Beantwoord

Problemen met Klantvoordeel activeren

  • 26 October 2022
  • 45 reacties
  • 805 Bekeken

Goedemorgen! Sinds vorige week zijn we overgestapt van KPN naar jullie. Het klantvoordeel kunnen we niet aanvragen, omdat jullie website aangeeft dat er een fout is opgetreden (zie bijlage). Dat is al enkele dagen zo, zowel de website als de app. Telefonisch heb ik contact geprobeerd te zoeken, maar vanwege de lange wachttijd niet er doorheen gekomen.

Ik ga er vanuit dat 1) jullie het klantvoordeel activeren en 2) de korting van deze maand, die we krijgen via klantvoordeel, alsnog ontvangen met de volgende factuur.

Voor de volledigheid. Wij hebben t mobile thuis, en 2 mobiele abonnementen op ons adres. 

Graag hoor ik van jullie.

 

Edit. Net contact gehad met t mobile. Er is een storing gaande waardoor zowel de medewerkers van t mobile en hun klanten niet het klantvoordeel kunnen activeren.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 26 October 2022, 14:07

Bekijk origineel

45 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Renzo4000, @BroodjeBami & @Daan1490, inmiddels zijn de klantvoordeel specialisten erachter gekomen dat voor jullie drie en ook een aantal andere klanten een bug in het systeem zit die erg hardnekkig blijkt om op te lossen. Daarom zijn onze IT specialisten ook al rond de tafel getrokken en zijn zij hard bezig geweest met puzzelen. 

Hoewel we er nog niet zeker van zijn is er een oplossing in de maak die mogelijk het probleem over twee weken verhelpt, alleen zou het dus ook langer kunnen duren. In ieder geval zet ik weer een reminder in mijn agenda voor over twee weken en ik hoop dat ik jullie dan het ‘brand meester’ sein kan geven.

Hoe dan ook hoeven jullie je geen enkele zorgen te maken over het misgelopen klantvoordeel: dit gaan wij absoluut met terugwerkende kracht voor jullie vergoeden en volledig rechtzetten.

Ondertussen werken wij hard door aan de oplossing en ik houd dit voor jullie in de gaten, dit gaan we voor jullie regelen!

@Jeroen800 Zojuist een terugkoppeling van de specialist gehad. Het systeem kan dit niet met terugwerkende kracht verrekenen. Om deze reden maak ik dan ook een losse vergoeding voor je aan. Dit komt uit op € 17,14. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en zal worden verrekend op de volgende factuur voor thuis.

Wat betreft de gemiste data van jouw mobiel abonnement, kunnen we dit niet meer opnieuw toevoegen aan jouw bundel. Ook hiervoor hebben we dan een vergoeding van een bedrag aangemaakt wat je anders kwijt zou zijn als je extra data zou kopen. Dit is een bedrag van € 30. De vergoeding voor jouw mobiel abonnement, ontvang je op de mobiel factuur. Ook hier ontvang je nog een e-mail van ter bevestiging.

Hopelijk weet je zo voldoende en anders sta ik hier voor je klaar om al je vragen te beantwoorden! 😊

Dank je voor deze actie, dan zijn we er eindelijk uit.

ik ga het in de gaten houden dat het op deze manier geschied, sorry voor het wantrouwen maar dat is door t-mobile zelf gecreëerd.

badankt zover,

groeten Jeroen

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @63829Marty3618386, ik zie dat Klantvoordeel inmiddels geüpdatet en actief is. Veel plezier met jouw abonnement!

@Cal er lijkt nu wel iets veranderd maar nu staat er dat ik geen klantvoordeel heb...?

 

Edit:

 

Kennelijk waren jullie net bezig ... het lijkt nu goed doorgevoerd! Ik ga de facturen in de gaten houden. Zorg je nog wel voor een correctie voor de misgelopen voordelen? Bedankt! 

Hi,

In mijn account is de klantvoordeel nu ook geactiveerd! Bedankt!. Kan ik ervan uitgaan dat de gemiste korting op de facturen van februari wordt verrekend?

Mvg,

Shayenne

 

 

Hier precies hetzelfde probleem. Ik probeer het al sinds half oktober, eerst gewacht tot de monteur langs kwam (duurde al 2.5 week) omdat ik dacht misschien lukt het niet om gegevens op te halen zonder werkende modem, maar de site laat gewoon te wensen over. Wanneer kan ik mijn klantvoordeel verrekenen? Want hierdoor betaal ik ook meer voor mijn tele 2 abbonement dan dat ik zou hoeven. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @63829Marty3618386, welkom op de Community! 🙋‍♂️ 

Neem vooral een kijkje in ons welkomstartikel, in het geval je graag een mooie introductie zoekt: Welkom bij de Community: Hoe werkt alles? | T-Mobile Community.

Back on topic: enkele aansluitingen stuiten momenteel inderdaad op een probleem waarbij het koppelen van Klantvoordeel niet direct mogelijk is. Ik heb dit aangekaart bij onze specialisten en hoop spoedig een oplossing te mogen aandragen. Tot die tijd, ben ik je de eindfix schuldig. Zodra het mogelijk is, zorg ik ervoor dat jouw Klantvoordeel automatisch doorloopt. Hier hoef je zelf in principe niets voor te doen.

