Beste T-mobile,
We hebben een klacht of opmerking over onze bestelling: T-Mobile glasvezel Loosduinen. Mogelijk ligt het niet aan de T-Mobile kant, maar toch zijn jullie de provider waar we onze bestelling hebben geplaatst. We gaan er daarom vanuit dat we nu met dit bericht beter geholpen gaan worden. Dat is toch ook zo?
Onze bestelling ligt nu namelijk nog steeds stil, dit omdat we steeds doorverbonden worden naar Wessels Telecom, daarna schijnt pas Guidion te komen en dan pas jullie.
Onze zoon heeft ook erg lang moeten wachten op zijn bestelling. Maar bij hem was het omdat de glasvezel toen nog de grond in moest gaan. Dit was bij ons al lang en breed gebeurd.
Want we kregen via een Forum bericht van hier (via mijn zoon) te horen dat het pas naar binnen werd gebracht als we een abonnement zouden afsluiten. Hierdoor hebben we het op 21 maart 2021 aangevraagd met als plandatum 21 april 2021.
Tot op vandaag zijn we nog steeds niets opgeschoten. Want Wessels Telecom kan ons ook niet helpen, ze kunnen niet iets voor ons betekenen, krijgen we dan te horen. T-Mobile klantenservice via telefoon die vinden het ook veel te lang duren. Maar die konden ons alleen maar doorverbinden of aangeven Wessels Telecom te bellen. Maar die aannemer is nu met onze eigen ervaring niet erg klantvriendelijk.
Graag zien we nu dat jullie hier iets aan kunnen doen en ons op de hoogte kunnen brengen van de afhandeling. Graag ontvangen we data van wanneer het allemaal nu eens aangesloten kan gaan worden.
Ook heb ik nog een vraag over de korting die ik zal gaan krijgen, doordat ik mij had aangemeld voor de 12 maanden welkomstkorting verleden jaar. Deze wordt dan vanzelf toegepast zodra het abonnement in gaat?
Alvast bedankt!