt maken). Ik zie als ik ‘mouse-over’ alleen een soort wybertje zichtbaar worden, maar klikken daarop doet niets.
Even een aanvulling nog: ik zie nu dat ik nadat ik “inloggegevens vergeten” klikte, twee mailtjes heb gehad. Een van “T-Mobile Service <service@t-mobile.nl>”, en een van “Klantenservice T-Mobile Thuis <no-reply@t-mobilethuis.nl>”. Met die laatste ben ik verder gegaan.
Hi Ik had alleen gehoopt dat dit het probleem zou aanpakken, dus zojuist heb ik al deze aanvullende informatie doorgezet naar onze technische dienst. Fingers crossed dat jullie snel merken dat dit issue is verholpen.
Hi
Hi
Hallo Lisa,
Ik kreeg nooit foutmeldingen. Ik had mijn ww handmatig al wel gewijzigd (zonder effect), maar nog niet via “inloggegevens vergeten”. Dat heb ik nu inmiddels wel gedaan.
Het gekke daarbij is dat ik eerst alleen mijn mobiele abo's zag, en nu alleen mijn thuis abo.
Ook vreemd is dat als ik nu, ingelogd’ naar jullie homepage ga (t-mobile.nl) ik dan weliswaar op mijn accountnaam rechts boven kan klikken, maar ik niet meer het uitrolmenu te zien krijg dat ik eerst wel zag (en waar je keuzes kunt maken). Ik zie als ik ‘mouse-over’ alleen een soort wybertje zichtbaar worden, maar klikken daarop doet niets.
Halo Lisa;
Ik gebruik op mijn PC de browser Google Chrome.
En ja mijn Wachtwoorden worden automatisch op geslagen onder Chrome.
En ja mijn Wachtwoorden worden dus automatisch ingevuld.
En bij de App heb ik mijn cijfer code waar ik de App mee open, en daar hoef ik dus verder niks in te vullen.
En nee ik krijg geen foutmeldingen te zien, maar op mijn mobiel in de App zie ik alleen maar mijn mobiele abbo.
En op mijn PC zie ik alleen maar mijn Thuis abbo.
Hi
Nou ik heb nu al zoveel geprobeerd, dat ik nu door de bomen het bos niet mee kan zien, oude
wachtwoord, nieuwe wachtwoord, tig wachtwoorden.
Maar ik krijg het niet voor elkaar.
op de PC zie ik alleen de gegevens van mijn internet thuis,
en op mijn mobiel in de App zie ik alleen de gegevens van mijn mobiel abbo.
We leven verdorie in 2022, is het dan nog niet mogelijk dat er door jullie 1 App en of 1 inlog kan
worden gemaakt waar je gewoon zonder al die poes pas gedoe gelijk al je gegevens kan bekijken
van je thuis abbo en van je mobiele abbo, en zeg niet dat dat al bestaat, want ja dat zal wel, maar
dan moet je eerst langs allerlei slingerpaadjes en omwegen om dat voor elkaar te kunnen krijgen.
En de uitleg die je word gegeven via de chat is ook erg summier, en voor mij behoorlijk onduidelijk.
Hi Ik had alleen gehoopt dat dit het probleem zou aanpakken, dus zojuist heb ik al deze aanvullende informatie doorgezet naar onze technische dienst. Fingers crossed dat jullie snel merken dat dit issue is verholpen.
Nog maar een aanvulling: ik kan nu niet meer inloggen in de app op mijn telefoon. Ik krijg de superblije marketingmelding “Binnenkort kun jij ook gebruikmaken van deze app. Houd je e-mailbox in de gaten!” Klinkt feestelijk, alsof ik een prijs heb gewonnen, maar ik heb er niets aan.
En ik gebruikte de app al, natuurlijk…..al best lang zelfs….
En nee, dit komt niet door een fout wachtwoord. Als ik (bewust) een fout wachtwoord gebruik, krijg ik de standaard droge melding dat de gebruikersnaam en/of het ww onjuist is.
Nou
Ik ga eerdaags verhuizen en stap dan met mijn Thuis internet abbo over naar mijn oude vorige Provider,
want ook mijn internet thuis op de PC is het steeds verbinding aan en verbinding uit.
En dan vooral mijn Wifi verbinding op mijn mobiel is in mijn huis bar en bar slecht, als ik bij iemand anders in huis zit op hun Wifi is veel en, vele malen beter.
Dus ga ik eerdaags terug naar mijn oude provider, ik weet nu dat het gras op dit gebied echt niet groener is aan de overkant, dan betaal ik liever iets meer bij mijn oude provider, maar wel met betere verbinding en internet thuis.