Wat betreft de start van Klantvoordeel en het eventueel mislopen van een korting: mocht het zo zijn dat je korting misloopt, dan zullen we deze nadien in één keer verrekenen met jouw maanbedrag middels een compensatie. 

Thanks Jason, we wachten geduldig af.

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt voor jullie meldingen en de informatie @Renzo4000 & @BroodjeBami! Ik ga allebei jullie dossiers doorzetten naar onze klantvoordeel specialisten en ik verwacht dat ze dit binnen twee weken voor jullie op kunnen lossen. Tegelijkertijd zullen zij er ook absoluut voor zorgen dat klantvoordeel met terugwerkende kracht wordt toegepast.

Ik ga voor jullie een rapport bij elkaar tikken, dit gaan wij voor jullie rechtzetten!

Hallo, ook ik heb last van bovenstaande. Heb zowel thujs als moniel opnieuw gekoppeld maar kan geen klantvoordeel aanvragen door dezelfde foutmelding.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Shayenne1999, bedankt dat je hier melding van maakt, daar wil ik zeker wat aan doen! Ik zie dat we de onderzoeken voor jou ook nog hebben lopen en dat je onder het door mij eerder genoemde probleem valt. Geen zorgen, wij zitten hier bovenop en de fix wordt binnen de komende verwacht. Wij gaan er vervolgens voor zorgen dat je gemiste klantvoordeel automatisch wordt vergoed.

Dit zou binnenkort rechtgezet moeten worden! 🙂

 

Hoi @Renzo4000, sorry, als wij het eerder op zo’n manier konden rechtzetten hadden wij dat met alle liefde voor je gedaan! In deze situatie werkt het het beste om voor een systematische correctie te gaan. Zoals ik aangeef verwacht ik dat dit niet lang meer op zich zal laten wachten! 

Hier precies dezelfde problemen, klantvoordeel is niet te activeren (zelfde foutmelding als hierboven).

 

Heey @Lisa ,

Bij mijn T-Mobile Mobiel staat hetzelfde adress geregistreerd.

@Cheyenne 

ik heb op beide omgevingen getracht het klantvoordeel te activeren. Maar in beide omgevingen krijg ik een soortgelijke fout: "Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw"

Ik heb overigens de abonnementen ontkoppeld en opnieuw gekoppeld en via https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren opnieuw het klantvoordeel te proberen te activeren. Als ik de stappen doorloop gaat dat goed (je ziet ook beide abonnementen) maar bij het afronden gaat het fout en krijg ik: 

"
Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens

"

Reputatie 7
Badge +16

@63829Marty3618386 Er is nog geen oplossing voor gevonden: ik ga het najagen voor je! 

Wordt vervolgd.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Renzo4000, het lijkt erop dat jij nog geen My T-Mobile Thuis account hebt aangemaakt, kan dat kloppen? Indien dit nog niet het geval is: zou je deze willen aanmaken, alsjeblieft? Je kunt namelijk via de Klantvoordeel-button in de My-omgeving voor Thuis ook een abonnement koppelen. Ik wil uitsluiten dat het puur aan de “mobiele kant” ligt.

Ik heb hetzelfde probleem… Drie abonnementen lopen, bij geen één kan ik klantvoordeel aanzetten wegens bovenstaand probleem.

Bij mij is het twee weken terug ineens gefixed, na 3 maanden. zou gebeld worden wanneer t gefixed zou zijn... Dus er is nog hoop voor je. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Abeen01 

Gaat het om een mobiele of Thuis abonnement? Als het om mobiel gaat zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Shayenne1999, wat fijn dat het gelukt is om je klantvoordeel te activeren! De gemiste korting wordt op een volgende factuur verrekend. Welkom bij de club!

Bij mij precies hetzelfde, zit er nu al 2 maanden op te wachten. En nu ook iedere keer zelf er achteraan bellen. Want je krijgt ook nooit een update vanuit tmobile zelf. Wat tmobile wel netjes doet, is een creditnota er voor maken. Maar helaas hadden ze die afgelopen facturatie er weer bovenop gedaan. Ook daar weer achteraan bellen.. ook dat weer netjes geregeld.

Nu nog klantvoordeel fixen en geen fouten meer in de facturaties.. 

Reputatie 6
Badge +5

Hi @Renzo4000, goed dat je dit laat weten! Ik zie aan deze kant inderdaad een foutmelding in je My T-Mobile Thuis omgeving rondom Klantvoordeel. Hoe ziet het er aan jouw mobiele kant uit, heb je hier Thuis wel kunnen aanmelden? Zo ja, dan wil ik je vragen om het Thuis abonnement hier te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Mocht dit niet helpen, laat het mij dan weten. Ik start dan intern een onderzoek!

Reputatie 7

Hi @Daan1490, goed dat je het aangeeft! Ik ben meteen met je mee gaan kijken, want ik wil dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Hiervoor wil ik checken of jouw adres bij zowel Mobiel als voor thuis overeenkomt. In een privébericht heb ik je voorzien van het adres dat achter de schermen staat bij My T-Mobile Thuis. Kun je hier aangeven of dit precies overeenkomt met het adres voor Mobiel? Heel erg bedankt alvast. 

Hi @Abeen01 

Gaat het om een mobiele of Thuis abonnement? Als het om mobiel gaat zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee

Dank, privébericht verstuurd.

Reageer