Beste medewerkers Odido,
Helaas ervaar ik de contactmogelijkheden van Odido als onprettig. Het kost moeite om iemand te bereiken en ik krijg bovendien tegenstrijdige adviezen van verschillende medewerkers. De chatbot adviseert een mail te sturen, maar op dat mailadres volgt een autoreply dat deze niet in behandeling wordt genomen!?
Voor het retourneren van mijn apparatuur (modem + wifipunt) kon ik geen retourlabel downloaden i.v.m. een foutmelding in de Odido app. Daarop heb ik de apparatuur verstuurd via een DHL servicepunt in Zaltbommel.
De track and trace codes bevestigen de goede ontvangst door Odido, echter de app geeft nog steeds aan dat de apparatuur niet retour is gestuurd. Kunnen jullie helpen om dit op te lossen?
Moderator edit: Om zeker te zijn van geen schending van de AVG-wet en om iedereen bij deze nog beter in bescherming te nemen: deel vanaf heden alsjeblieft alleen de gevraagde screenshot en maak eventuele persoonsgegevens zwart of deel alleen een screenshot waarop het verzendbewijs en de eventuele aankomstdatum/afleverdatum staat.
Beste antwoord door Tommie van Odido
Bekijk origineel