Ik heb een overstap aangevraagd van T-Mobile Thuis naar Ziggo, dit deed ik omdat de aanbieding erg gunstig was i.v.m mijn man zijn Vodafone mobiel abonnement. Dit heb ik toen aangevraagd in de Vodafone Shop en had toen duidelijk aangegeven dat wij nu glasvezel thuis hebben. Medewerker beweerde mij toen dat dat niet uitmaakte en dat het bij Ziggo hetzelfde zou zijn. Eergisteren pakket van Ziggo thuis gekregen en blijkt dat het kabelinternet is en dat Ziggo geen glasvezel heeft. Dit wil ik echter totaal niet dus wil ik graag blijven bij T-Mobile. T-Mobile abonnement zou de 13e stop gezet worden maar wat moet ik nu?
Mvg Andreia Figueiredo
Bladzijde 1 / 1
Beste Andreia dat is zeker niet handig, heb je de overstap service gebruikt van Ziggo?
En heb je nog de bedenk termijn?
Verder is het misschien slim contact op te nemen met Ziggo en deze dingen aan te geven en te vragen naar de mogelijkheden.
En heb je nog de bedenk termijn?
Verder is het misschien slim contact op te nemen met Ziggo en deze dingen aan te geven en te vragen naar de mogelijkheden.
En heb je nog de bedenk termijn?
Verder is het misschien slim contact op te nemen met Ziggo en deze dingen aan te geven en te vragen naar de mogelijkheden.
Ja we hebben de overstap service gebruikt. De bedenktijd is 14 dagen na bestelling maar die is helaas al vestreken aangezien ik niet dacht dat dit zou gebeuren. Ik zal contact opnemen, bedankt.
En heb je contact gehad met ziggo?
Edit ; Verkeerd gelezen, reactie van Rosan is de correcte gang van zaken.
Hoi AndreiaFigueiredo,
Ik ben ook benieuwd of het nog gelukt is. Houd je ons op de hoogte?
@Rosan: bedankt! 😃
Ik ben ook benieuwd of het nog gelukt is. Houd je ons op de hoogte?
@Rosan: bedankt! 😃
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.