Beantwoord

Abbonement koppelen aan account lukt niet

  • 17 April 2024
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Het lukt niet om een extra abonnement  aan mijn account te koppelen.  Ik krijg steeds een error.

 

Heb proberen bellen maar die meneer kon het ook niet oplossen na 20 min aan de telefoon. 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 17 April 2024, 17:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Naomie, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat het met mijn collega nog niet is gelukt, maar geen zorgen. Ik ga je hierbij helpen. Probeer je het e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt ook te gebruiken om op Mijn Odido in te loggen en je abonnement toe te voegen? Ik zie namelijk dat er nog een oud account gekoppeld staat aan een oud en inactief mobiel abonnement. Dit oude account heb ik zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement (nummer met 49 op het eind) te koppelen.

Ik zie daarnaast nog 3 andere abonnementen op jouw naam/e-mailadres staan. Wil je deze ook in hetzelde Mijn Odido-account koppelen? Dan lukt dat op dit moment niet. De klantnaam van deze andere 3 abonnementen komen namelijk niet helemaal overeen met het eerste abonnement (49). Hiervoor zouden we dan eerst de namen gelijk moeten trekken. 

Laat je het me weten of het lukt om een nieuw account aan te maken en het abonnement met 49 op het eind te koppelen? En of je de rest van de abonnementen ook onder dit abonnement wil? Zo ja, dan stuur ik je een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Dan kunnen we je achternaam wijzigen! 😄

Super dankjewel voor je hulp. Ik heb je een privé erachter gestuurd

 

Reputatie 6
Badge +6

@Naomieport ook ik help je graag verder! Was het al gelukt om je nummer dat eindigt op ***049 te koppelen? In je account zie ik dat de koppeling nog niet gemaakt is. Wil je de andere abonnementen ook in één account koppelen? Dan zullen we de namen gelijk moeten trekken, want ik zie dat deze niet overeenkomen bij alle abonnementen. Dat kan ik voor je regelen, maar hiervoor heb ik wel een kopie van je ID-bewijs nodig. Ik heb zojuist een e-mail naar je verstuurd, waarop je met een reply kunt reageren met de kopie. Zodra ik deze van je heb ontvangen, pas ik de namen aan, zodat je alle abonnementen in één account kunt koppelen! 😄

Reageer