Ik heb 2 weken geleden 2 wifi spots terug gestuurd. Ik was hier te laat mee, en heb hiervoor een boete van 130 euro gehad.
om deze ongedaan te maken heb ik uiteraard alles terug gestuurd.
echter blijft de track en trace staan op opgehaald. Ik heb alle handeling gevolgd van de Odido medewerker om hem te versturen.
Bladzijde 1 / 1
3STML010213760
Hallo @Deejee-dani Heb je wel het bewijs van afgifte bewaard? Maak er even een screenshot van wil je! Streep privé gegevens door en post het even hier. De moderators helpen verder.
MVG.
Hoi @Deejee-dani, super handig dat je de Track & Trace gegevens kon delen! Het ziet er inderdaad uit dat jij dit helemaal goed hebt afgehandeld, maar dat het process ergens bij DHL vastloopt. Het pakket lijkt ook niet bij ons binnen te zijn, maar nog ergens bij DHL te verkeren. Omdat jij de afzender bent heb ikzelf niet de mogelijkheid om navraag op te starten bij DHL. Zou je contact kunnen opnemen met DHL om na te vragen wat de status is van het pakket?
Deel gerust het antwoord van DHL in dit topic, ik ben benieuwd en wat de situatie bij DHL ook mag zijn, ik wil dit heel graag samen met je oplossen!
Het onderzoek is ingesteld. Onze specialist neemt binnen 3 tot 5 werkdagen contact met je op. Je krijgt verdere updates per mail.
Je casenummer is 26298174.
Zojuist heb ik het onderzoek naar pakket 3STML010213760 gesloten. Het is namelijk normaal dat u geen updates ziet bij een retourzending. Een retourzending krijgt na de retourscan in ons sorteercentrum geen tussentijdse scans meer, daarom ziet u dit verloop niet in de track & trace. Het bedrijf waaraan u retourneert stuurt u vanzelf een ontvangstbevestiging als zij uw retour hebben verwerkt. Dat kan gemiddeld 10 werkdagen duren.
Mocht dit niet zo zijn, of u heeft overige vragen, wil ik u adviseren contact op te nemen met het bedrijf waar u de zending naar toe hebt gestuurd. Zij kunnen bevestigen of ze het pakket al hebben en anders een onderzoek opstarten voor hun klanten.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Hartelijke groet,
Vivienne Klantenservice
Daar schieten we ook niet heel veel mee op @Deejee-dani. Je hebt er in ieder geval alles aan gedaan en daarom heb ik de kosten voor je vergoed en de wifipunten handmatig afgemeld. De vergoeding zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur.
@Tommie van Odido
helaas is de verrekening niet op de factuur terug te zien!
Hoi @Deejee-dani, logisch dat je aan de bel trekt, ik geef je graag een duidelijk antwoord! Ik zie dat de factuur van mei nog niet is gedupliceerd in je Mijn Odido account en dat de factuur daardoor ook nog niet verrekend is. Volgens het systeem zal dit uiterlijk 25 mei gebeuren. Je zal de factuur van mei dan ook terug kunnen zien in je Mijn Odido account, namelijk op deze pagina: Rekeningen.
De factuur van mei zal dus binnenkort ten tonele verschijnen, dit is snel helemaal voor je rechtgezet!
@Cal van Odido
helaas heb ik het bedrag nog niet terug gekregen. Kunt u is kijken?
Hoi @Deejee-dani, goed dat je dit aangeeft! Ik heb het direct nagekeken en dit zal verrekend worden met je rekening van juni en verder. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana
Hoi @Deejee-dani, goed dat je dit aangeeft! Ik heb het direct nagekeken en dit zal verrekend worden met je rekening van juni en verder. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana
@Ishana van Odido helaas tot op heden nog niks terug te zien!
Hi @Deejee-dani, ik heb het gelijk voor je gecontroleerd en ik geef je hier graag meer duidelijkheid over! De vergoeding is verrekend met de factuur van mei, dit is ook te zien in jouw Mijn Odido account. De vergoeding van € 140 is met dit factuurbedrag verrekend waarna er een vergoeding overgebleven is van € 96,41. Dit bedrag is bij ons open blijven staan en inmiddels zijn de facturen van juni en juli van dit bedrag betaald van elk € 47,56. Op dit moment is er nog een bedrag over van € 1,29. Dit wordt met de factuur van augustus verrekend en het restbedrag van de factuur zal van je rekening afgeschreven worden. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan gerust weten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.