Skip to main content

Als ik inlog op My T-Mobile krijg ik alleen mijn mobiele abonnement te zien; T-Mobile Thuis ontbreekt. Toevoegen lukt niet:

De aangeboden link heeft geen enkel nut.
Ik heb de facturen van T-Mobile Thuis nodig voor de BTW-aangifte.

Verwarrend dit, ik dacht dat het juist de bedoeling was om 1 account te hebben voor thuis en mobiel:

Ik zal gaan speuren hoe ik het wachtwoord voor alleen mobiel kan veranderen en of ik de ‘thuis gegevens’ nog kan vinden...


@antaflu

Dat klopt, als ik inlog dan krijg ik de optie om naar de thuis of mobiel omgeving te gaan maar bij sommige gebruikers werkt het nog niet helemaal en dan kan je bovenstaande proberen. Bij anderen hielp bovenstaande tip.

Jij hebt niet hetzelfde email en wachtwoord voor thuis en mobiel zo te lezen?

Log eens in met de thuis gegevens.


Dit werkt helaas niet. Ik heb de facturen nodig voor de aangifte omzetbelasting. Is er inmiddels een oplossing voorhanden? 


Hoi @Jacques1980,

Goed dat je om hulp roept, dit valt zeker op te lossen! Ik wilde meteen aan jouw My T-Mobile Thuis account sleutelen, alleen merkte ik dat je jouw thuis voor T-Mobile abonnement nog niet hebt gekoppeld aan jouw Community account. Zou je mij daarom in een privébericht de volgende gegevens toe kunnen sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Zodra ik meer weet kan ik snel orde voor je op zaken stellen!


Goedenavond, ik zit met precies hetzelfde probleem. Ik vind alleen mijn mobiele abbo terug in het overzicht. Ik heb al een keer het ww aangepast maar dat haalt niks uit. Op zich een mooi idee om alle diensten en gegevens op een platform te zetten maar het gaat niet 😊 ..,

Hoe is dit op te lossen?


Hoi @Hiskeoa, zou je eens willen inloggen via de algemene link voor Thuis: thuismy.t-mobile.nl en dan je wachtwoord voor Thuis invoeren in combinatie met de gebruikersnaam die je destijds gekozen hebt (je e-mailadres), alsjeblieft? Krijg je nu wel twee buttons te zien met Mobiel én Thuis naast elkaar?


Hoi Jason,

Ik kan geen apart password terugvinden in mijn saved passwords voor T-Mobile dus de kans is groot dat beiden onder hetzelfde password stonden. Gevolg is iig dat ik hoe dan ook automatisch wordt ingelogd op de pagina met gegevens over mijn mobiele abbo.


Ter verduidelijking: ik heb voor zover ik me kan herinneren dus voor de login van beide abbo’s ooit hetzelfde password gebruikt (wel een veilige hoor;)


Hi @Haco1958, merci voor deze mega snelle aanvulling! Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en)? Heb je ook al geklikt op ‘inloggegevens vergeten'? Tot slot wil ik nog weten dat wanneer jij het e-mailadres gebruikt om in beide My's in te loggen of je dan kan aangeven voor welke abonnementen jij dezelfde gebruikersnaam hanteert? Alvast bedankt!

Hi @KLEINE DONDER, ik wil ook heel graag al jouw gegevens doorzetten naar onze technische dienst! Weet dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te fixen, want ik ben het helemaal met je eens dat dit zonder problemen hoort te werken. Excuses hiervoor en heel erg bedankt voor de moeite van alle tips die jij tot nu toe hebt uitgevoerd. Als je enkel nog op de onderstaande vragen terug kan komen, dan speel ik dit door naar de techneuten en komt de eindfix zo hopelijk sneller aan het licht:

  • Via welke webbrowser probeer jij in te loggen op jouw PC?
  • Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)?
  • Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en) in de App en het Thuis abonnement op de PC zonder foutmeldingen?

Hallo Lisa, 

Ik gebruik de webbrowser Google Chrome, en ja mijn wachtwoorden worden onder Chrome opgeslagen.

En nee ik krijg geen foutmelding te zien, en Ja ik zie alleen mijn mobiele abb in de App,  en op de PC zie ik alleen maar mijn Thuis abbo, en ook zonder foutmeldingen. 

 


Hallo @KLEINE DONDER 

Ik heb gelezen dat je dit niet wilt maar voor mensen met het zelfde probleem hielp het om het wachtwoord voor mobiel te wijzigen en dan kan je weer op de site bij mobiel of thuis inloggen met de bijbehorende gegevens.

