Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51

  • 21 November 2022
  • 186 reacties
  • 16332 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

186 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Wij kunnen nog steeds geen internet en Geen tv kijken ook werkt de huistelefoon niet we hebben de modem van het het stroom gehaald niks werkt

Je kunt beter even een eigen topic starten. Geef dan wat details over wat voor aansluiting en wat er allemaal is gebeurd. Dan wordt je daar verder geholpen.

Reputatie 1

Ook alle TV ANYWHERE APPS VOOR APPLE TV, IPAD EN IPHONE WERKEN NIET MEER. HET BEVEILIGINGSCERTIFICAAT IS NIET VERTROUWD MELDING EN DAARNA OP ALLE ZENDERS ER IS IETS MIS GEGAAN 70007.

Gaan jullie dit ook oplossen!

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

ja bij mij in Eindhoven ook

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

Hier 3825 precies hetzelfde…..🤔

Ook hier precies hetzelfde

In Aalst - Waalre nog steed niet.

 

Reputatie 7

Hi @De4Jongens, dankjewel voor deze terugkoppeling! Super dat het bij jullie is opgelost. Zojuist heb ik de vergoeding aangemaakt voor de dagen dat je offline was. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties

Hi @AnT12, heel goed dat je dit doorgeeft! Momenteel is hier geen algemeen probleem van bekend, dus ik ga je hierbij helpen. Kun je hier een apart topic voor aanmaken? Zo kunnen we het overzicht bewaken. Kun je daarin aangeven welk probleem je ervaart tijdens het maken van verbinding? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding te zien of duurt het net als Netflix een poos voordat het is geladen? Ik hoor het graag. 

Hi guys, graag wil ik laten weten dat de boosdoener in Lelystad gevonden lijkt te zijn door de technische dienst! We verwachten het deze week op te lossen. Zodra ik meer hoor, dan laat ik het weer direct weten. Voor degene die inmiddels weer online zijn, krijg ik graag nog een seintje voor wie dat nog niet heeft gedaan. Ik ga namelijk de compensaties voor jullie in orde maken van de dagen dat jullie offline waren. 

Hi @Slara, jeetje - dat is niet de terugkoppeling waar ik op had gehoopt! Dankjewel dat je dit meteen laat weten. Ik ben het helemaal met je eens dat je hier op de juiste manier van op de hoogte gehouden dient te worden. Die taak neem ik dan ook graag op mij. Ik heb hiervoor aangeklopt bij één van mijn collega's van de technische dienst. Zodra er een update beschikbaar is, dan deel ik die hier met je. We gaan dit echt voor je fixen!

 

10:15 We ontvangen signalen dat de verbindingsproblemen voor steeds meer klanten zijn opgelost. Weet dat we onverminderd door blijven werken om ook de TV-problemen op te lossen. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.

Reset van het modem en media converter heeft niet geholpen. Ik krijg nog steeds de melding en moet op yes klikken om TV te krijgen en bij wisseling van zender na een tijdje opnieuw.

Het lijkt alsof het probleem zich verder spreidt dan alleen Lelystad. Ik woon in Spakenburg en ik heb ook al sinds afgelopen donderdag geen internet. Is de oorzaak dezelfde? Kan iemand dit bevestigen? Morgenochtend komt er een monteur langs om te '’kijken'’ - hopelijk heb ik dan internet. 

Wel raar inderdaad dat verder geen melding of notificatie gegeven is van deze problemen. 

Reputatie 1

@TMTV 
Vandaag ook last van de 25009 melding. Vannacht is er schijnbaar ook onderhoud geweest.
Speelt dit probleem weer of moet ik nog iets doen om dit op te lossen?

Reputatie 2

Ik heb “alleen” de tv error (6301) en de router en tv box (animo) al meerdere keren reset. Uiteraard helpt dat niet, anders zou ik hier geen bericht plaatsen. 
internet werkt wel en geen enkel ander apparaat geeft aan een probleem met een certificaat te hebben.

hebben jullie soms gehoord dat ik laatst tegen iemand zei hoe fijn het is al zo lang storingsvrij te zijn?😅

 

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

Hier 3825 precies hetzelfde…..🤔

Ook hier precies hetzelfde

In Aalst - Waalre nog steed niet.

