Beantwoord

factuur fout

  • 17 January 2024
  • 12 reacties
  • 327 Bekeken

Vraag over mijn factuur.
Op de orderbevestiging pagina kreeg ik te zien dat ik 30,- per maand zou betalen voor de eerste 10 maanden. (tweak deal)
Nu krijg ik een factuur met de bedrag 56,13 euro.

  1. dit moet 30 of minder zijn ivm niet complete maand
  2. 10 maanden korting (tweak deal)
  3. geen aansluit kosten

Kunnen jullie dit corrigeren?

Order bevestiging pagina: https://i.imgur.com/hm2abmZ.jpg
Factuur: https://i.imgur.com/1Avh5NM.jpg
Klantnummer: XXXX

Let op er kan zijn dat er al een ticket is; 18 Dec 2023 had ik contact met klantenservice die mij verzekerde terug te bellen, helaas niks vernomen. we zijn nu bijna een maand veder.

Als je meer info nodig hebt, laat het mij weten.

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 18 January 2024, 17:01

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @tmku  sorry ik krijg de urls niet open.

kan het ook zijn dat de factuur voor anderhalve maand is? Je betaald altijd achteraf!  De moderators kunnen je zonodig verder helpen.

Zet liever je klantnummer in je instellingen account. Dit is een openbaar community iedereen kan meelezen.

De volgende keer mag je hier een screenshot plaatsen zonder privégegevens ⬇️

 

Kan de originele post helaas niet meer bewerken.

 

Order bevestiging pagina

Order bevestiging pagina

 

 

Factuur

Factuur

 

Waarom wordt de topic gemarkeerd als beantwoord? of is dat iets automatisch?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tmku, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit is bij ons bekend. De kortingen van Tweak lijken niet goed door te komen in ons systeem. We zijn hier druk mee bezig om dit spoedig op te lossen. Zodra dit opgelost is zal alles automatisch gecorrigeerd en verrekend worden. Excuses voor het ongemak!

Dank @Tommie van Odido!

Is er een tijdlijn van hoe lang dit gaat duren?

Reputatie 7
Badge +9

Die heb ik op dit moment niet @tmku. Maar dit heeft een hoge prioriteit dus we zijn hier erg druk mee bezig. Hopelijk is het snel opgelost! 

Vraag over mijn factuur.
Op de orderbevestiging pagina kreeg ik te zien dat ik 30,- per maand zou betalen voor de eerste 10 maanden. (tweak deal)
Nu krijg ik een factuur met de bedrag 56,13 euro.

  1. dit moet 30 of minder zijn ivm niet complete maand
  2. 10 maanden korting (tweak deal)
  3. geen aansluit kosten

Kunnen jullie dit corrigeren?

Order bevestiging pagina: https://i.imgur.com/hm2abmZ.jpg
Factuur: https://i.imgur.com/1Avh5NM.jpg
Klantnummer: XXXX

Let op er kan zijn dat er al een ticket is; 18 Dec 2023 had ik contact met klantenservice die mij verzekerde terug te bellen, helaas niks vernomen. we zijn nu bijna een maand veder.

Als je meer info nodig hebt, laat het mij weten.

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Ik heb hetzelfde probleem. Klantenservice verbreekt na ½ uur het telefoongesprek.

Wanneer wordt het nu eens eindelijk opgelost? 

Hoi @HermanK67R, bij mij is het inmiddels opgelost dmv verrekening op mijn komende factuur.

De korting blijft op 6 maanden staan maar de misgelopen bedrag wordt verrekend.

Bij mij is er hetzelfde aan de hand, geen Tweak overstapkorting verrekend in mijn facturen. Er word nu voor de 2e keer een bedrag zonder korting (€60 i.p.v. €30) afgeschreven. Ook nog geen verrekening op de factuur van februari.

Hallo mijn factuur is deze maand (Mrt) van 30 naar 32,48 Euro gegaan, Hoe kan dit?  Mijn klant nr is ***(bewerkt door moderator vanwege delen privégegevens)

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Gijsbert1959, ik heb het meteen nagekeken! Je had een korting voor de eerste 10 maanden op je Internet. Dit is verlopen op 20 maart 2024, vandaar dat je abonnementskosten hoger zijn deze maand. Natuurlijk staan mijn collega's van de verlengafdeling voor je klaar om je een super mooi nieuw aanbod te doen op 0800 0092! 😄 Groetjes, Ishana

Misschien een idee voor ODIDO om duidelijke facturen te maken en niet alles op een hoop te gooien.

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een kop:

 

Internet abonnement periode 1                                              laatste kolom totaal Aansluiting
Internet abonnement periode 2

=============================

TV bedrag en daaronder de korting die je krijgt.
Extra TV pakket                                                                     laatse kolom totaal TV

=============================

Vaste telefonie en daaronder het het bedrag van het pakket
Het bedrag van de belkosten                                                laatse kolom totaal telefonie

=============================

Eventueel extra of compensatie ontvangen

==============================

                                                                                              totaal deze factuur

 

Dat zou het een stuk overzichtelijker maken voor de klant en alle vragen die de onduidelijke factuur, zoals hier boven, oproept overbodig maken.

Zelf heb ik al twee keer moeten bellen in 2,5 maand tijd om dat de factuur onduidelijk was en ook nog niet bleek te kloppen.

 

Reageer