Skip to main content
Beantwoord

Overstap naar Ziggo ongedaan maken

  • September 7, 2017
  • 5 reacties
  • 602 Bekeken

Ik heb een overstap aangevraagd van T-Mobile Thuis naar Ziggo, dit deed ik omdat de aanbieding erg gunstig was i.v.m mijn man zijn Vodafone mobiel abonnement. Dit heb ik toen aangevraagd in de Vodafone Shop en had toen duidelijk aangegeven dat wij nu glasvezel thuis hebben. Medewerker beweerde mij toen dat dat niet uitmaakte en dat het bij Ziggo hetzelfde zou zijn. Eergisteren pakket van Ziggo thuis gekregen en blijkt dat het kabelinternet is en dat Ziggo geen glasvezel heeft. Dit wil ik echter totaal niet dus wil ik graag blijven bij T-Mobile. T-Mobile abonnement zou de 13e stop gezet worden maar wat moet ik nu?

Mvg Andreia Figueiredo

Beste antwoord door AndreiaFigueiredo

Beste Andreia dat is zeker niet handig, heb je de overstap service gebruikt van Ziggo?
En heb je nog de bedenk termijn?
Verder is het misschien slim contact op te nemen met Ziggo en deze dingen aan te geven en te vragen naar de mogelijkheden.


Ja we hebben de overstap service gebruikt. De bedenktijd is 14 dagen na bestelling maar die is helaas al vestreken aangezien ik niet dacht dat dit zou gebeuren. Ik zal contact opnemen, bedankt.

5 reacties

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • September 11, 2017
Hoi AndreiaFigueiredo,

Ik ben ook benieuwd of het nog gelukt is. Houd je ons op de hoogte?

@Rosan: bedankt! 😃

Rosan
  • is een Top Poster
  • 1380 reacties
  • September 7, 2017
En heb je contact gehad met ziggo?

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • September 7, 2017
Beste Andreia dat is zeker niet handig, heb je de overstap service gebruikt van Ziggo?
En heb je nog de bedenk termijn?
Verder is het misschien slim contact op te nemen met Ziggo en deze dingen aan te geven en te vragen naar de mogelijkheden.


Ja we hebben de overstap service gebruikt. De bedenktijd is 14 dagen na bestelling maar die is helaas al vestreken aangezien ik niet dacht dat dit zou gebeuren. Ik zal contact opnemen, bedankt.

Iwan_HTC
  • is een Top Poster
  • 255 reacties
  • September 7, 2017
Edit ; Verkeerd gelezen, reactie van Rosan is de correcte gang van zaken.

Rosan
  • is een Top Poster
  • 1380 reacties
  • September 7, 2017
Beste Andreia dat is zeker niet handig, heb je de overstap service gebruikt van Ziggo?
En heb je nog de bedenk termijn?
Verder is het misschien slim contact op te nemen met Ziggo en deze dingen aan te geven en te vragen naar de mogelijkheden.