 

HIer hetzelfde probleem 6443 in Brunssum. Geen tv. Kastje gaat ook niet meer aan uit met afstandsbediening 

 

Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.

 

De laatste adviezen op yes klikken of een harde reset werken helaas niet. Problemen zijn van ongeveer 00.30 uur deze morgen in Brunssum

Reputatie 7
Badge +16

[UPDATE 11:05]: ook voor het losstaande incident met TV lijkt een oplossing gevonden te zijn. We zijn deze nu aan het testen en komen spoedig met herstelmeldingen. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.

Ook hier het zelfde probleem 3771 ( zie foto’s) anderen box twee maal gereset maar na even tv kijken weer de zelfde melding. 

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

ja bij mij in Eindhoven ook

Nu ook geen internet meer geen WIFFI  en geen vaste verbinding

Na nogmaals een reset nog steeds geen internet.

Ik heb ook geen mail gehad dat er onderhoud gedaan ging worden, graag een volgende keer wel.

Bedankt.

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

Dit had ik vanochtend dus ook. Heb op no gedrukt en nu start het niet meer op.

Omgeving Utrecht 

Ook in Den Haag; postcode 2562.

Ook al div. keren modem/tv box en mediabox herstart.

Probleem blijft terugkeren voor de tv. Internet werkt gewoon.

Alles herstart conform instructies. Nu certificaat fout op Apple TV bij opstarten app en daarna foutmelding 70007 bij starten van een tv programma.


Hier precies hetzelfde. Hopelijk komen ze snel met een fix

Reputatie 1

Gebruikte certificaat is gewoon valide tot 5 jan 2023, dus zou geen issue moeten zijn. Hopelijk vervangen ze deze nu gelijk anders op 5 jan weer issues haha

Reputatie 1

Ja hoor! Eindelijk… hij is er weer!

Omstreeks 10:24 uur vanochtend is de Internet verbinding weggevallen in Hilversum, postcode gebied 1222. Tot dat tijdstip gewoon kunnen werken via Wifi op notebook.

Een uur later om 11:24 uur merkte ik dat de Internet verbinding moest zijn weggevallen doordat ik van notebook naar desktop switchte. Modem gereset, zonder resultaat.

Dit moet wel een van de meest slechte service ooit zijn. Geen berichtgeving dat er een storing is, geen oplossing of alternatief in het verschiet, een monteur die 1 uur van tevoren afzegt en vervolgens niks van zich laat horen. Zit je dan. En nu? Het is december, niet de beste maand lijkt mij om onderhoud te plegen. Pauper t-mobile. Ik sta op het punt al mijn contracten te beëindigen en over te stappen naar een andere provider. Ik durf te wedden dat ik via die weg eerder een werkende internetverbinding heb. 

Reputatie 7

Hi @Marijn en mary, heel goed dat jullie hiervoor gelijk aan de bel trekken! Wat rot om te lezen dat jullie momenteel zonder diensten zitten. Ik ben gelijk mee gaan kijken, omdat ik dit zo snel mogelijk wil verhelpen. Ik zie dat één van mijn collega's mij al voor is geweest en een verzoek heeft ingediend bij onze technische dienst. Zodra hier een update uitrolt, dan komt mijn collega daar bij jullie op terug. Omdat ik wil dat jullie deze dagen zo min mogelijk hinder ervaren, heb ik zojuist een Unlimited Data voucher gestuurd via een privébericht. Zo kun je een hotspot maken van je telefoon en toch onbeperkt internetten. Excuses voor het ongemak! ❤

Pfff alweer!!! Vannacht rond een uurtje of half 2 toen ik mijn drieling van 6 jaar naar bed bracht, deed alles het nog op de tv. Zenders als RTL KIDS en Junior TV en NPO Junior deden het nog. Toen ik na het voorlezen naar beneden ging, rond 1.31 uur, wilde ik nog meer TV kijken. Je raadt het al..…

Lelystad 8223. Hele nacht lang.

Geen enkel probleem met mijn KPN verbinding :)

 

- Bert Blubvis

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Blubvis, zoals reeds aangegeven: het onderhoud heeft impact gehad op dit incident. Hierdoor kon een groep klanten gedurende een langere periode, tot zojuist, geen tv-kijken. Excuses voor het ongemak. Dit probleem is inmiddels verholpen!