Ik ben laatst overgestapt van T-Mobile naar KPN maar heb er spijt van, ik wil nu terug naar T-Mobile en ik zit nog binnen het annuleringstermijn van KPN (14 dagen) nu wou ik dit graag annuleren en dus terug naar T-Mobile.
Maar de eerste datum volgens de website dat de monteur langs kan komen is de 31e deze maand. en de 14 dagen gaan over op de 26e.
Dat betekent dus dat ik 5 dagen zonder tv/internet kom te zitten klopt dit of loopt dit door tot de monteur van T-Mobile komt?
Ik heb de apparatuur van T-Mobile hier nog steeds thuis (Media Converter/Modem/Tv kastjes) en ik had altijd sowieso m'n eigen modem direct aan het glasvezel hangen maar kan zelf wel de mediaconverter en het T-Mobile modem aansluiten op het glas voor activatie daarvoor heb ik de monteur niet nodig maar snap dat dit verplicht is helaas.
Of kan ik eventueel de mediaconverter van KPN laten hangen (FTU TY01/ TN Kastje) en die tijdelijk aansluiten op het T-Mobile modem (Zyxel) tot de monteur van T-Mobile langs komt zodat ik ondertussen wel internet en tv heb tot die tijd.
Als dat niet mogelijk is vind ik het trouwens ook niet erg om wat extra te moeten betalen als de monteur dan wat eerder kan komen zodat ik dan niet 5 dagen zonder internet/tv hoef te zitten.
Hoop dat me verhaal een beetje te volgen is, als dat niet mogelijk is dan zien jullie me helaas pas volgend jaar terug ik kan niet 5 dagen zonder internet/tv helaas.
Gr, Fam Verkerk