Goedemiddag,
Ik heb hetzelfde probleem als de eerste post (zelfde scherm ook). Het glasvezel internet abbonement is niet zichtbaar in T-mobile thuis omgeving en het kan ook niet toegevoegd worden.
Ik heb geen T-mobile mobiel abbonement, wel van Tele-2.
Alvast bedankt!
Hallo
Het is nog niet mogelijk een een T-Mobile thuis abonnement aan de mobiel omgeving toe te voegen, als het goed is heb je een mail ontvangen om een account aan te maken voor thuis. Als het niet lukt wacht dan even op de reactie van een moderator die kunnen je helpen. Ik ben ook een klant met als jij
Hi
Hi Ik had alleen gehoopt dat dit het probleem zou aanpakken, dus zojuist heb ik al deze aanvullende informatie doorgezet naar onze technische dienst. Fingers crossed dat jullie snel merken dat dit issue is verholpen.
Nog maar een aanvulling: ik kan nu niet meer inloggen in de app op mijn telefoon. Ik krijg de superblije marketingmelding “Binnenkort kun jij ook gebruikmaken van deze app. Houd je e-mailbox in de gaten!” Klinkt feestelijk, alsof ik een prijs heb gewonnen, maar ik heb er niets aan.
En ik gebruikte de app al, natuurlijk…..al best lang zelfs….
En nee, dit komt niet door een fout wachtwoord. Als ik (bewust) een fout wachtwoord gebruik, krijg ik de standaard droge melding dat de gebruikersnaam en/of het ww onjuist is.
Geen verandering
Goedemiddag,
Als ik probeer te inloggen bij Thuis Mobile, gaat het direct naar T Mobile; dus geen toegang meer naar Thuis abbo (?).
Waar kan ik dan mijn facturen downloaden voor Thuis?
Alvast bedankt
Hoi
We zijn bezig om één inlogpagina te maken voor zowel jouw mobiele omgeving als jouw thuis omgeving. Dit kan ervoor zorgen dat het inloggen bij thuis niet helemaal soepel verloopt.
Maak je gebruik van een wachtwoord manager die automatisch jouw inloggegevens invult, dan wil ik je vragen of je je gebruikersnaam en wachtwoord behorende bij jouw T-Mobile Thuis omgeving handmatig wil invoeren. De kans is groot dat je hierna zonder problemen kunt inloggen in jouw T-Mobile Thuis omgeving. Proberen in te loggen via een incognitovenster kan ook helpen.
Hoi
We zijn bezig om één inlogpagina te maken voor zowel jouw mobiele omgeving als jouw thuis omgeving. Dit kan ervoor zorgen dat het inloggen bij thuis niet helemaal soepel verloopt.
Maak je gebruik van een wachtwoord manager die automatisch jouw inloggegevens invult, dan wil ik je vragen of je je gebruikersnaam en wachtwoord behorende bij jouw T-Mobile Thuis omgeving handmatig wil invoeren. De kans is groot dat je hierna zonder problemen kunt inloggen in jouw T-Mobile Thuis omgeving. Proberen in te loggen via een incognitovenster kan ook helpen.
Dag Boris,
Bedankt voor uw hulp maar Thuis/mobile bestaat niet meer als website - dus heb gewoon als optie om in te loggen bij T-mobile en het is hetzelfde email adres voor beide Tmobile/Thuis mobile
Dus werkt niet voor mij
Hoi
Mocht ook dit niet helpen, dan kun je het beste afwachten totdat de migraties naar de nieuwe inlogomgeving afgerond zijn - daar komen we spoedig op terug!
Ik ben al de hele middag tot nu aan toe bezig, met jullie het zij via de chat en met een real persoon in de chat.
Op de app in mijn mobiel zie ik alleen maar mijn mobiele abbo.
En op mijn PC zie ik alleen maar mijn thuis internet abbo, wat is dat toch dat je het niet allemaal in
1 App of op de PC al je abbo,s gelijk kan zien.
Om mijn Mobiele abbo te kunnen zien moet ik het op mijn mobiel bekijken
En om mijn thuis abbo te kunnen zien moet ik het weer op de PC doen.
Dus ja met recht een Omslachtige manier.
ik heb in de App op mijn mobiel en op de PC de zelfde inlog gegevens, en ja dat wil ik graag zo houden.
En al die omslachtige oplossingen waar jullie mee komen schiet ik ook niks mee op.
Wat dat betreft is mijn keus om eerdaags als ik ga verhuizen, mijn Thuis abbo bij jullie op te zeggen, en weer terug naar mijn oude Provider te gaan snel gemaakt, waar ze ook hun eigen service monteurs hebben.
want al dat omslachtige gedoe bij jullie das echt vaak om depressief van te worden. :(
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.