Ik heb ook net als jou dezelfde gegevens voor thuis en mobiel maar als ik inlog op de site dan krijg ik een scherm waar ik kan kiezen tussen mobiel of thuis 🤷


Ja dat heb ik dus vanmiddag met hulp via de chat van T-Mobile geprobeerd, kreeg van hun een tijdelijk Wachtwoord wat ik moest invullen, en dan zou het weer werken, maar zo gauw ik weer mijn eigen Wachtwoord wil gaan gebruiken via de instelling Wachtwoord veranderen, dan ben ik weer terug bij af.

En zo ben ik er vandaag uren mee bezig geweest, en dat zou toch niet nodig moeten zijn dat het op deze manier gaat, en dan uiteindelijk nog geen goed resultaat. Ik heb tig X mijn wachtwoord in de app op mijn mobiel veranderd, en zodra ik op de PC dan weer inlog met het veranderde Wachtwoord is er niks veranderd.

Ik weet niet meer wat ik dan niet goed doe, of ik ben werkelijk super Blond geworden. 😁😁😁


Zelfde probleem hier , na instellen van 2factor kan ik niet meer op de app inloggen en via de pc zie ik alleen mijn mobiele abo …..

 


Ja dat heb ik dus vanmiddag met hulp via de chat van T-Mobile geprobeerd, kreeg van hun een tijdelijk Wachtwoord wat ik moest invullen, en dan zou het weer werken, maar zo gauw ik weer mijn eigen Wachtwoord wil gaan gebruiken via de instelling Wachtwoord veranderen, dan ben ik weer terug bij af.

En zo ben ik er vandaag uren mee bezig geweest, en dat zou toch niet nodig moeten zijn dat het op deze manier gaat, en dan uiteindelijk nog geen goed resultaat. Ik heb tig X mijn wachtwoord in de app op mijn mobiel veranderd, en zodra ik op de PC dan weer inlog met het veranderde Wachtwoord is er niks veranderd.

Ik weet niet meer wat ik dan niet goed doe, of ik ben werkelijk super Blond geworden. 😁😁😁

@KLEINE DONDER 

Emailadres met het oude wachtwoord moet je dus gebruiken voor thuis en e-mailadres met veranderde wachtwoord voor mobiel.


Ik heb hetzelfde probleem.

De workaround met veranderen wachtwoord geprobeerd, maar werkt niet.

Nog steeds geen t-mobile-thuis informatie zichtbaar. Ook geen knop om te kiezen


Hi @Haco1958, heel goed dat je dit aangeeft! Ik ga ervoor zorgen dat jouw gegevens worden doorgezet naar de technische dienst. Zou je hiervoor kunnen aangeven hoe je probeert in te loggen? Is dat via de App of via de browser van de laptop of telefoon/tablet? Mocht jij het via de webbrowser proberen, kan je dan laten weten welke browser dit is? Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)? Ik hoor het graag, zodat ik dit voor je kan doorzetten! 


Hi @Haco1958, heel goed dat je dit aangeeft! Ik ga ervoor zorgen dat jouw gegevens worden doorgezet naar de technische dienst. Zou je hiervoor kunnen aangeven hoe je probeert in te loggen? Is dat via de App of via de browser van de laptop of telefoon/tablet? Mocht jij het via de webbrowser proberen, kan je dan laten weten welke browser dit is? Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)? Ik hoor het graag, zodat ik dit voor je kan doorzetten! 

Hallo Lisa,

Ik log dan in met de browser op de laptop (Google Chrome). Ik gebruik normaal wel een pw manager, maar heb ook geprobeerd handmatig naam en pw in te vullen. Het effect is daarbij hetzelfde.


Hi @Haco1958, merci voor deze mega snelle aanvulling! Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en)? Heb je ook al geklikt op ‘inloggegevens vergeten'? Tot slot wil ik nog weten dat wanneer jij het e-mailadres gebruikt om in beide My's in te loggen of je dan kan aangeven voor welke abonnementen jij dezelfde gebruikersnaam hanteert? Alvast bedankt!

Hi @KLEINE DONDER, ik wil ook heel graag al jouw gegevens doorzetten naar onze technische dienst! Weet dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te fixen, want ik ben het helemaal met je eens dat dit zonder problemen hoort te werken. Excuses hiervoor en heel erg bedankt voor de moeite van alle tips die jij tot nu toe hebt uitgevoerd. Als je enkel nog op de onderstaande vragen terug kan komen, dan speel ik dit door naar de techneuten en komt de eindfix zo hopelijk sneller aan het licht:

  • Via welke webbrowser probeer jij in te loggen op jouw PC?
  • Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)?
  • Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en) in de App en het Thuis abonnement op de PC zonder foutmeldingen?