Draadloze verbinding PS5

  • 5 April 2024
  • 6 reacties
  • 45 Bekeken

Hi,

Ik heb problemen met verbinding naar PlayStation 5. De Playstation 5 is draadloos verbonden. Als ik online wil spelen, call of duty zegt de game dat er geen verbinding is met het internet. Als ik de playstation 5 verbind met de hotspot op mijn telefoon werkt het wel. Ik zag het probleem al eerder voorbij komen op dit forum. Kunnen jullie mij helpen?


6 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Adriv1990, goed dat je contact opneemt! Krijg je hierbij ook een foutcode en welke is dit? Dan weten we namelijk waar het aan kan liggen! Groetjes, Ishana

Reputatie 4
Badge

@Adriv1990 Laat me raden: je hebt een Zyxel T-56, en de foutcode die je krijgt is HUENEME-NEGEV?

Dat moet je wel even vermelden voordat je de upgrade krijgt waarmee COD het weer doet, terwijl ze hier al maanden weten dat COD onspeelbaar is met versie b8 van de firmware, en ze zelf zo zouden kunnen zien dat je die versie hebt en dus de upgrade nodig hebt.

Hi @Ishana van Odido

Zoals @henkdeleeuw aangeeft krijg ik inderdaad de foutcode HUENEME -NEGEV. Kunnen jullie mij de upgrade pushen?

Groet Adri

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb je op de lijst gezet @Adriv1990. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Top! Het werkt weer :)! Dankjewel

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om te horen @Adriv1990, alvast een prettig weekend! 😎 

Reageer